Historia

Moja eks

sweetsuprise 13 10 lat temu 9 281 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Ta noc była wyjątkowo zimna.

Wlokąc po lodowatej ziemi ciało mojej eks, czułem że dłonie mi zamarzają.

Ale chociaż jej ciemne, gęste włosy dawały mi trochę ciepła.

Rozważam, gdzie ją pochować. Przecież ona nie zmieści się w wiele miejsc z siekierą w plecach. A co dziwniejsze - Siekiera wbiła się naprawdę głęboko. Nie mogę jej wyjąć! A szkoda, bo taka fajna była.

Normalny człowiek, wyciąłby broń z kawałkami skóry. Ale nie chcę sprawić dziewczynie dodatkowego bólu. Wciąż czuję jej płytki oddech.

Nie ma już siły krzyczeć.

Mam pomysł! Może zakopię ją pod drzewem, gdzie pierwszy raz się pocałowaliśmy?

- Jak myślisz, kochanie? - zapytałem ją.

Wysapała:

- Je-steś Po-twooo...

Zamilkła, wydając swój ostatni nędzny oddech.

"Świetnie! Dlaczego tak szybko umarła?!" - pomyślałem.

Rzuciłem jej bezwładnym ciałem o najbliższą skałę i głośno przekląłem.

Usiadłem na pniu, a głowę oparłem na dłoniach.

" No nic. Zdarza się..."

Znów podniosłem jej zwłoki i przeciągnąłem ją jeszcze kilkaset metrów.

Położyłem jej ciało pod drzewem. Była to brzoza. Pamiętam, jak siedzieliśmy na jej szczycie, rozmawiając o jakiś pierdołach. A później, ona zmierzyła mnie wzrokiem, przymrużyła powieki i musnęła moje zimne wargi.

Eh... Wspomnienia...

Złapałem łopatę i zacząłem kopać. I po kilku minutach, wykopałem niezły dół.

Dziewczyna bez problemu się tak zmieściła.

Zakopałem ją, i usiadłem na skale. Dyszałem ze zmęczenia.

Zaciskając pięść, wróciłem do domu.

Na stole położyłem to, co trzymałem w dłoni całą drogę, i poszedłem umyć ręce.

Później przygotowałem talerz, oraz widelec i nóż.

Na talerz położyłem to, co leżało na stole - Czyli jej serce.

A co się stało potem?

Z radością spożywałem jej serce, w którym kiedyś byłem ja.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nie mógł wyciągnąć siekiery, ale bez trudu w kilka minut wykopał dół w zamrożonej ziemi pełnej kamieni. Autor chyba w życiu szpadla nie używał ?
Odpowiedz
Fajne xD
Odpowiedz
Trochę jakby wyrwane z ciągu zdarzeń. Brakuje motywu, przez co traci ciekawość.
Odpowiedz
Najlepiej jakies młodzieżowe, nowsze i z dobrymi aktorami
Odpowiedz
A znacie może filmy czy książki tego typu
Odpowiedz
Fajne... +
Odpowiedz
Słabe
Odpowiedz
To musiało być naprawdę ogromne serce skoro się tam zmieścił o.o
Odpowiedz
całkiem całkiem :D
Odpowiedz
Zawsze chciałam by mój chłopak był romantykiem ale teraz chyba zmieniam zdanie xD
Odpowiedz
dobreee hahaha ehm...romantyczne nawet miejscami ;D
Odpowiedz
dosyc ciekawe
Odpowiedz
Troszeczkę ściągnięte po sekretnym oknie, a trochę po teledysku Avenged Sevenfhold - Little Piece Of Heaven...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje