Historia

Noc

Pagad Ultimo 9 9 lat temu 16 940 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Godzina 00: 38, Kate leży w łóżku, jej rodzice są na imprezie, pies Bobby nie wrócił jeszcze z dworu. Dziewczyna oczekuje dźwięku drapania w drzwi, co oznacza, że jej pies chce już wrócić. Powinien to zrobić już dawno, ale mimo wszystko wciąż jest na dworze. Kate nie może wyjść na dwór z powodu przeziębienia, zwłaszcza w nocy, kiedy jest zimno.

Po chwili słyszy warczenie i szczekanie psa. W pustym domu odbija się echem dźwięk drapania o drewniane drzwi. Kate wstaje z łóżka i zakłada kapcie, gdy jej uszu dobiega pisk Bobby'ego. Przerażona dziewczyna podbiega do drzwi chcąc je otworzyć, lecz rezygnuje z tego pomysłu, gdy ktoś po drugiej stronie zaczyna energicznie szarpać klamkę.

Kate zaczyna coraz szybciej odchodzić w stronę swojego pokoju. "Gdzie się schować?" myśli przerażona słysząc dźwięk przekręcanego zamka. Nie mając innego wyjścia chowa się w szafie i oczekuje dalszych wydarzeń. Drzwi otwierają się z hukiem i do środka wchodzi ubrana na czarno osoba. Jej ręce są blade a twarz zakryta. Nieznajomy gość kieruje się do pokoju dziewczyny. Gdy przechodzi obok szafy Kate wstrzymuje oddech i modli się do Boga żeby przybysz jej nie znalazł.

Tajemnicza postać wychodzi z pokoju idąc w stronę salonu. Po kilku minutach dziewczyna jak najciszej otwiera drzwi szafy i wychodzi z niej. Chce się dostać do drzwi wejściowych i uciec z domu zanim nieznajomy coś jej zrobi. Wychodzi z pokoju i słyszy dobiegający z kuchni dźwięk stali uderzającej o siebie. Przerażona coraz szybszym krokiem kieruje się do drzwi. Kiedy od uratowania dzieli ją tylko kuchnia czuje pod stopami coś miękkiego.

- Piiiiiiiiiiii.

"Szlak" myśli przerażona "To piszczałka Bobby'ego". Nie namyślając się długo wraca do szafy mając nadzieję, że przybysz jej nie usłyszał. Ze łzami w oczach, trzęsącymi rękoma zamyka drzwiczki szafy i próbuje uspokoić oddech. Chwilę później czuje czyjś oddech na swojej szyi. Słyszy chrypliwy, męski głos szepczący:

- To nie była dobra decyzja

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zakończenie mogłoby być bardziej rozwinięte , ale ogólnie super ;)
Odpowiedz
To trochę mnie przeraziło
Odpowiedz
ciekawe...
Odpowiedz
ostro
Odpowiedz
Bardzo fajne 10/10 Czytając to wpadałam na pomysł, by napisać coś w tym stylu, ale bardziej rozbudować, żeby podnieść napięcie. A na końcu okazałoby się, że to rodzice wrócili. Hah.
Odpowiedz
Krótkie a genialne ! :D
Odpowiedz
to było przerażające
Odpowiedz
Szlag*... Nie "szlak"... :P
Odpowiedz
Dreszczyk jest. A po obejrzeniu Hellsinga jeszcze lepiej to wygląda we łbie :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje