Zdjęcie

„Hands rasist him”

karol_hg 1 10 lat temu 1 505 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

„Hands rasist him”

Obraz przedstawia samego malarza jako 5-letniego chłopca w towarzystwie lalki, której zadaniem jest oprowadzenie go po jego poprzednich wcieleniach.

Osoby, mające kontakt z obrazem dostawały nagłych zawrotów głowy oraz nudności. U dzieci wywoływał przerażenie, płakały nie chcąc na niego patrzeć. Miały miejsce także o wiele bardziej tajemnicze i przerażające przypadki. Np. w niewyjaśnionych okolicznościach zginął założyciel galerii, w której „Hands resist him”był pokazywany. Ten sam los spotkał osobę, która jako pierwsza wpisała obraz do jednego z katalogów. Niezwykle przerażeni ludzie donosili, iż w ich mieszkaniach pojawiają się budzące grozę postaci bardzo podobne do tych z obrazu. W lutym 2000 roku „Hands rasist him” pojawił się na największej i najbardziej popularnej aukcji internetowej E-bay. Wywołało to wielkie poruszenie i mnóstwo kontrowersji. Anonimowy sprzedawca powiedział, iż zobaczył go u pewnego zbieracza śmieci, który miał go znaleźć gdzieś w okolicy jakiegoś starego browaru. Wydał mu się wart zainteresowania i postanowił go natychmiast odkupić. Nie miał pojęcia, że wszedł właśnie w posiadanie jednego z „przeklętych” obrazów. Jakiś czas później jego czteroletnia córka zaczęła opowiadać, iż widzi jak postacie z malowidła chodzą po mieszkaniu. Przy pomocy zamontowanego w domu aparatu fotograficznego udało się wykonać kilka zdjęć postaci, jednak były one bardzo nieostre i zamazane. Mężczyzna postanowił wystawić obraz na aukcję. I nawet podczas jej trwania dostawał sygnały, że zamieszczone w Internecie zdjęcia obrazu wywołują u ludzi dziwne stany niepokoju oraz senne koszmary. Do dziś nie wiadomo co się stało z obrazem.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mnie on nie straszy, ładnie namalowane XD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje