Historia

Kilka Sugestii

sundowner 10 10 lat temu 6 872 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Prequel creepypasty "Opuszczony Przez Disneya" (http://straszne-historie.pl/story/1059)

---

Sugestia: Przydałby nam się ktoś jeszcze w recepcji w godzinach szczytu.

Sugestia: Proszę odsunąć wagonik z hot-dogami od głównej zjeżdżalni wodnej. Proszę także, aby ekipa obsługująca zjeżdżalnię wodną miała oko na dzieci, które dopiero co jadły. Kiedy ktoś się porzyga, troje albo czworo ludzi najpierw w to wdepnie, zanim się o tym dowiemy.

Sugestia: Fajnie by było, gdybyśmy mogli w jakiś sposób udzielać bardziej szczegółowych informacji anonimowo. Może prywatne spotkanie z zarządem?

Sugestia: Potrzeba więcej ochrony przy południowej bramie.

Sugestia: Muzyka w reptilarium ciągle zwalnia i gra od tyłu, to BARDZO denerwujące.

Sugestia: Proszę powiedzieć maskotkom, żeby postarali się nie jeść w swoich kostiumach. Ciągle trafia nam się jakiś z jedzeniem na całej gębie, chyba ktoś próbuje być zabawny. Przecież jedzenie w kostiumie nie jest nawet możliwe, na ustach jest siatka.

Sugestia: Proszę naprawić muzykę w reptilarium, nadal mnie irytuje.

Sugestia: Goście skarżą się na ilość ręczników w swoich pokojach.

Sugestia: Potrzebny jest lepszy albo nowy ekspres do kawy w pokoju wypoczynkowym.

Sugestia: Nie chciałem nic mówić, bo jestem tolerancyjny, ale proszę przestać wpuszczać dzieci bez twarzy. Nie zostaną w strefach przeznaczonych dla gości.

Sugestia: Strefa ogólna mogła by mieć większy wybór DVD i gier. Obecna kolekcja nie ma już wzięcia.

Sugestia: Wciąż potrzebna ochrona przy południowej bramie. Co wychodzi taniej, wysłanie ochroniarza na obchód raz na jakiś czas, czy ciągłe zamalowywanie aktów wandalizmu?

Sugestia: Południowa brama potrzebuje więcej ochrony.

Sugestia: Co zrobimy z przekleństwami na wyjściu dla pracowników? Wysyłajcie tam ochronę częściej, czy coś.

Sugestia: Nie czuję się bezpiecznie opuszczając południową bramę na koniec zmiany.

Sugestia: Frank oszukuje w pasjansa, kiedy wydaje mu się, że nie patrzę. Zróbcie z tym coś natychmiast.

Sugestia: Powiedzcie maskotkom, żeby zostawały tam, gdzie ich miejsce. Jeden z nich wyłącza muzykę w reptilarium. Nie wiem kto, bo siedzi w kostiumie. Zarządźcie jakieś spotkanie, czy coś.

Sugestia: Proszę, żebyście dali maskotkom więcej przerw albo pozwalali im nieco odpocząć podczas pracy. Pot i zapach ciał, to jedno, ale od niedawna jeden z kostiumów jest codziennie zarzygany.

Sugestia: Powstrzymajcie Franka, on jest niebezpieczny. Teraz robi to samo z sudoku. Nie wymyślam sobie tego.

Sugestia: Przepraszam, że piszę na serwetce, bo albo potrzebujemy więcej kart sugestii, albo ktoś je kradnie.

Sugestia: Wyłączcie tę jebaną muzykę.

Sugestia: Przysięgam, te bezrozumne bachory włażą wszędzie. Za każdym razem, gdy pozbędę się jednego, inne zachowują się jeszcze gorzej. Znajduję je w stertach pod schodami, wydaje im się, że to jest śmieszne. Nie mam jak przejść.

Sugestia: Potrzebujemy więcej kart sugestii.

Sugestia: Dostaliśmy kostium maskotki z farbą na rękawicach. Ktoś zabrał je pod południową bramę i kolor zgadza się z tym używanym przez wandala. Może warto się tym zainteresować. A poza tym, gdzie są karty?

Sugestia: kostium przykleja się do wrzodów

Sugestia: W rękawicach psze sie za trUdno

Sugestia: Dzięki za karty sugestii! Nareszcie! Co robimy z ekipą na recepcji w godzinach szczytu?

Sugestia: Po raz kolejny, przepraszam za serwetkę. Znowu skończyły nam się karty.

Sugestia: Jedna z maskotek złapała mnie w magazynie i chwyciła za cycki. Powiedziałam o tym Michaelowi Sheehanowi, ale nie wydaje mi się, żeby miał zamiar cokolwiek z tym zrobić, bo nie wiem kto był w kostiumie. Złoże pozew sądowy, jeśli zarząd nadal będzie ignorował moje prośby. To ostatnie ostrzeżenie. Proszę też dostarczyć nowe karty. Podejrzewam, że je zabrano, aby zniechęcić mnie do pisania doniesień.

Sugestia: ha ha jestem myszą

Sugestia: PIERDOL SIĘ.

Sugestia: Ktoś wykręca żarówki. I to wszędzie. Goście są coraz bardziej wkurzeni, bo nie mogą włączyć świateł.

Sugestia: Kiedy dostaniemy jakieś nowe DVD do pokoju ogólnego? Nie skarżę się na to, że te filmy są już stare, po prostu wiele z nich jest porysowanych i prawie nie da się ich odtworzyć.

Sugestia: Kiedy możemy się spodziewać ekspresu do kawy?

Sugestia: Automaty sprzedające na trzecim piętrze w strefie dla gości są ciągle niepodłączone, a otwory na monety często zatkane kartami sugestii. Nawet nie wiem, o co chodzi na tych kartach.

Sugestia: Znowu trzeba więcej kart.

Sugestia: Spróbujcie znaleźć Franka.

Sugestia: Dam wam wskazówki, okej?

Sugestia: Wskazówka #1 - jest zimne.

Sugestia: Wskazówka #2 - jest mokre.

Sugestia: Potrzebujemy kolejnego malowania przy południowej bramie. Zrobicie coś z tym przygłupem?

Sugestia: Wskazówka #3 - spłuczka.

Sugestia: Wózek z hot-dogami nadal stoi przy zjeżdżalni wodnej i kolejna dwójka dzieciaków porzygała się w połowie zjazdu. To naprawdę źle świadczy o ośrodku.

Sugestia: Nie wydaje mi się, żebyście szukali Franka!!

Sugestia: Hej, nie chcę być chujem, ale poważnie, gdzie są karty? To pudło jest niepotrzebne.

Sugestia: Zapadam się w podłogę albo

Sugestia: może tylko tak mi się wydaje.

Sugestia: Nie mogę odpocząć ani chwili, jest za dużo roboty. Za każdym razem, kiedy się kładę, goście pytają, czy wszystko w porządku.

Sugestia: nie mogę ściągnąć mojej głowy nie mogę ściągnąć mojej głowy nie mogę ściągnąć mojej głowy nie mogę ściągnąć mojej głowy nie mogę ściągnąć mojej głow

Sugestia: zignorujcie ostatnią kartę, zapomniałem, że to moja prawdziwa głowa

Sugestia: kostium przykleja się do moich wrzodów, a tych jest coraz więcej

Sugestia: cały jestem pokryty wrzodami

Sugestia: kostium oddycha i jeśli nie dostosuję się do jego ruchów, to w ogóle nie dostanę powietrza

Sugestia: K

Sugestia: URWA

Sugestia: ciągle zamykam bramy ale ktoś je znów otwiera proszę powiedzcie im żeby przestali bo przez to wszyscy mogą wyjść i wydaje mi się że to przynosi efekt odwrotny do zamierzonego

Sugestia: znaleźli franka i mnie będą obwiniać proszę poradźcie coś

Sugestia: HAHAHAHA twarz franka wyglądała jak talerz tłuczonych ziemniaków kiedy go wyciągnęli ale kiedy się zacząłem z tego śmiać wszyscy na mnie się gapili nawet ludzie z twarzami co jest dziwne

Sugestia: muszę się zastanowić co robić

Sugestia: o

Sugestia: wiem poczekajcie

Sugestia: Nie jestem pewien, czy skrzynka na sugestie jest odpowiednim do tego miejscem, ale ochrona nic nie robi z moimi zażaleniami. Przez kilka ostatnich dni chodziłem po ośrodku i liczyłem ile jest osób z załogi. Z tego, co zauważyłem, to na terenie maskotek jest więcej, niż mamy na liście płac. Ochrona mówi, że to niemożliwe, ale wydaje mi się, że mamy jedną dodatkową.

Sugestia: proszę pomóżcie, kostiumy są ciężkie z ludźmi w środku, a dla mnie nie zostało już wolnego haka

---

Tłumaczenie: Lestatt Gaara

Autor: Slimebeast @ creepypasta.wikia.com/wiki/A_Few_Suggestions

(CC) BY-NC-ND 3.0 © Przy kopiowaniu proszę o zachowanie autora, tłumacza i obu źródeł.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

"Sugestia: PIERDOL SIĘ." najlepsze.
Odpowiedz
Ja też Aleksandra.
Odpowiedz
Nie rozumiem zd
Odpowiedz
To są sugestie klientów o tym parku Disney'a za nim go opuszczono.
Odpowiedz
Bardzo fajne ;)
Odpowiedz
Lol no rozumiem że sugestie piszą różne osoby ale nie rozumiem w ogóle ego o czym ti piszą i zrozumialam ylko to o budce z hot dobami pod zjezdzalnia :/
Odpowiedz
nie rozumiem tego wgl...;/
Odpowiedz
zmiana płci w trakcie trochę dziwna, ale daje radę
Odpowiedz
Może być.
Odpowiedz
całkiem całkiem
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje