Historia

Źli rodzice

xmadelinex 7 9 lat temu 11 494 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Ranek. Biegłem do pracy. Miałem niewiele czasu by dotrzeć do firmy. Mimo wczesnej pory moje miasteczko zaczęło biec własnym rytmem. Stoiska i małe stragany były otwarte już prawie o świcie. Nagle zauważyłem małą dziewczynkę siedzącą na chodniku. Ogarnęła mnie złość, gdyż każdy ją ignorował. Przy sobie miała tabliczkę gdzie pisało: Mama i tata są dla mnie niedobrzy.

Jak masz na imię? - zapytałem.

-Lilith. - odpowiedziała ze smutnym wzrokiem.

Gdy spytałem "Co zrobili twoi rodzice?", dziewczynka zaczęła płakać.

Opowiedziała mi o tym, jak rodzice się nad nią znęcają - nie dają jej jedzenia, biją i poniżają na każdym kroku.

Dowiedziałem się, że nie miała żadnych krewnych, do których mogła się zwrócić o pomoc.

Dałem Lilith trochę pieniędzy, aby mogła sobie kupić jedzenie lub cokolwiek innego. Poradziłem jej, gdzie można poprosić o pomoc i wtedy mnie olśniło - dałem jej wizytówkę ze swoimi danymi.

Na jej twarzy pojawił się uśmiech. Podziękowała, otulając mnie swoimi małymi rączkami. Ze wzruszenia poczułem bolesne ukłucie w sercu.

Spieszyłem się do pracy i musiałem opuścić Lilith, ale dałem jej do zrozumienia, że może przyjść pod podany adres, a ja dam jej schronienie na jakie zasługuje.

Wtedy ona odpięła spinkę ze swoich włosów i dała mi ją. "Abym nie zapomniał o jej obietnicy i o niej"

W pracy nie mogłem się skupić. Cały czas w dłoni trzymałem pamiątkę po dziewczynie. Dręczyły mnie wyrzuty sumienia że nie zwolniłem się z pracy, i że nie zostałem z nią.

Wieczorem, w drodze powrotnej wypatrywałem Lilith, ale jej nie znalazłem. Zaniepokojony poszedłem spać.

Następnego dnia zauważyłem Lilth z daleka. Była w tym samym miejscu co poprzednio. Jak ostatnio miała tabliczkę, a przed nią stała puszka.

Nagle zauważyłem że sukienka dziewczynki jest zabrudzona krwią. Przeraziłem się - Czyżby jej rodzice posunęli się aż tak daleko?

Gdy dziewczynka zauważyła że przyszedłem, uśmiechnęła się uradowana i pomachała do mnie wesoło.

Podszedłem bliżej i nagle ogarnął mnie strach...

Żałowałem że dałem jej swoją wizytówkę. Na tabliczce było napisane...

MAMA I TATA W NIEBIE BĘDĄ GRZECZNI...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

:)
Odpowiedz
Wychowali ją w sposób patologiczny, żadnego innego nie miała okazji przeżyć, więc miała dziury w psychice, które do tego doprowadziły...
Odpowiedz
Zabiła swoich rodziców.
Odpowiedz
Cóż. W porządku. Imię Lilith mnie odrzuca za każdym razem, nawet jeśli jest czysto symboliczne.
Odpowiedz
to nie jest straszne lecz smutne
Odpowiedz
Ściągnięte tylko to był facet ;.;
Odpowiedz
Gdzieś to już czytałam na sto procent. Też to było na tej stronie niestety nie mam linku do tego :/ ale historyjka super :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje