Historia

Venyx Lab. - Pathfinder 427

astarot 8 9 lat temu 6 461 odsłon Czas czytania: ~3 minuty

Witajcie. Jeżeli czytacie tę wiadomość, prawdopodobnie już mnie nie ma. Prawdopodobnie nie żyję, zostałem porwany lub stało się ze mną coś jeszcze gorszego. Przedstawię Wam swoją sytuację. Jestem jednym z kilku wyspecjalizowanych ochroniarzy w laboratorium Venyx, zajmującym się modyfikacjami biologicznymi organizmów żywych. Na imię mi Lee. Moja praca polega głównie na przesiadywaniu godzinami w biurze, i naciskaniu odpowiednich przycisków, monitorowaniu pracy oraz detekcji ewentualnego zagrożenia, o którym zresztą nie było nawet mowy w tak pilnie strzeżonym laboratorium. Ale przeliczyłem się. Wszyscy, się przeliczyliśmy.

- - - - -

#Zapis z kamer dnia 03.09.2004 roku:

Dwoje naukowców bada obiekt testowy numer 427. Atmosfera spokojna. Dyskutują między sobą. Brak zagrożenia.

Wieczorem dało się zaobserwować pojedyncze ruchy w kadzi z obiektem.

#Zapis z kamer dnia 04.09.2004 roku:

Dwoje naukowców ponownie bada obiekt testowy numer 427. Rozmawiają przyciszonymi głosami, szeptem. Nie możemy usłyszeć o czym. Wskazują palcem w stronę zbiornika zawierającego ciało obiektu numer 427.

Wieczorem brak jakiegokolwiek ruchu.

#Zapis z kamer dnia 07.09.2004 roku:

Jeden naukowiec stanął przed obiektem testowym numer 427, i przyłożył dłoń do szklanej pokrywy osłaniającej zbiornik z ciałem obiektu. Brak reakcji ze strony obiektu.

Wieczorem brak jakiegokolwiek ruchu.

#Zapis z kamer dnia 11.09.2004 roku:

Dwoje naukowców ponownie stoi przed obiektem testowym numer 427. Jeden trzyma w dłoni notatnik, w którym kurczowo coś zapisuje. Drugi stoi, i trzyma dłoń przyłożoną do kadzi zbiornika. Zasłaniają ciało obiektu testowego, nie możemy zdefiniować czy obiekt się porusza czy spoczywa.

Wieczorem obiekt poruszył się kilkukrotnie w godzinnych odstępach.

#Zapis z kamer dnia 12.09.2004 roku:

Dwaj naukowcy podchodzą pod zbiornik z obiektem testowym numer 427. Jeden z nich trzyma w rękach jakiś przedmiot, przypomina kawał mięsa. Rozglądają się po sali laboratoryjnej, po czym wrzucają mięso do środka przez specjalny otwór insertowy.

Obiekt porusza się w stronę kawału mięsa, resztę zasłonili naukowcy. Wysłane zostało ostrzeżenie o naruszeniu sfery badawczej. Naukowcy rozeszli się w pośpiechu, jeden z nich notował.

Wieczorem obiekt spokojnie dryfował wewnątrz kadzi.

#Zapis z kamer dnia 14.09.2014 roku:

Obiekt testowy numer 427 ponownie został "nakarmiony" kawałem mięsa. Chyba musimy coś z tym zrobić, ci popaprańcy rzucają niewyspecjalizowaną żywność do pojemnika... Z tym czymś.

Wieczorem obiekt wyraźnie się porusza.

#Zapis z kamer dnia 15.09.2014 roku:

Naukowcy podchodzą do zbiornika z obiektem testowym. Jeden z nich przykłada rękę do szklanej powierzchni osłony. Drugi coś zapisuje, widać wyraźne ruchy w zbiorniku.

- Co, oni z nim kurwa rozmawiają? - spytałem drugiego ochroniarza. Nie odpowiedział, milczał.

#15.09.2014 / godzina 21:30

Obiekt zaczyna poruszać się w kadzi. Od jednego, do drugiego brzegu. W sali laboratoryjnej nikogo nie ma. Patrzy się w stronę kamer.

/godzina 21:55

Jeden z naukowców ukradkiem wchodzi do sali. Ogląda się, jakby chciał sprawdzić czy nikt go nie śledzi, ale nasza kamera i tak go uchwyciła. W ręku trzyma broń palną, prawdopodobnie Glock'a, zbliżył się do zbiornika i nawiązał kontakt wzrokowy z obiektem.

/godzina 21:58

Minęło kilka minut, nic się nie dzieje, stoją w bezruchu.

/godzina 22:01

Obiekt poruszył się. Naukowiec nadal bezsensownie wpatruje się w zbiornik.

/godzina 22:03

Obiekt zaczyna wynurzać się ze zbiornika. Co jest nie tak z tym facetem? Nadal się nie rusza. Powinien uciekać.

Jestem gotowy do wprowadzenia procedury alarmowej.

/godzina 22:04

Obiekt wynurzył się, i upadł na naukowca. Przewrócił go na podłogę, mężczyzna krzyczy i błaga o pomoc. Pathfinder zaczął go gryźć. Na miejsce natychmiast wysłałem dwóch swoich ludzi.

/godzina 22:05:21 sekund:

Światło zgasło. Moi ludzie są już na miejscu. Co tu się do cholery dzieje.

/godzina 22:05:30 sekund:

Światło zapaliło się, po Pathfinderze nie ma ani śladu. Obok zbiornika leży rozszarpane ciało naukowca, na posadzce wokół niego pełno jest krwi. Jackson i Peters stoją przy wyjściu z sali, są uzbrojeni. Procedura alarmowa zatwierdzona.

/godzina 22:06

Po połowie minuty ciszy, dało się słyszeć pisk. Kurwa, nieźle przeciągnął po słuchawkach!

/Komunikaty radiowe:

- Cholera! Co to jest!?

- Pomocy! Kurwa, to idzie w naszą stronę!

- Zatrzymaj się!

Komunikaty urwały się. Pathfinder zaatakował dwóch ochroniarzy, przewrócił ich na ziemię. Nie poruszają się, on również.

/Godzina 22:06:30 sekund:

Zgasło światło.

/Godzina 22:06:40 sekund:

Światło zapaliło się. Drzwi wyjściowe z sali zawierającej obiekt testowy numer 427 zostały komputerowo zablokowane. Na miejsce wezwany został profesjonalny oddział kryptologiczny.

/Godzina 22:06:56 sekund:

Nic się nie dzieje. W sali nadal jest pusto.

#Wystąpiły lekkie zakłócenia kamery.

/Godzina 22:07

W rogu sali pojawiła się szara postać. Po przybliżeniu określam ją jako Pathfinder'a. Jest to wspominany obiekt numer 427. Nie porusza się, wpatruje w kamerę. Odczuwam niepokój.

/Godzina 22:09

Obiekt nadal wpatruje się we mnie. Kurwa, te jego czarne oczy... Ile można stać i się gapić?

/Godzina 22:10

Obiekt nadal się nie porusza. Światło zgasło. Po chwili zapala się. Zniknął. Kurwa.

/Godzina 22:10:56 sekund:

Nadaję komunikat alarmowy. Na korytarzu, zaraz przy moim biurze dało się słyszeć głośny trzask i cichy pisk. Prawdopodobnie obiekt testowy numer 427 zdematerializował się z laboratorium i pojawił tutaj. Włączam autozapis danych.

/Godzina 22:11

Koniec transmisji.

@ Venyx 2004 - TLB

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nie wiadomo co, nie wiadomo gdzie, niewiadomo skąd, notatki, światło, dzienniki, raporty, wpatrywanie się, krew, wnętrzności i teleportacja. Słowem - zajebiste. 12/10
Odpowiedz
takie sobie, gdyby miało jakieś zakończenie inne, lub rozwinięcie. Daję 6/10
Odpowiedz
takie sobie, gdyby miało jakieś zakończenie inne, lub rozwinięcie. Daję 6/10
Odpowiedz
jak połączenie outlasta z filmem istota :D
Odpowiedz
Kojarzy mi sie nw czm z gra Outlast xd
Odpowiedz
Troszkę straszne .. ;D
Odpowiedz
Brzmi trochę jak raporty SCP
Odpowiedz
Kurde zarabiste (ale szkoda troszq bo wyglada to jakby nie mialo konca xD)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje