Historia

Fundacja Martwych Dzieci

białadama 26 11 lat temu 36 644 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Mieliście (nie)szczęście spotkać się z dziwnymi ludźmi wypisującymi wkoło "333-333-333", którzy podają się za przedstawicieli "Fundacji Martwych Dzieci"? Nie?

Ja niestety miałem, postaram wam się wszystko opowiedzi

eć.

Wszystko zaczęło się od wiadomości prywatnej na YouTube. Kumpel wiedząc, że interesuję się wszelakiej maści "schizowymi" rzeczami, polecił mi wyszukać sobie filmy o treści "333-333-333". Treści w tym filmach ponoć miały wywoływać dziwne uczucie, osobiście po obejrzeniu jednego chciało mi się wymiotować. Na filmiku widać było krwawiącego gościa, owiniętego bandażami. W tle były dziwne jęki i zakłócenia. Co jakiś czas pojawiała się informacja o trójkach, a pod koniec filmu autorzy pozdrowili mnie w imieniu "Dead Kids Fundation". Byłem lekko zdziwiony, większość filmów o tym tytule miała podobnie niezrozumiała zawartość.

Zainteresowało mnie to cholernie. Pragnąłem kontaktu z twórcami tych filmów, po pewnym czasie stało się to moją obsesją - cała ta sprawa oraz filmiki. Oglądałem je na okrągło szukając jakichś podpowiedzi, ukrytego przekazu.

Po pewnym czasie znalazłem w internecie informacje o sekcie parającej się okultyzmami, którzy wstawiali również swoje filmiki na YouTube namawiając do dołączenia do ich "Fundacji". Po przeanalizowaniu ich haseł, zauważyłem pewną numerologię.

333-333-333

3+3+3

9-9-9

Odwrócone dziewiątki co dają? No właśnie.

Ponoć było zgłoszenie o kolesiu, co trafił do psychiatryka. Odgryzł sobie palec, a krwią z niego napisał trójki na ścianie. To może brzmieć nieprawdopodobnie, ale fakt faktem, że niektóre z tych filmów faktycznie dziwnie na człowieka działają.

Wkrótce znaleźliśmy parę polskich kanałów z tej "niby-sekty".

http://www.youtube.com/shemmhazai

http://www.youtube.com/user/incsatanus

Po dacie założenia konta, można stwierdzić, że te osoby zarejestrowały się całkiem niedawno. Ten drugi nie wstawił żadnego filmiku, za to Shemmhazai miał ich pokaźną gamę. Niektóre to były plagiaty, inne nie. W każdym razie, postanowiłem się z nim skontaktować.

W odpowiedzi na PW otrzymałem tylko:

http://imageshack.us/.../wiadomos2.png/

Biblia? Dołącz do nas? Wstaw ten film dalej?

Rozchodziło się o ten film:

http://www.youtube.com/watch?v=k2uftmm73BA

Byłem tak podniecony, że bez namysłu wstawiłem ten film do siebie na kanał. Co prawda moi widzowie nie wiedzieli o co chodzi, ale oni mnie nie obchodzili. Liczyło się tylko zaproszenie, które dostałem do tego człowieka.

W sumie samego w sobie filmu też nie rozumiałem, budził we mnie lęk. Ale skoro miał być kluczem do dialogu z "nimi" nie mogłem się zawahać.

2 dni milczenia. Myślałem, ze jednak się nie udało. A tu nagle wiadomość, zachowam ją dla siebie, ze względu na moje i wasze bezpieczeństwo.

Jej treść.... Do tej pory jestem przerażony. Dotyczyła ona rytuału, dzięki któremu pozna się prawdę, którą znają oni.

Ten rytuał.... Wymiękłem, nie jestem w stanie dokonać takich rzeczy. Nazwiecie mnie tchórzem? Być może.

Uprzejmie odmówiłem im i poprosiłem, żeby mi po prostu wszystko wytłumaczyli.

Dzień milczenia.

Wróciłem po weselu do domu, trochę spity, ale jednak na tyle trzeźwy, aby siąść na laptopa i przejrzeć mój kanał.

Dostałem 33 wiadomości prywatne o treści "333-333-333" ; "Twoja matka umrze, nienawidzisz jej" ; "inc Satanus Ee-k Trois" "dlaczego nienawidzisz, obejrzyj sie" ; "przekazemy modlitwe, pros w nocy o wyjscie z ciala" "twoja dusza jest inna".

Może bym się tak nie wystraszył, jakby nie to, że te wiadomości były.... Od moich znajomych.

Głupi dowcip? O tej sprawie widział tylko mój przyjaciel i ja. Nikt więcej. Więc jakim do cholery cudem, moi znajomi mieli mnie wkręcić.

Może wam się to wydać dziwne, ale skasowałem konto, sprawdziłem czy drzwi wejściowe są zamknięte na wszystkie zamki i położyłem się czekając na sen.

Ze snu wyrwał mnie telefon. O trzeciej w nocy, po prostu zaczął dzwonić.

Kto to do cholery mógłby dzwonić o tej porze?

Numer nieznany.

Odebrałem, w tyle słychać było niewyraźny płacz. To był płacz dziecka, który po chwili przerodził się w nieludzkie ryczenie oraz jęki. Odrzuciłem telefon jak najdalej od siebie.

Zadzwoniłem do kumpla, pozwolił mi u siebie przenocować.

Dziś mam zmienione konto oraz numer telefonu. Tych dziwnych użytkowników staram się omijać z daleka.

To jest przestroga dla was, nie bawcie się w to. Bo będzie tak jak ze mną.

Screeny się zachowały dzięki mojemu przyjacielowi, który również się tym zainteresował, więc postanowiłem wysłać mu wiadomość od Shemmhazaia.

Znajomi do tej pory wypierają się, jakoby oni cokolwiek wysyłali, ich skrzynka odbiorcza w zakładce "wysłane też na to nie wskazuje".

Do tej pory nie wiem, kto do mnie dzwonił.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Niby spoko, ogladam sobie te filmy typu 333-333-333 z jakims klaunem, Myslesobie,ze nawet bym sie spotkal w realu i bymsie nie bal, przewinalem troche i ogarnal mnie strach... ALe a prawde jak najszybciej wylaczalem film
Odpowiedz
i co to jest niby za fundacja? co oni robia? ze niby tylko jakies filmiki wstawiaja i to wszystko?
Odpowiedz
Dowiedz się Dołącz do nas Fundacja Martwych Dzieci Zaprasza .Twoja Dusza jest inna. 333-333-333
Odpowiedz
Shemm Hazai ze niby co z moją duszą jest nie tak? ;D
Odpowiedz
Pomijając fakt że zerżnąłeś to z org, filmiku z yt..
Odpowiedz
Pasta generalnie dobra. Obejrzałam kilka filmików z linku nr 1 co do drugiego obejrzałam pierwszy lepszy. Jeśli mam być szczera jakoś mnie nie ruszyły w jakikolwiek sposób. Może to kwestia wielu oglądanych horrorów i czytanych past. Uważam,że to ktoś zafazowany na takie akcje. Jak dla mnie 8/10 filmiki mnie rozczarowały gdy przeczytałam pastę.
Odpowiedz
Dobra pasta, jedna z pierwszych, jakie czytałam i chętnie do niej wracam :)
Odpowiedz
A ja siedze na kiblu
Odpowiedz
Dziwne...
Odpowiedz
Stare jak świat, 2011 chyba. Filmiki które są podane w paście mają na celu wywołanie odruchów wymiotnych, uczucia niepokoju i bycia obserwowanym. Screen listu nie istnieje ale sama fundacja owszem.
Odpowiedz
Obejrzałam jakieś 5 sekund filmiku,po czym stwierdziłam,że sobie daruję resztę. Wolę spokojnie spać w nocy :-P
Odpowiedz
:O
Odpowiedz
Odrażające. Jak włączycie film, nic wam się nie stanie. Ale moim zdaniem to paranoja.
Odpowiedz
Po pierwsze nie ma screen'a a po drugie ani to straszne ani śmieszne. Autor filmików ma najwyraźniej jakieś problemy z głową :D
Odpowiedz
jakis troll xD
Odpowiedz
wlaczylam. To jest chore. Obejrzalam tylko dwa filmiki, ake najbardziej zaintrygowal mnie list i chcialabym poznac jego tresc. Ten filmik z tym czlowiekiem w bandazach troche mnie przerazil.
Odpowiedz
spoko, właśnie zmarnowałam pół godziny na oglądanie tych filmików ;p
Odpowiedz
Boję się to włączyć ._.
Odpowiedz
Creepypasta jak całkiem dobra, te linki i filmy pozytywnie wpływają na jej odbiór.
Odpowiedz
Powiem szczerze, że obejrzałam filmik i mam mieszane uczucia... Nie jest to nic strasznego, aczkolwiek patrzyłam na to z jakimś dziwnym niepokojem... Jest w tym coś przerażającego ...
Odpowiedz
Za 33 razem na tej stronie trafiłem na coś ciekawego.
Odpowiedz
Oglądałam jeden z filmików, ktoś ma na prawdę problemy z głową... :|
Odpowiedz
Fajne, pomysłowe, ale mnie nie przebijesz. Wczoraj u kradłem odkurzacz teletubisiom:)
Odpowiedz
Suuuuper :)
Odpowiedz
Nie chciałabym mieć z nimi do czynienia!
Odpowiedz
Czy tylko ja mam taką ch*jową czcionke?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje