Historia

Wyspa Lalek

damiranc 0 9 lat temu 1 313 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Interesowały mnie różne straszne wyspy np,Poveglia,Lalek.Najbardziej lubiłem wyspę lalek bo było o niej dużo legend i wiele utonięć postanowiłem spakować kamerę i jedzenie,kiedy to zrobiłem szybko pobiegłem na port i popłynąłem.

Nagranie nr 1

Już jestem na wyspie.Jest tu dużo lalek.Rozbiję namiot ale narazie się rozejrzę.

Nagranie nr 2

Rozejrzałem się i tylko widzę dużo lalek. Chwila... Słyszę płacz,ciekawe skąd pochodzi.Może te lalki żyją.

Nagranie nr 3

Już jestem,teraz jest godzina 00:12 już mam rozbity namiot.Teraz słyszę znowu ten płacz . teraz biegnę zobaczyć z której lalki te odgłosy się wydobywają.Coś widać że nie mogę żadnej znaleźć.Idę spać.

Nagranie nr 4

Śniło mi się że te lalki mnie goniły i nie mogłem nic zrobić.

Obudziłem się spocony.Teraz szukam miejsca tego płaczu.

Szukam,szukam i nie mogę znaleźć.Chwila... Widzę jakieś groby myślę że to ofiary utonięcia.

Nagranie nr 5

Zjadłem kanapkę z szynką nad ogniskiem.Teraz jest 22:35.Nagle widzę jakąś postać chodzącą po moście proszę ratujcie.

Nagranie nr 6

Obudziłem się na grobie jednej z ofiar.Tym razem słyszę znowu płacz jednej z lalek.Tęsknię za domem i za przyjaciółmi,jeśli ktoś to słyszy to proszę pomóż mi.

Nagranie nr 7

Spakowałem namiot i jedzenie,zrobiłem łódkę i położyłem ją na wodzie .

Siadam na nią i ją odpycham.Przejechałem trochę kilometrów.

Chwila... Czy ja tonę Ratunku! Arghhh

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje