Historia

Człowiek, który był w piekle

scaryguy 21 10 lat temu 30 208 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Historia autentyczna.

31-letni Clifford Hoyt odniósł poważne obrażenia w wypadku samochodowym w roku 1999. Po odzyskaniu przytomności opowiedział przerażonej pielęgniarce, że umarł i trafił do piekła. Ze szczegółami opisał tortury i cierpienia, jakich doświadczył. Odmówił pomocy psychologicznej i został zwolniony ze szpitala.

Kilka tygodni później sąsiedzi zaczęli skarżyć się gospodarzowi domu na dziwną muzykę, którą słychać było z mieszkania Hoyta przez całą noc. Gospodarz odnalazł Clifforda w takim stanie, jaki widać na zdjęciu (link na końcu). Hoyt był przytomny i nie zgodził się na wezwanie policji. Zaniepokojony stanem mieszkania, gospodarz zrobił zdjęcia, między innymi to widoczne powyżej. Następnie skontaktował się z rodziną Hoyta, która z kolei wezwała odpowiednie służby.

Clifford utrzymywał, że demony z piekła wciąż usiłują go porwać. Tłumaczył, że puszczał muzykę, aby je odstraszyć. Wychodził z domu tylko na krótko, aby zaopatrzyć się w podstawowe produkty, w tym duże bloki lodu, którym łagodził uczucie pieczenia na całym ciele.

Lekarze tłumaczą stan Clifforda obrażeniami mózgu odniesionymi podczas wypadku. Hoyt przebywa obecnie w szpitalu psychiatrycznym w Maryland.

Uwaga! Zdjęcie nie dla wrażliwych -

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lnvs8yqFs01qa21lmo1_500.jpg

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ktoś nie do końca zadbał o szczegóły. Syntezator, który znajduje się na zdjęciu to microKorg, który swoją premierę miał w październiku 2002, więc zdjęcie nie mogło być zrobione kilka tygodni po wypadku w 1999 roku. Chyba, że przyjmiemy, że ponad 150 to "kilka" ;)
Odpowiedz
Meega
Odpowiedz
no cóż.. not bad..
Odpowiedz
pierdolce z kościołów nagadali i nastraszyli brać za młodu to i widać konsekwencje swych czynów. Wychodzi upośledzenie wskutek strachu zaszczepiony tym co sie stanie po smierci ...
Odpowiedz
Jak nie ma do kogo sie pszytulic to duza kostka lodu czemu nie :D
Odpowiedz
to zdjęcie nie jest takie straszne
Odpowiedz
Ciekawe, czy naprawdę był w piekle, czy sfiksował. Osobiście stawia na to drugie ;)
Odpowiedz
puszczał pewnie zdupstepy sądząc po instrumencie po lewym górnym rogu..
Odpowiedz
nie widze zdjec wiec nie komentuje-nastepna sciema
Odpowiedz
Shit slaba historia to zdjęcie też
Odpowiedz
tam naprawdę leży gówno tylko Wy go nie widzicie chyba... nie najeżdżajcie na innych za spostrzegawczość -_-
Odpowiedz
Ciekawe jaka "dziwna muzyke" puszczal ten gosc
Odpowiedz
darude-sandstorm
Odpowiedz
Biebera.. Najwyraźniej działało.
Odpowiedz
Czym jest uwalona podłoga i ten mężczyzna? I co on trzyma?
Odpowiedz
Kostkę lodu
Odpowiedz
Powiem tak czytałem lepsze ,czytałem gorsze
Odpowiedz
dlaczego to wszystko jest we krwi ? WTF
Odpowiedz
Te zdjęcie jest ohydne O.o To były gówna czy mi się zdaje?
Odpowiedz
takie tam
Odpowiedz
NOT BAD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje