Historia

Tiki nerwowe

Pagad Ultimo 7 9 lat temu 8 247 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

06.09.2014

Jeżeli ktokolwiek to czyta, jest to dziennik, w którym będę pisał o moich tikach nerwowych. Dla niewiedzących - są to mimowolne ruchy określonej części ciała, typu marszczenie czoła. Mam to od dzieciństwa. Kiedyś było to lekko irytujące, silnie zaciskałem powieki, pstrykałem lub uderzałem czymś o stół, ale teraz przerodziło się w coś więcej. Kiedyś udawało mi się nad tym panować, powstrzymywać się od wykonania danej czynności, ale teraz jest to coraz trudniejsze. Zaczyna rozrastać się na wyższą skalę, dlatego postanowiłem opisać tutaj jak dalej się to potoczy. Piszę to na swoim laptopie, bo podczas ręcznego pisania złamałem długopis. A raczej moje tiki go złamały.

09.09.2014

Dzisiaj pojawił się nowy. Moje ręce zaczynają wyginać się we wszystkie strony po kolei. Góra, dół, lewo, prawo. Zaczynają wyginać się coraz bardziej sprawiając mi ból. Już nie mogę nad tym zapanować. Próbuję, ale to nic nie daje. Postanowiłem powiedzieć o tym rodzicom.

10.09.2014

Rodzice zabrali mnie do doktora, ale ten po zbadaniu stwierdził, że to tylko moja wyobraźnia. Tiki nie występowały przez całą wizytę, więc nie mogłem tego udowodnić. Rodzice też przyznali, że nigdy nie widzieli jak wykręcam ręce lub zaciskam powieki. Doktor powiedział także, że wyklucza to zespół Tourette'a, sam już nie wiem, co się ze mną dzieje.

14.09.2014

Właśnie wróciłem ze szpitala z gipsem na prawej ręce. Przed tym, w domu, ręka zaczęła mi się tak wykręcać, że w końcu usłyszałem dźwięk łamanej kości i poczułem ból, tracąc czucie w ręce. Okazało się, że złamałem kość promieniową. Jak to w ogóle możliwe? Gdy lekarz zapytał się jak to się stało powiedziałem, że przewróciłem się na schodach, bo jeżeli wyznałbym prawdę rodzice posłaliby mnie do psychologa.

20.09.2014

TiKi się nasilają. Co jakiś czas Uderzam małym palcem w sHift. Nie panuję naD tym już wcale. PróbuJę to powstrZymywać, ale kiedy tIki przejmują kontrolę nAd daną częścią ciała tracĘ w niej czUcie. Czuję się jAkby ktoś mną sterował. Boję się, co przyniesie przyszłośĆ.

26.09.2014

Dzisiaj znów musiałem jechać do szpitala, dlatego że złamałem gips. Moja prawa ręka zaczęła z całej siły uderzać w stół. Czułem, że gruchocze mi przy tym resztę kości, ale nic nie mogłem zrobić. Próbowałem się nawet odsunąć od stołu, ale nie potrafiłem. Nie mogłem panować nad nogami.

04.10.2014

Teraz zaczYna wykręcać się moja szyja. W lewo I w prawo, co jakiś czas. Teraz, kiEdy wykręca się cZuję bóL. Nie jest to tAki ból jak przy zŁamanej ręce, jest dWa razy moCniejszy. BojĘ się, że już wkróTce to mnie zAbije.

05.10.2014

Już nIe mogę. PoStanowiłem popełnić saMobójstwo. Nie cHcę żyĆ z tym bÓlem dłużej, wolĘ skończyć tO Teraz. To mÓj ostatni wpis. ŻeGnajcie>

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

wtf reklama gadających chomików mnie prześladuje pomocy
Odpowiedz
Wow.Mocne
Odpowiedz
Ja co jakiś czas chrząkam i nie dlatego, że mam coś w gardle tylko po prostu muszę.
Odpowiedz
Super!
Odpowiedz
ej! zanim sie zabijesz,napisz jeszcze jakas paste....
Odpowiedz
Edit: Jednak jest na głównej!
Odpowiedz
Super! Te litery dają takiego charakteru. Daje do wyobraźni.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje