Historia

Ted Bundy

kwesiunia 2 11 lat temu 5 888 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Urodzony w 1946 amerykański morderca, któremu przypisuje się dokonanie od 30 do 100 zabójstw. Swoje ofiary zabijał zwykle używając tępego narzędzia lub dusząc je.

Pierwszą zbrodnią, którą mu udowodniono było pobicie i doprowadzenie do trwałego kalectwa studentki z uniwersytetu w Waszyngtonie. Psychopata włamał się do jej domu, a następnie używając tępego narzędzia, jakim była prawdopodobnie noga od łóżka zmasakrował jej ciało. W trakcie bestialskiego aktu użył również narzędzia ginekologicznego, za pomocą którego uszkodził jej narządy wewnętrzne.

Kilkanaście dni później dokonał kolejnej zbrodni również na studentce z waszyngtońskiej uczelni. Tym razem jednak zamordował kobietę. Jej ciało znaleziono bez głowy kilka miesięcy później. Każdego roku zabijał od kilku do kilkunastu kobiet, a wśród ofiar mordercy znalazła się również córka szefa policji z miejscowości Midvale.

Ameryka była w szoku, gdy wyszedł na jaw jego czyn popełniony w styczniu 1978 r.Wtargnął on wówczas do jednego z akademików i używając tępego narzędzia uderzał młode kobiety w głowę z taką siłą, że fragmenty czaszki jednej nich wbiły się w strukturę jej mózgu.

Nierzadko zdarzało się, że tylko w trakcie jednej nocy dokonywał kilku morderstw i gwałtów.

Mężczyzna został skazany za swoje zbrodnie na śmierć i stracony na krześle elektrycznym 24 stycznia 1989 r.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ja chciałąbym poczytać straszne historie a nie jakieś informacje o mordercach :D
Odpowiedz
Sory: to nie jest straszna historia, która ma zmrozić krew w żyłach, tylko kolejny przypadek jakiegoś chorego psychopaty wyszperany w necie
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje