Historia

Dziewczynka

neeti 9 9 lat temu 13 543 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Historia którą wam opowiem wydarzyła się naprawdę.

Moja mama gdy była nastolatką chodziła wraz ze swoimi przyjaciółkami na cmentarz i czyściły groby o których ktoś dawno zapomniał. Codziennie po szkole, wracając do domu zabierały się do roboty. Zapalały również znicze i kładły kwiatki do wazonu.

Pewnej nocy, gdy moja mama leżała już w łóżku razem ze swoją mamą, poczuła jak ktoś ściąga z niej kołdrę. Nie otwierając oczu podciągnęła kołdrę i z powrotem się przykryła. Chwilę później kołdra znów się zsunęła tym razem jednak do kolan. Wtedy mama otworzyła oczy i ujrzała przed sobą dziewczynkę. Miała ona długie blond włosy, niebieskie oczy i była ubrana w czerwony sweterek. Będąc w szoku mama chwyciła kołdrę i cała się zakryła. Próbowała obudzić swoją mamę, uderzała ją pod kołdrą z całej siły, ale ona nie reagowała. Dziewczynka dalej próbowała ściągnąć z mojej mamy tę kołdrę. Gdy w końcu jej się to udało, moja mama pomyślała że to może jej brat robi sobie żarty i przebrał się za tą dziewczynkę. Po chwili namysłu zamachnęła się, chcąc uderzyć ją w głowę. Zamarła gdy ręka przeszła przez jej ciało. Tak jak przez jakiś dym. Położyła się i w sekundę usnęła. Na drugi dzień opowiedziała wszystko mojej babci, powiedziała również o tym że próbowała ją obudzić. Babcia odpowiedziała że nic nie czuła...

Możliwe że dziewczynka chciała aby moja mama wyczyściła jej grób. A może przyszła podziękować właśnie za to że zadbały o jej grób i przywróciły o niej pamięć.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mój kuzyn kiedy był jeszcze młody, często walił konia za stodołą. Któregoś dnia kiedy się obudził to zobaczył na suficie odcisk podkowy. Od tego czasu z obawy że koń się na nim zemści przestał go walić. Naprawdę to jest historia na 100% autentyczna, opowiedział mi ją wujek mojego wujka, brata szwagra, kuzyna brat.
Odpowiedz
Hymm słabe
Odpowiedz
4/10 ;<
Odpowiedz
E. ...hmn..sorry a beznadzieja
Odpowiedz
Słabee
Odpowiedz
Śmieszne. ...
Odpowiedz
no fajne ale jednej zeczy brakuje
Odpowiedz
ooo milusie słodziusie :D
Odpowiedz
fajne
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje