Historia

Kamera

deathmachine 4 10 lat temu 7 698 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Minorin siedziała samotnie na parapecie. Patrzyła, jak za oknem szaleje burza. Pomyślała sobie wcześniej, że lepiej wyłączy komputer, a kiedy burza minie, znów go włączy. Dziewczyna westchnęła. Nie potrafiła znieść tej nudy. Zeskoczyła z parapetu i włączyła swój komputer. Minorin była niską, lekko piegowatą nastolatką z bordowymi włosami. Jej oczy były zielone, przypominały wzrok ciekawskiego kota. Nie miała jednak chłopaka, czy wielu znajomych. Była bardzo nieśmiała, zamknięta w sobie. Miała tylko jedną przyjaciółkę - Yuki. Minorin zamyśliła się chwilę, znowu patrząc na błyskawice za oknem. Otrząsnęła się, kiedy oślepił ją monitor komputera. Za chwilę jednak przyzwyczaiła się do tego światła, i włączyła GG. Zauważyła, że Yuki jest dostępna. Od razu do niej napisała.''Hej :) Co tam, jak tam?''- wysłała. Chwilę po tym pokazał się komunikat: Yuki pisze... Znikł. Po chwili znowu. ''Dobra, to nie przeszkadzam. Napisz pózniej.'' Nastolatka włączyła internet, i zaczęła przeglądać portale społecznościowe. Za oknem burza już trochę ucichła, ale było dosyć ciemno. Minorin zapaliła niewielką, turkusową lampkę na biurku. Weszła na swojego bloga i zaczęła pisać, gdy nagle usłyszała dzwięk nowej wiadomości.'' Minorin, sorry że nie odpisywałam. Nolan do mnie przyszedł i byłam troszkę zajęta. :) Mogę przyjść do ciebie na noc?'' Nolan to nowy chłopak przyjaciółki Minorin. Nastolatka jednak nad tym nie myślała, oczywiście zgodziła się na propozycję Yuki. Po 30 minutach do drzwi zapukała Yuki. Dziewczyny, jak to dziewczyny- długo plotkowały, śmiały się i oglądały filmy, gdy nagle wybiła północ.

- Ojj, już tak pózno?- odezwała się Yuki.

- Niestety.- uśmiechnęła się delikatnie.- Lepiej chodzmy już spać, jutro mamy przecież szkołę.- po chwili dodała. Yuki przyznała rację przyjaciółce. Minorin położyła się, i od razu zasnęła. Natomiast druga nastolatka sięgnęła do torby, i wyjęła z niej kamerę. Położyła ją włączoną na parapecie, przed łóżkami. Jak się okazało, dziewczyna była ciekawa, co dzieje się, gdy śpi. Wierzyła bowiem w duchy. Po zrobieniu też rzeczy również położyła się spać. Minorin obudziły promienie słońca, padające na jej twarz. Nie widziała swojej przyjaciółki, ale pomyślała, że jest w łazience i się kąpie, więc postanowiła jej nie przeszkadzać. Nagle zauważyła kamerę na parapecie. Podejrzliwie podeszła, i zobaczyła jeden film. Trwał aż 8 godzin. Jednak ciekawość Minorin wzięła górę i zaczęła oglądać. Przez pierwsze 3 godziny nic się nie działo. Równie o godzinie trzeciej, drzwi do pokoju powoli się uchyliły. Do pokoju wszedł duży cień. Patrzył chwilkę jak dziewczyny śpią. Po chwili podszedł do kamery i mówił coś, ale Minorin go nie rozumiała. Bała się, oglądająć to, jednak nie przerywała. Nagle podszedł do łóżka jej przyjaciółki, i wyciągnął brutalnie z łóżka. Yuki nagle przebudziła się, i wyglądała jakby chciała krzyczeć, ale nie mogła. Cień za włosy wyciągnął ją z pokoju. Pózniej już nic się nie działo. Minorin przerażona pobiegła do łazienki. Zastała tam martwą Yuki, z poderżniętym gardłem. Na kafelkach widniał napis ''I poco jej była ta kamera?''. Może jednak lepiej nie wiedzieć, co się dzieje, gdy śpimy...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

sam pomysł fajny, tylko styl pisania trochę, hmm, dziecinny ? np. "wybiła północ - ojej już tak późno" i jeszcze ze Yuki do 3 godzin nie przyszła , gdy ta druga oglądała film, a Minorin nie sprawdziła co z nią, to też trochę niedopracowane ;)
Odpowiedz
zastanawia mnie jedno... skoro następnego dnia miały szkołe... to czemu Yuki do niej przyszła? i nawet budzik jej nie obudził... O.O
Odpowiedz
Zajeżdża chińskimi bajkami...
Odpowiedz
Nie jest źle.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje