Historia

Krótkie, ale straszne

Użytkownik usunięty 16 10 lat temu 68 648 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Zacząłem układać synka w łóżku a on powiedział mi: "Tatusiu, pod moim łóżkiem jest potwór." Dla świętego spokoju zajrzałem tam i ujrzałem go, drugiego "jego", mojego synka, który wyszeptał: "Tato. Ktoś jest na moim łóżku."

Nie bój się potworów, po prostu ich poszukaj! Spojrzyj w lewo, w prawo, zajrzyj pod łóżko, do szafy i za komodę, ale nigdy nie patrz w górę- ona nienawidzi gdy się ją zauważa.

Obudziło mnie stukanie w szkło. W pierwszym momencie sądziłem że dochodzi zza okna, ale wtedy zdałem sobie sprawę że po raz kolejny słyszałem je z lustra.

Oni świętowali pierwsze udane zamrożenie człowieka. On nie miał żadnej możliwości powiedzieć im ze wciąż jest przytomny.

Zastanawiało ją czemu rzuca dwa cienie. W końcu była tu tylko jedna żarówka.

Siadło na mojej półce z bezmyślnym, porcelanowym spojrzeniem i najpiękniejszą, różową sukienką dla lalek którą udało mi się znaleźć. Dlaczego musiała się urodzić martwa?

Twarz wyszczerzona w uśmiechu wpatrywała się we mnie zza okna mojego mieszkania. Mieszkam na czternastym piętrze.

W moim telefonie znalazłem zdjęcie mnie śpiącego. Mieszkam sam.

Przed chwilą zauważyłem jak moje odbicie mrugnęło.

Pracujesz samotnie na nocnej zmianie. W piwnicy jest twarz która wpatruje się w kamerę.

Przywieźli manekiny w folii bąbelkowej. Usłyszałem pykanie z głównego pokoju.

Moja córką ciągle krzyczy i płacze nocami. Odwiedziłem jej grób i poprosiłem by przestała ale to nie pomogło.

Leżysz w łóżku ze stopą wystawioną spod kołdry. Nagle czujesz rękę łapiącą twoją stopę.

Zeszłej nocy żona obudziła mnie by stwierdzić ze w naszym domu jest intruz. Moja żona została zabita przez włamywacza 2 lata temu.

Kiedy wróciłem do domu zobaczyłem jak moja dziewczyna kołysze nasze dziecko do snu. Nie wiem co było straszniejsze: widok mojej martwej dziewczyny i poronionego dziecka czy świadomość że ktoś włamał mi się do domu by ich tu ustawić.

Słyszysz jak twoja mama woła cię na dół do kuchni. Gdy do niej schodzisz słyszysz szept ze schowka obok: "Nie schodź kochanie, też to słyszałam."

"Nie mogę spać" wyszeptała wślizgując się ze mną do łóżka. Obudziłem się trzymając w rękach sukienkę w której ją pochowano.

Rola pierwszej osoby na miejscu wypadku samochodowego to zawsze najbardziej traumatyczna rzecz w zawodzie policjanta. Ale dzisiaj, kiedy zmiażdżone ciało małego dziecka otworzyło oczy i zachichotało w moją stronę wiedziałem że to mój ostatni dzień na służbie.

Zawsze myślałem ze moja kotka ma problem z gapieniem się, bo ciągle patrzyła się na moją twarz. Jednak w końcu zrozumiałem że ona zawsze patrzyła się za mnie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

lektor https://youtu.be/emHZ7sZqvWc
Odpowiedz
bosz
Odpowiedz
Było
Odpowiedz
Muszę zapalić światło w całym domu xD Kocham horrory <3
Odpowiedz
to z tym ... na 14 piętrze to to na pewno komornik, po czym poznać? przyłazi nie wiadomo kiedy, uśmiecha się i patrzył się przez okno na 14 piętrze - komornik zawsze cie znajdzie. I wejdzie nawet jak nie otwierasz drzwi xD
Odpowiedz
zgadzam się XDD
Odpowiedz
te z 14 pietrem to ktos pranie wywiesil xd
Odpowiedz
to z twarzą za oknem na czwartym piętrze... ciekawe kto stał na balkonie? ^_^
Odpowiedz
to z kotem ;o
Odpowiedz
A właśnie mam łaskotki na nogach.
Odpowiedz
Kurna nie wiem kto to wymyslil ze wszyscy sie boimy teraz nogi spod koldry wystawic. xD
Odpowiedz
8 najlepsze xD, ostra biba i dropsy robią swoje ;)
Odpowiedz
dobre ;P. jak to czytalam to kwiatek spadł z parapetu, mało zawału nie dostałam ;P .
Odpowiedz
Dobre aczkolwiek i tak nr.6 najlepszy
Odpowiedz
hahah, dlatego nie wystawiam nóg poza kołdrę. XD Ogl. Dobre. :D
Odpowiedz
Część była, część nie, biere to ;)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 1 598
Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 7 320
Czas czytania: ~2 minuty Wyświetlenia: 8 512

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje