Historia

Zapomniany automat

białadama 8 10 lat temu 6 750 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Gdzieś w Anglii znajduje się wieś, która jest niezamieszkana od ponad 20 lat. To już dawno zapomniane miejsce na większości map, prowadzi do niego tylko jedna droga, nic poza nią. Jeśli uda Ci się ją znaleźć, będzie wydawała się wystarczającej wielkości, opuszczone budynki będą zarośnięte a natura będzie starała się odebrać teren dla siebie. Jednak gdzieś w wiosce znajduje się pewien automat, który nadal ma moc. Będzie miał ten swój oryginalny wygląd i będzie sprzedawał przeciętne marki napojów (choć w opakowaniach sprzed ponad 20lat), jednakże ten na samym dole będzie podpisany nazwą „E”. Zapłać tylko 10 pensów by kupić ten napój.

Przed wypiciem tajemniczego napoju, możesz zajrzeć do wnętrza by sprawdzić jego kolor (nie próbuj go wylewać, odmówi opuszczenia puszki, nawet pomimo intensywnego potrząsania puszką). Jeżeli będzie zielony, pij serdecznie, aż da Ci nienaturalnie długie życie i szczęście we wszystkim co robisz. Jeżeli będzie czerwony, jednakże, wypicie go sprawdzi na Ciebie przerażające zarazy, przejmując co 10 lat każdy z Twoich zmysłów od daty, w którym wypiłeś napój.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

a jak będzie żółty Xd?
Odpowiedz
To znaczy ze ktoś nasikał
Odpowiedz
Ciekawe w którym miejscy jest ta wieś :)
Odpowiedz
Ciekawe, czy to prawda :D
Odpowiedz
mam dziwne wrażenie, że jako noworodek, musialem sie napić czerwonego, bo jeszcze przed 10 uro, miałem problemy ze wzrokiem, a teraz skończyłem 20 i zaczynam mieć problemy ze słuchem...
Odpowiedz
A jak nie wypiję i dam komuś? xD
Odpowiedz
to będzie znaczyło, że dałaś na trzeźwo;) (oczywiście puszkę;)
Odpowiedz
dajcie mi ten zielony xD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje