Historia

Zegar

białadama 11 10 lat temu 8 103 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Dostał go na dziesiąte urodziny. To był szary, plastikowy zegarek na rękę, zwyczajny pod każdym względem, poza faktem, że odliczał czas w dół. „To cały pozostały czas, który posiadasz, synu. Wykorzystaj go dobrze”. I w rzeczy samej, zrobił to. Kiedy zegarek tykał, chłopiec, potem mężczyzna, żył pełnią życia. Wspinał się na góry i przepływał oceany. Rozmawiał i śmiał się, żył i kochał. Nigdy się nie bał, bowiem wiedział ile dokładnie czasu mu pozostało.

W końcu zegarek rozpoczął ostateczne odliczanie. Stary człowiek stał, patrząc na wszystko, czego dokonał, wszystko, co zbudował. 5. Uścisnął dłoń swojemu staremu partnerowi biznesowemu, człowiekowi, który długo był jego przyjacielem i powiernikiem. 4. Jego pies przyszedł i polizał go po ręce, zasługując na klepnięcie po głowie za towarzystwo. 3. Uścisnął swojego syna, wiedząc, że był dobrym ojcem. 2. Pocałował żonę w czoło, ostatni raz. 1. Stary człowiek uśmiechnął się i zamknął oczy.

Nic się nie stało. Zegarek wydał pojedynczy dźwięk i wyłączył się. Mężczyzna stał tam, bardzo żywy. Mógłbyś pomyśleć, że w tym momencie ogarnęło go szczęście.

Zamiast tego, pierwszy raz w życiu, był przerażony.

Autor: gridster2

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A mnie się wydaje, że był przerażony bo okazało się że mógł zginąć podczas wspinaczki po górach itp.�
Odpowiedz
Nie rozumiem...
Odpowiedz
Zaczął się bać bo nie bedzie teraz wiedział ile czasu mu zostało
Odpowiedz
Ale co tu niby takiego strasznego ??
Odpowiedz
niezłe:D
Odpowiedz
Ooo, podoba mi sie! Niby niedopowiedziane a z miejsca wiadomo, o co chodzi. :-)
Odpowiedz
Dobre :D.
Odpowiedz
Świetne. :)
Odpowiedz
Całkiem niezłe, pomysł niezły.
Odpowiedz
Mnie się wydaje, że był przerażony bo pierwszy raz w życiu nie wiedział ile czasu mu zostało. Nie wiedział co dalej :)
Odpowiedz
Niezłe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje