Historia

Równoległe światy

białadama 12 10 lat temu 8 807 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Niektórzy mówią, że kiedy umierasz, tak naprawdę żyjesz dalej, ale w równoległym wymiarze, a jest ich nieskończona ilość. Rozumując w ten sposób dochodzimy do wniosku, że wszystko, co kiedykolwiek powstało jest w naszym wymiarze i w wymiarach zupełnie odmiennych od naszego świata, więc może istnieć świat, w którym dostajesz wszystko, czego chcesz. Są też pewnie i takie, gdzie nadal masz szczątki wspomnień dotyczących swojego bytowania w tym świecie. Najprostszym sposobem podróżowania między nimi jest popełnienie samobójstwa w tym, który nie spełnia Twoich oczekiwań. Jedyna rzecz, która Cię przed tym powstrzymuje to fakt, że tak naprawdę nie wiadomo, czy świat do którego się dostaniesz jest lepszy czy gorszy w porównaniu do obecnego i nie można się tego dowiedzieć bytując w aktualnym świecie. Chyba, że masz tyle szczęścia, że przebywając w obecnym świecie, masz wspomnienia dotyczące wcześniejszych wędrówek. Tak czy inaczej, na świecie jest 6 miliardów ludzi, w tych wszystkich wymiarach, możliwe nawet, że jest ich więcej niż wszystkich ludzi na planecie, co jedynie pokazuje, że istnieje ogromna szansa na to, że ktoś (może nawet setki lub tysiące osób) może pochodzić z innego wymiaru w „Twoim świecie”, a może nawet Ty, który to czyta, pochodzi z innego świata. Masz teraz mnóstwo możliwości; możesz dalej podróżować szukając wymiaru, który tylko Ci się spodoba. Jednak jeśli nie posiadasz wspomnień o swoich wędrówkach i o szukaniu idealnego świata, jest możliwe, że zaprzestaniesz działań, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie uwierzysz w te rzeczy, które aktualnie czytasz. To prawda- może właśnie w tym momencie próbujesz dostać się do lepszego wymiaru, ale nie chcesz popełnić teraz samobójstwa , co znaczy, że może właśnie teraz rujnujesz wszystko, co chciałeś osiągnąć poprzez zabicie się, a Twoje samobójcze misje przepadły na marne we wszystkich wcześniejszych, równoległych światach.

Nicole-collie

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Autorka próbowała?
Odpowiedz
A jeśli to jest mój ,,Wybrany" wymiar?
Odpowiedz
dziwne ale i zarazem prawdopodobne bo dlaczego nie.
Odpowiedz
:-(
Odpowiedz
Co kurwa? Kto kurwa? Jak kurwa? xD taki Star Trekowy żarcik:P
Odpowiedz
Myślałem o tym samym. Dokładnie tym samym.
Odpowiedz
Hmmm popełniasz samobójstwo - idziesz do nieba - popełniasz samobójstwo w niebie - idziesz do czyśćca - popełniasz samobójstwo w czyśćcu - idziesz do piekła - popełniasz samobójstwo w piekle - wracasz na Ziemię.
Odpowiedz
Ciekawie, zwłaszcza, że sama myślałam o takich "wymiarach" zanim przeczytałam tę historię.
Odpowiedz
Spróbowałbym, ale w innym wymiarze nie może być Strasznych Historii :)
Odpowiedz
najpierw pieprzą coś o raju a teraz o jakichś innych wymiarach.... XD
Odpowiedz
Podoba mi się. Gdybym tylko miała rzeczywiste potwierdzenie tego...
Odpowiedz
7 miliardów nie 6. Poza tym dobre... niezła selekcja naturalna :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje