Historia

Mleko, płatki...

scaryguy 13 11 lat temu 12 179 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Odbierasz telefon od swojej Mamy. Jako że jej samochód jest w warsztacie, prosi cię byś podjechał do sklepu i kupił jej kilka drobiazgów. Chleb, mleko, płatki oraz piersi z kurczaka.

Po spisaniu listy zakupów niechętnie udajesz się do samochodu, podjeżdżasz pod sklep i kupujesz to co miałeś kupić. Kasjerka zwraca ci uwagę:

- Wie pan, nie grozi nam brak mleka. Mamy go dużo na zapleczu.

Po dotarciu pukasz kilka razy. Nikt nie odpowiada. Decydujesz się sprawdzić drzwi. Otwierają się. Kładziesz torbę na ladzie. Dziwne. Obok leży sześć toreb o tej samej zawartości. W kilku z nich kurczak i mleko już się popsuły. Wołasz "Mamo", lecz bez odpowiedzi. Idąc przez kuchnie wchodzisz do salonu. Twoja matka siedzi na kanapie, ze swoją odciętą głową na kolanach.

Jak najszybciej dzwonisz po policję która przybywa zrobić dochodzenie. Lekarze stwierdzili że ofiara nie żyje niecały tydzień. Na miejscu wydarzeń policyjny psycholog odbywa z tobą rozmowę by ocenić twój stan psychiczny. Siedząc na frontowych schodach, podsłuchujesz rozmowę psychiatry z policjantem.

- Nie jest rzadkością w przypadku osób cierpiących na schizofrenię, by zablokować się w paśmie powtarzających się zachowań.

Myślisz sobie, "Nie mogą mówić o mnie. Schizofrenia? Gdzie tam. Powtarzające się zachowania? Czy oni myślą że ja to zrobiłem?" Nagle ktoś do ciebie dzwoni.

-Słucham?

-Cześć skarbie, to ja. Mógłbyś podskoczyć do sklepu i przywieźć mi jakiegoś kurczaka i mleko? A, przydał by się jeszcze jakiś chleb i płatki.

-Nie ma problemu Mamo. Za chwile będę na...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Tu jest moja wersja do słuchania ;) https://www.youtube.com/watch?v=1ILAF4qg6Sg
Odpowiedz
Mało straszne, ale pomysł dobry. 6,5/10.
Odpowiedz
Moja ocena: 7/10 Lubię gdy jest mowa o chorobach psychicznych. Ale mało straszne.
Odpowiedz
dziwna ta historia kto jeszcze tak sądzi?
Odpowiedz
He, takie historie są naprawde bardzo fajne ale jak rozwinie sie akcja nieco. Miło sie czytało, ale brakuje akcji do zakonczenia.
Odpowiedz
nudne
Odpowiedz
i od tygodnia policja przyjezdza i ciała nie zabierają?
Odpowiedz
Ciii... ;)
Odpowiedz
ujdzie.
Odpowiedz
Może być, ale szału nie ma. Niestety :I
Odpowiedz
dobre
Odpowiedz
hahahah ciekawe, pomysłowe... ale słabe. ;)
Odpowiedz
eeeeeeeeeee slabe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje