Historia

La Muerta Blanca

białadama 23 10 lat temu 9 701 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Bezgranicznie przerażony siedzę przed komputerem. w każdej chwili mogę umrzeć.

Dziś przyjaciel opowiedział mi pewną historię.

Od kiedy był dzieckiem, jego ciotka się nim zaopiekowała, a ostatniej nocy opowiedziała o tym, jak zginęli jego rodzice. On bardzo dobrze ją naśladował (znam ich dość dobrze):

"Byli na misji na jakimś zadupiu w Południowej Ameryce, kiedy pewnej nocy przerażony mężczyzna wpadł do szpitala misyjnego. Opowiedział, że jego siostra została zabita przez Muerta Blanca, i jest pewien, że to idzie teraz po niego. Czym jest Muerta Blanca? Najwyraźniej jest to jakiś rodzaj boogey mana, jak Chupacabra czy coś takiego. Nazywają to Białą Śmiercią lub Białą Dziewczynką, ponieważ to była dusza kogoś, kto tak bardzo nienawidził życia, że powracała w swoich bandażach żeby zabijać tych, którzy o niej mówili.

Temu człowiekowi opowiedziała o mściwym duchu jego siostra, na kilka godzin przed jej śmiercią. Opowiedziała o dziewczynie o czarnych, martwych oczach, wręcz plujących nienawiścią. Ta rzecz przemieszczała się bez poruszania nogami, zakradając się za ofiarą do jej domu. Wtedy, gdybyś jeszcze nie zdawał sobie sprawy, że ona podążą za Tobą, po powrocie do domu zaczęłaby pukać w drzwi...

Raz po skórę, żeby mogła zakryć swoje gnijące ciało.

Dwa razy po mięśnie, żeby mogła zgrzytać zębami w czasie szukania ofiar.

Trzy razy po kości, żeby mogła przyklęknąć, zebrać swoje zęby i zabić ofiarę.

Cztery razy po serce, żeby mogła je nosić na szyi.

Pięc razy po zęby, żeby mogła je wypolerować i trzymać w pudełku.

Sześć razy po oczy, żeby mogła zobaczyć twarze tych, których najbardziej kochasz.

Siedem razy po duszę, żeby mogła ją pożreć - nigdy nie wyjdziesz, będąc w jej żołądku.

Ona będzie to powtarzać, stukając w każde lustro czy drzwi oddzielające was.

Możesz próbować uciekać od niej, ale jest szybsza niż ktokolwiek inny. a jeśli wyjdziesz z domu kiedy będzie pukać, nie będzie już taka uprzejma, kiedy Cię dopadnie.

Mężczyzna był pewien, że właśnie to zabiło jego siostrę, i próbował powiedzieć o tym policji, ale nie słuchali. Następnie próbował opowiedzieć o tym księdzu, ale ksiądz go odprawił kiedy zobaczył, że to coś teraz za nim podąża - ach, tak, zapomniałem o tym - to może Cię dopaść tylko wtedy, jeśli opowiesz komuś o tym, albo kiedy zobaczysz, jak to coś zabija. Mężczyzna po zakończeniu swojej opowieści ukradł samochód z misji, i już nikt go więcej nie zobaczył."

Widoczine jego rodzice natychmiast zadzwonili do jego ciotki, i opowiedzieli jej o tym, co się wydarzyło. Zostali znalezieni następnego ranka, obdarci ze skóry i rozczłonkowani. Ich ciała pokrywały małe, wyglądające na dziecięce, odciski dłoni.

Ostatniej nocy jego ciotka była nieźle wstawiona, i opowiedziała mu o wszystkim. On opowiedział mi tę historię wczesnym rankiem w szkole, jeszcze zanim zjawiły się gliny. Jego ciotka została zamordowana tej nocy. Wieczorem zadzwoniłem do niego, a on powiedział mi, że był przez kogoś śledzony, a teraz oni pukają mu do drzwi. Powiedziałem mu, żeby przestał mnie wkręcać.

On wtedy na chwilę odsunął słuchawkę od głowy, i mogłem dosłyszeć powolne stukanie. Chwilę później usłyszałem drzwi wypadające z zawiasów i krzyk umierającego przyjaciela.

Wtedy głos jakiejś małej dziewczynki przez telefon powiedział: "ŚWIADEK". Rozłączyłem się.

Trzy minuty temu ktoś zapukał do moich drzwi. Zastukała 28 razy do drzwi frontowych, 28 razy do lustra w korytarzu i kolejne 28 razy do drzwi mojej sypialni. Robiła to powoli... Myślę, że chce mnie jeszcze bardziej przestraszyć, żebym wiedział, że śmierć nadchodzi. Nie będę uciekał - i tak nie dostałbym się do samochodu. Minutę temu zaczęła pukać do drzwi sypialni, w każdej chwili może skończyć.

Miło było Was poznać, fuy5.

ŚWIADEK

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Fajnie, niech ustawi się w kolejce XD Automat z numerkami przed bramą :p
Odpowiedz
Cukier to biała śmierć!
Odpowiedz
https://jumpingpolarbear.files.wordpress.com/2012/04/simohayhawhitedeath.jpg O taką Białą Śmierć chodzi?
Odpowiedz
Dobre...
Odpowiedz
Fajna :D! Aż pójdę ją opowiedzieć znajomym. xD
Odpowiedz
Jest też inna wersja tej historii, tam demon puka kogoś 28 razy
Odpowiedz
Ha ha jaki synchron przeczytałam ,,ŚWIADEK`` i nagle do drzwi zapukał kurier ahaha xd
Odpowiedz
dobra historia
Odpowiedz
Nie byłam świadkiem morderstwa. Nikomu nie powiedziałam. Czuję się bezpieczna.
Odpowiedz
O.o Ktoś zapukał do moich drzwi 28 razy o.O
Odpowiedz
https://www.youtube.com/watch?v=qxycj-_oR40 WARTOO !!
Odpowiedz
A gdyby tak opowiedzieć o tym Tuskowi ...
Odpowiedz
Powiedziałam mamie. I?
Odpowiedz
hahah XD zaraz po przeczytaniu listonosz mi się zaczął dobijać do drzwi :D
Odpowiedz
Dobre :)
Odpowiedz
Słabe...
Odpowiedz
Jedna z lepszych opowieści na tej stronce! Idę opowiedzieć ją znajomym.
Odpowiedz
Czytałem już.
Odpowiedz
policzył że 28, dobre;)
Odpowiedz
Hehe, wstawię sobie do mieszkania 5 drzwi wejściowych z zawiasami z tytanu, na wszystkich ścianach zawieszę jak nawięcej luster, w sypialni także gdzieś z sześcioro drzwi.. To będzie tyle pukać, aż jej palce odpadną :D No i jeszcze Yukkiego zawołam ;)
Odpowiedz
kurczę, czytam to w skupieniu i jak mi nagle butelka nie strzeliła (obok mnie na biurku stała), nom normalnie zawału można było dostać xD
Odpowiedz
No to popukane :D Ścigam drzwi z zawiasów, lustra...
Odpowiedz
więc siedze sobie sam w domu i jest 21.14, teraz moze zapukać do mnie tylko ona, koles chodzący mi po suficie albo jakiś sąsiad
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje