Historia

Straszne-Historie.pl

Pagad Ultimo 12 9 lat temu 9 225 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Nie znam przyszłości, lecz mogę spróbować ją przewidzieć.

Uruchamiasz przeglądarkę, w okienko wyszukiwania wpisujesz stronę Staszne-Historie.pl. Twoim oczom ukazuje się wystylizowana na czarno strona. Patrzysz na stronę główną, bądź do poczekalni. Widzisz Creepypastę o nazwie strony, na której właśnie jesteś. Intryguje cię to. "O czym to może być?" Myślisz pewnie. W większości przypadków tytuł wiele zdradza, ale nie tutaj. Rozwijasz tekst, lub po prostu przewijasz dalej nie interesując się dziwną nazwą.

Nie znam przyszłości, lecz mogę spróbować ją przewidzieć.

Twoim oczom ukazuje się biały tekst, który powtarza się, co jakiś czas. Zaczynasz czytać i zauważasz, że napisane jest to, co właśnie zrobiłeś. Mimo wszystko czytasz dalej i dochodzisz do kolejnego oddzielonego napisu, takiego samego jak poprzedni.

Nie znam przyszłości, lecz mogę spróbować ją przewidzieć.

Nie wiesz, co o tym myśleć. A co jeżeli tylko ty możesz to przeczytać? Co jeżeli ty jesteś wybrany, ty jesteś osobą, która jako jedyna znalazła na tej stronie ten tekst? Zaczynasz się dziwnie czuć, lub po prostu olewasz to, co przeczytałeś. Ale pamiętaj:

Nie znam przyszłości, lecz mogę spróbować ją przewidzieć.

Wiem dobrze, że jeżeli napisałbym, że stoję za tobą a ten tekst daje mi tylko czas na włamanie się do twojego domu odwróciłbyś się i sprawdził czy wszystko jest ok, lub wręcz przeciwnie, nie zrobiłbyś tego wiedząc, że to kolejny żart lub pasta napisana tylko żeby oszukać czytelnika i wmówić mu to, czego nie ma.

Nie znam przyszłości, lecz mogę spróbować ją przewidzieć.

Nie będę cię oszukiwał, nie mam zamiaru włamywać się do twojego domu lub w jakiś inny sposób cię zabić. A może jednak. Sam nie znam swoich myśli, mógłbym zrobić praktycznie wszystko. Ty także. Wyobraź sobie stoisz na szczycie góry razem z przyjacielem. Możesz go zrzucić, wiesz o tym, ale mimo wszystko tego nie robisz. A co jeżeli pokierowałbyś się tym, co mówi ci twój mózg? Zrób to! Zrób to!

Nie znam przyszłości, lecz mogę spróbować ją przewidzieć.

Możesz czuć się dziwnie po przeczytaniu tego, lub w trakcie. Możesz także mieć to daleko gdzieś i śmiać się z tego, co jest tutaj napisane. Ale pamiętaj. Strach jest silny. Można zasiać w kimś ziarno niepokoju korzystając z małych, pozornie nie strasznych rzeczy. Na przykład za pomocą tekstu. Takiego jak ten.

Nie znasz przyszłości, lecz możesz spróbować ją przewidzieć.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Meh
Odpowiedz
Hmm, mam wrażenie że widziałem gdzieś indziej inną wersję, która zakończona była zdaniem "Nie znałeś przyszłości, lecz mogłeś spróbować ją przewidzieć". Wtedy ma to trochę więcej sensu, bo ja np. interpretuję to tak, że po przeczytaniu tej historii (całej historii) zostajesz naznaczony jako cel jakiegoś mordercy/potwora.
Odpowiedz
Ehh. .. nudy
Odpowiedz
Fajna pasta ale w napięciu nie trzymała. ;) W każdym bądź razie, ciekawe ale mogłoby być albo krótsze albo dłuższe. "Straszność" zalezy też od długości tekstu. ;P
Odpowiedz
Takie sb...
Odpowiedz
Więcej takich past :>
Odpowiedz
Mój tekst jest biały...:-( Ale pasta ok.
Odpowiedz
Ciekawe :)
Odpowiedz
Słabe. Niby czemu miałabym chcieć zrzucić w przepaść przyjaciela? Tekst jest biały, a nie czarny, a "przewidywanie" skończyło się na obietnicy (i próbie sugerowania, że ktoś stoi za czytelnikiem, co widziałam już w wielu innych historiach). Nope. Nie przemówiło do mnie.
Odpowiedz
I like it ;)
Odpowiedz
Jak zwykle genialna pasta Miki :D Należy się główna :D
Odpowiedz
*-*
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje