Historia

Pogrzeb

scaryguy 30 11 lat temu 18 641 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Moja mama przysięga, że to prawda: Moja pra-prababcia, przez jakiś czas chora, w końcu odeszła w zaświaty po przeleżeniu paru dni w śpiączce.. Moja pra-prababcia została zdewastowana w sposób, w który trudno jest uwierzyć. Stało się to kiedy, była ona razem ze swoją prawdziwą miłością już ponad 50 lat. Byli małżeństwem tak długo, że wydawało się, jakby znali swoje myśli nawzajem.

Kiedy lekarz oświadczył, że ona nie żyje, jej mąż, mój pra-pradziadek uparł się, że tak nie jest. Musieli dosłownie odciągać go siłą od niej, aby przygotować jej ciało na pogrzeb.

W tamtych czasach mieli przygotowany plan pogrzebu i nie odsysali ciała ze wszystkich płynów. Po prostu przygotowywali odpowiednią trumnę i odprowadzali ciała(spoczywające w trumnie) do miejsca jego spoczynku. Podczas tego procesu, mój pra-pradziadek protestował tak gwałtownie, że musieli go uśpić na pewien czas i położyć na łóżku. Jego żona została pochowana.

Tej nocy, mój pra-pradziadek obudził się, kiedy zobaczył wizję swojej żony histerycznie próbującej wydostać się z trumny. Zadzwonił natychmiast do lekarza i błagał, aby wyciągnięto ciało jego żony z grobu. Lekarz odmówił, ale mój pra-pradziadek miał tą samą wizję każdej nocy przez tydzień, za każdym razem dzwoniąc do lekarza i błagając o wyciągnięcie jego żony z grobu.

W końcu lekarz się poddał i razem z lokalnymi autorytetami ekshumowali ciało. Ku przerażeniu wszystkich trumna była podważona. Paznokcie mojej pra-prababci był zdarte i zostały znalezione zadrapania górnego wieka trumny, tak jakby ktoś próbował się wydostać.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

To jest realne,w dawnych czasach kiedy nie technologia nie byla az tak rozwinieta czesto zdarzalo sie ze osoba ktora uwazano za zmarla tak naprawde jeszcze zyla
Odpowiedz
Może być
Odpowiedz
Pogrzebanie żywcem zdarzało się kiedyś dość często. Słyszałem niezależnie kilka takich historii. Okropność.
Odpowiedz
w dawnych czasach tak robiono
Odpowiedz
Czytalam juz taka historie
Odpowiedz
A taki drobny szczegół jak tlen? Bo wystarczy kilkadziesiąt minut żeby skonsumować go z takiej małej przestrzeni jak trumna, a tu wynika że prababcia jechała na nim około tydzień.
Odpowiedz
Laura Rogóż Sprawdzone info? ;)
Odpowiedz
Dziadek miał wizje, co nie oznacza, że praprababcia przez ten tydzień żyła. Mogła go nawiedzać
Odpowiedz
Zdewatowac to mozna pomieszczenie a nie osobe.
Odpowiedz
To może być po części prawda, ponieważ mojego sąsiada koleżanka ze swoją mamą miała podobnie :/
Odpowiedz
Bardzo Prawdopodobne. Moja babcia opowiadała o pewnej pani której uznano zgon i w dniu pogrzebu już wszyscy płakali i chcieli położyć płyty na grób , a tu nagle cisza i za zaczęło ledwie ledwie słychać drapanie i okrzyki. Po otworzeniu trumny patrzą a tu ta bani ma otwarte oczy i zaczęła rozmawiać ze swoją rodziną. Więc ta historia jest prawdopodobna.
Odpowiedz
haha szkoda tylko że to już słyszałam i przysięgam że to na pewno nie ty :D
Odpowiedz
A nie mozna bylo po polsku?
Odpowiedz
Oraz: zdewastowana babcia? Nie odsysali ciała z płynów? Odprowadzali CIAŁA do miejsca JEGO spoczynku? eeee? Serio, jest tu ktokolwiek, kto widzi klimat i w ogóle uznaje to za straszne? Błagam administrację o powrót do poziomu sprzed roku lub dwóch.
Odpowiedz
Jestem wielkim fanem horroru. Napieprzam książki o podobnej tematyce, uwielbiam filmy z gatunku horroru. Obrazy (choćby takiego, o, Beksińskiego). I to tyle, jeśli chodzi o słowo wstępu. Druga rzecz jest taka, że ostatnio za dużo tutaj totalnej tandety. Unlike.
Odpowiedz
A jakby glupi chuj wziął łopate i ruszył dupsko z łoża zaraz po pierwszej wizji to zyli by jeszcze
Odpowiedz
jednak prawdziwa miłość istnieje -kto kocha ten czuje że druga połowa go potrzebuje
Odpowiedz
wow
Odpowiedz
mogli dodać np. że babci w trumnie było. Może był by fajniej ale nwm, na ten moment i tak bardzo mi sie podoba
Odpowiedz
Czasami jak czytam waszę teksty, to wyobrażam Sobie jak krzyczą, mogłabym teraz w tym momencie się wydrzeć na głos O.O
Odpowiedz
może i nie straszne, ale przerażające jest to co ta kobieta (pra-prababcia) musiała przeżywać w tej trumnie. Jeśli to prawda oczywiście ;D
Odpowiedz
Niestety mnóstwo ludzi jest/zostało chowanych żywcem (np. Średniowiecze- czasy dżumy, gdzie starano szybko chować "zmarłych" żeby nie rozprzestrzeniać choroby).
Odpowiedz
częste przypadki w średniowiecznych zakonach
Odpowiedz
moze i nie jest strasze ale daje wiele do myślenia
Odpowiedz
takie straszne to nie jest
Odpowiedz
Troche za krótkie ale fajne :D
Odpowiedz
nawet, nawet ponoć w chinach staruszka 100-letnia miała ten sam przypadek.
Odpowiedz
co ciekawe tak działo się naprawdę kiedy jeszcze nie było techniki pozwalającej na sprawdzenie czy dana osoba żyje czy nie.
Odpowiedz
Dobre.
Odpowiedz
dramatyczne i trzymające w napięciu :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje