Historia

Tajemnicza dziewczyna

thepele 6 11 lat temu 7 707 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Adam miał ochotę jechać na jakąś imprezę. Więc postanowił że pojedzie do jakiejś knajpy czy coś i się trochę zabawi. Spotkał się tam z kumplami, jednak niczego nie pił bo prowadził motor. Przy barze jego wzrok przykuła drobna blondynka. Zagadał do niej i bawili się razem cały wieczór. Zrezygnował nawet z powrotu do domu z kumplami i został z Izą. Okazało się, że Iza mieszka w tej samej mieścinie co Adam więc po imprezce zaproponował, że podwiezie ją do domu. Po drodze Iza poprosiła aby się zatrzymali bo musiała wyskoczyć do lasu za potrzebą. Z lasu już nie wróciła. Wołał Izę, szukał jej, czekał na nią do rana. Nie słyszał krzyków ani niczego takiego.Gdy Adam dotarł rano do domu wziął zimny prysznic i postanowił trzeźwo pomyśleć. Ubrał się i pojechał do jej domu, gdzie miał ją zawieść poprzedniego wieczoru. Drzwi otworzyła kobieta, matka Izy. Adam opowiedział jej całe zdarzenie lecz ona zaczęła na niego krzyczeć i wyrzuciła go z domu. Nic nie rozumiejąc poszedł na policję. Policjanci wyjaśnili mu, że Iza nie żyje od 2 lat. Zabił ją pijany kierowca, gdy wracała z dyskoteki...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Co KuRa
Odpowiedz
-10/10
Odpowiedz
Historia nie jest zła, ale wykonanie... Wykonanie niszczy całą atmosferę zgrozy.
Odpowiedz
.. _
Odpowiedz
LOL. ;P
Odpowiedz
motocykl nie motor...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje