Historia

Sen

linka100 17 10 lat temu 9 471 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

-Mamo! Znów miałem straszny sen!

-A co ci się śniło kochanie?

-Coś okropnego.

-Powiedz, co takiego?

-Dobrze, śniło mi się, że wstałem w środku nocy z łóżka i chciałem wyjść z pokoju ale drzwi były zamknięte. Otworzyłem okno i wyszedłem tamtędy. Potem poszedłem do kuchni, założyłem te gumowe rękawiczki lekarzy, wziąłem nóż, ten duży i poszedłem do Nell. Wiesz kto to Nell?

-Nie skarbie, kto to?

-To ta dziewczyna, co dwa miesiące temu zaczęła chodzić do naszej szkoły. Ta duża z trzeciej klasy. Opowiadałem ci, że jest zła i krzyczy na nas jak pani nie ma i ostatnio jak Wojtek powiedział, że jest głupia to dała mu w nos i uciekła. I okłamała panią, że to nie ona go uderzyła.

-Pamiętam i co?

-Poszedłem do niej, wszedłem na drzewo koło jej domu, a z drzewa do jej pokoju przez okno. Spała. Śniło mi się, że wepchnąłem jej coś do ust i odciąłem palce, potem ręce i kolana. Płakała, a ja na koniec wbiłem nóż w jej oko i uciekłem. Umyłem się z krwi i tej rzeczce przy lesie, nóż też umyłem. Potem wróciłem do domu, odłożyłem nóż i położyłem się spać.

-To tylko sen skarbie, nie musisz się bać.

-Ale Wojtek mi mówił, że nasza pani od polskiego nie wyjechała na wakacje tylko nie żyje. Słyszał jak jego rodzice mówili, że ktoś ją zabił. A o niej też miałem podobny sen.

-To tylko sen kochanie, ale nie mów tego nikomu, bo wezmą cię za wariata i przestaną się z tobą bawić. Dobrze?

-Dobrze.

-To teraz idź się ubrać, czas do szkoły, a ja porozmawiam z tatą. No, zmykaj....

............

-Słyszałeś?!

-Tak, niestety.

-Jakie niestety?! Mówiła ci, że masz pozamykać wszystko!

-Skąd miałem wiedzieć, że wyjdzie oknem? Przecież ma lęk wysokości.

-Tak, ale nie jak lunatykuje. Przecież nie wie, że to nie jest sen!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Gówno
Odpowiedz
CO.....aż mnie ciary przeszły ....dobre dobre :DD
Odpowiedz
Może być ale i tak nas nie przestraszyło
Odpowiedz
Spoczko spoczko opowiadanko. :)
Odpowiedz
Całkiem niezłe :)
Odpowiedz
mi sny przepowiadają pszyszłość( serio )
Odpowiedz
serio? mnie też XD
Odpowiedz
f ajne :P 10/10
Odpowiedz
Ciekawe :)
Odpowiedz
Ketchup z muszdardom
Odpowiedz
dobre
Odpowiedz
Fajne c:
Odpowiedz
wow. spoko.
Odpowiedz
uuu Tego jeszcze nie bylo :) Fajne.
Odpowiedz
super ;d
Odpowiedz
Wiedziałem ,ze tak będzie, ale całkiem nieźle napisane.
Odpowiedz
Przewidywalne, ale fajne :D.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje