Historia

Dłoń cz.2

thepele 4 11 lat temu 4 390 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Dziewczyny przerażone wybiegły z auta i pobiegły w stronę drogi aby złapać samochód do miasta i opowiedzieć o tej całej historii policji. Gdy nagle ich oczy ujrzały stary nagrobek .

-"Zobaczmy co to jest" - powiedziała Agnieszka.

- "Nie mamy czasu musimy zawiadomić policję" - odparła Julia. Gdy już miały biec dalej katem oka Agnieszka ujrzała niewyraźny napis.

-"Poczekaj tu jest jakiś napis !" - zawołała,

-"Niech przeklęci będą Ci którzy zagłuszają mój spokój! Podpisano : F.S. KING"

-"Cholera uciekajmy stąd to jest przeklęte miejsce" - zawołała Julia. Dziewczyny co sił w nogach pobiegły dalej. Po kilkunastu minutach biegu Agnieszka i Julia dobiegły do drogi i od razu złapały przejeżdżający samochód, który zawiózł je do miasta.

Dziewczyny opowiedziały wszystko policjantowi, który zamarł po tym co usłyszał. Dziewczyny zauważyły strach w jego oczach i spytały przerażone o co chodzi.

-"W latach ' 20-ych w miasteczku grasował 'Leśny łowca' mordował i gwałcił kobiety które przedtem naznaczał mocno ściskając dłonią ich kostki. Nigdy go nie złapano. Po 2 latach słuch o nim zaginął. Od tamtej pory nie odnotowano śmierci. Jednej kobiecie zdołało się uciec. Zapamiętała go ona bardzo dobrze. Z ustaleń wynika że był to Frank Samuel King - rzeźnik , ostatni z rodu King." - Odparł policjant.

Przerażone dziewczyny zaczęły płakać. Gdy nagle Julia zaczęła wskazywać palcem na lustro.

-"Co, Co tam jest ?!" - spytała z przerażeniem Agnieszka.

-"Nn-n-nap-p-is !" - z trudnością wydusiła z siebie Julia.

-"Ale przecież tam nic nie ma ! Julka co z Tobą ? Julka !!" - Przerażona Agnieszka z trudem utrzymywała nieprzytomną Julie na rękach.

Przerażeni wezwali pogotowie, gdyż stan Julii się pogarszał. W drodze do karetki Julia powiedziała :

-"On tam jest!"

-"Ale kto ? " - Zapytała Agnieszka

-"On! F.S. KING " - odparła z przerażeniem - " To On napisał to na lustrze ! "

-"Co napisał ? Co tam było napisane ?!" - z przerażeniem spytała Agnieszka -"JESTEŚ NASTĘPNA ! POWRACAM !"

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Przepraszam ale jak to przeczytalem to chcialo mi sie smiac xD no sami powiedzcie czy nie brzmi to sztucznie ??? "JESTES NASTEPNA, POWRACAM!" BUAHAHAH zjem cie w twoim lozku
Odpowiedz
Po co cudzysłowie w wypowiedziach? Czy te dziewczyny cytowały kogoś za każdym razem? O reszcie błędów nawet już nie wspomnę, nie chce mi się aż tyle pisać. Ujmę to po prostu tak: ZGROZA.
Odpowiedz
jak mogły biec skoro jednej z nich ręka złamała koste ???
Odpowiedz
Dobre ;) poczatek troche nie sklejony ale jest ok :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje