Historia

Jak ja kocham swoją pracę

białadama 11 11 lat temu 10 761 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Zawsze miałem dziwną obsesję na punkcie kawy. Nie jestem pewien czemu, ale wydaje mi się, że to z powodu tego uczucia, kiedy gorąca ciecz spływa przez gardło aż do żołądka, a przez ciało przechodzi wszechogarniające ciepło. Niemniej jednak, do rzeczy...

Siedziałem przy stoliku, popijając kawę. "Boże, jak ja kocham swoją pracę", pomyślałem do siebie z uśmiechem na twarzy i kubkiem w prawej dłoni. Zerknąłem na kolegę, który siedział naprzeciw. "Skoro nie masz zamiaru jej wypić, to dlaczego prosiłeś mnie, abym ci przygotował...?" Nie odpowiadał, gapiąc się na mnie pustym wzrokiem. Wzruszyłem ramionami, "Więcej dla mnie." Sięgnąłem przez stół i przysunąłem do siebie jego kubek. Pociągnąłem jeden, długi łyk ze swojego, wypijając całą zawartość. Zwróciłem się w stronę kartek papieru, leżących przede mną, szkicując kilka rzeczy i zabrałem się za drugi kubek. Ziewnąłem w lewy rekaw, przerywając rysowanie na tę krótką chwilę. Przetarłem oczy i spojrzałem na kolegę. Z tego co pamiętam, miał na imię David.

Zajrzałem w stronę telewizora w kuchni i zacząłem oglądać najnowsze wiadomości. "Wiadomość z ostatniej chwili. Kolejne ciało zostało odnalezione." Zmarszczyłem brwi. "Znalezione późną nocą, spływało w dół rzeki 'Little River'. Odpowiednie źródła powiadamiają, że było poważnie pokaleczone w wielu miejscach oraz miało wycięte słowo "FEAR" (przyp. tłum. Fear = Strach, lub w tym przypadku może oznaczać "BÓJ SIĘ") na brzuchu. Cyfra '3' zastępowała literę 'E'. Policja nie ujawnia więcej informacji. To były 'Action News', na żywo, prosto ze studia."

Westchnąłem, kiedy program się skończył. Spojrzałem na David'a zmęczonym wzrokiem. "Wygląda na to, że odnaleźli moje dzieło, David. Teraz to już tylko kwestia czasu, zanim znajdą ciebie..." Wstałem i podszedłem do bladego, pozbawionego życia ciała. Wzdłuż gardła przebiegało gładkie, niemal chirurgiczne cięcie, pokazujące nadcięte tętnice. Wysuwając nóż z szuflady, ściągnąłem koszulkę z David'a. Ubrałem maskę przeciwgazową, zbliżyłem nóż do brzucha i zacząłem wycinać słowo "TH3". Jego ciepła krew poplamiła nieco moją koszulę.

Rękawice miałem całe w czerwieni, kiedy po skończonej robocie wbiłem nóż w drewniany stolik. Poprawiłem maskę i wyszedłem przez tylne drzwi. Biegłem w stronę lasu za jego domem, w tej samej chwili wygrzebując telefon z kieszeni. Wybrałem 9-1-1, bo w głowie pojawił mi się cudowny pomysł.

"9-1-1, proszę wyjaśnić sytuację."

"Dzień dobry, chciałbym zgłosić morderstwo."

"Dobrze... Proszę podać miejsce zdarzenia."

"Nie, nie, nie... Wtedy nie byłoby żadnej zabawy."

Odwróciłem się i cisnąłem telefonem w stronę domu. Nie byłem daleko, więc uderzył w trawę na podwórku. Pobiegłem dalej w głąb lasu.

Następnego dnia przejeżdżałem obok domu. Gliny wciąż tam były, analizując dokładnie miejsce zbrodni. Teraz będą mnie szukać, ale to tylko sprawi, że będę miał większy ubaw... "Boże, jak ja kocham swoją pracę", pomyślałem do siebie, jadąc w stronę autostrady, żeby się stąd wydostać. Na jakiś czas.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Facet miał przerost ego. Telefon na policję. Ślady zestawione na kubkach. Te napisy. Typowe zachowania dla megalomanów. Ale miał również zaburzone postrzeganie. Mówił do trupa a nawet robił my kawę. Uzależnienie od kawy to też symptomy. Wydaje mi się że to forma socjopatii. Jednak facet kariery nie zrobi. To było jego ostatnie morderstwo, a co najwyżej 4, media nie nadały mu przydomku. Teraz na pewno wpadnie.
Odpowiedz
Nic nowego, ale i tak miło jest od czasu do czasu coś takiego sobie poczytać ^^ 9/10
Odpowiedz
Najpierw myslalam ze on w jakims biurze pracuje :p ale super nieprzewidywalne 10/10
Odpowiedz
Heh , dobre :D
Odpowiedz
Supeer xD
Odpowiedz
Oto co kawa robi z ludźmi... xD Zarąbista opowieść <3
Odpowiedz
Przyjedz do mnie :3
Odpowiedz
Super xD <3 Zawsze będe cię kochać za tą opowieść - 10/10 ! :P
Odpowiedz
Historia super, ale już był na stronie :)
Odpowiedz
potwierdzam
Odpowiedz
BOSKIE <3 uwielbiam opowieści z punktu widzenia psychopaty <3
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje