Historia

GTA V - Wielka Stopa

karol_hg 2 10 lat temu 2 085 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Gram w gta 5 na moim playstation, gre ukończyłem jakiś tydzień temu, chociaż zostało mi sporo misji dodatkowych (które jeszcze przechodze). Otóż w misji "Predator" w fazie gdy strzelałem Michaelem ze snajperki na termowizji z helikoptera po zabiciu jednego z braci oneil szukałem drugiego w stadzie jeleni gdy w prawym dolnym rejonie stada zobaczyłem coś podobnego do człowieka ale z dłuższymi rękami i głową, widziałem to może dwie sekundy i już miałem strzelić mu w głowę gdy zniknął. Natychmiast wyłączyłem termowizje aby zobaczyć czy to była jakaś zapadlina bo myślałem że może zapadł się tam, ale to co zobaczyłem raczej na to nie wyglądało, było to łagodne zbocze na pograniczu rzadkiego lasku. Przepatrzyłem okolice tego miejsca przez lunetę snajperki ale nic nie zobaczyłem oprócz saren i trochę dalej następnego z braci oneil którego zabiłem aby przejść misje. Po przejściu misji zdeterminowałem się aby odszukać potwora, ale nic oprócz saren i kojotów nie znalazłem, lecz wiem napewno że widziałem tego potwora jeżeli nie wierzycie to przy odrobinie szczęścia podczas robienia misji "Predator" zobaczycie Wielką Stopę.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

to moja pierwsza pasta (prawdziwa bo to gra)
Odpowiedz
Chyba dzisiaj nie zasne
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje