Historia

stracony czas

białadama 11 11 lat temu 8 413 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Nie zastanawialiście się nigdy czemu jedni ludzie żyją dłużej, a inni krócej? Osoby prowadzące identyczny tryb życia, mieszkające w tym samym mieście umierają nieraz we wczesnym wieku, a nieraz w późniejszym. Wiadomo że wszystkie afery się tuszuje, tak samo zatuszowało się

tą sprawę. Mówi się o złym trybie życia, wypadkach losowych, chorobach genetycznych. Wyjaśnienie jest jednak inne.

Nieraz spędzasz czas grając na komputerze, oglądając film czy chociażby spacerując, i mijają 3 godziny chociaż masz wrażenie że minęło dopiero parę minut. Spoglądasz na zegarek, by po chwili spojrzeć na niego znów, bo nie potrafisz określić ile czasu minęło. Mówisz kolegom że idziesz do sklepu i zaraz wracasz, a nie ma cię pół godziny.

Ten czas jest ci odbierany. Czas to najcenniejsze co istnieje, a niektórzy potrafią go odpowiednio wykorzystać. Czym więcej masz czasu, tym więcej czasu masz na prace zarobkową i późniejszy wypoczynek. Przychodzisz po ośmiu godzinach roboty, i okazuje się że zaraz idziesz spać i budzisz się następnego dnia ponownie do pracy. I tak w kółko i w kółko. Czas jest ci skradany, by inni mogli żyć dłużej, można zaryzykować stwierdzenie że wiecznie, przy czym nie potrzebują zużywać swojego czasu na prace, oddając się tylko przyjemnościom a zarabiając tym co ci odebrali.

Możesz powiedzieć, że to zwykła bujda - ale odpowiedz szczerze - ile czasu minęło odkąd zacząłeś to czytać?

Dziękuję Ci za Twój czas...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A autor stracil dluzej niz my na napisanie tego :)
Odpowiedz
O ja pier.... oddawaj mi minute ch.ju
Odpowiedz
tę sprawę. Przed "i" nie ma przecinka (tutaj) chyba, że w "I tak w kółko,i w kółko". To tyle o błędach. W sumie to mi się podoba. A jeszcze przed "że" przecinek.
Odpowiedz
zajebałeś mi ok minuty życia! ty hultaju ;O
Odpowiedz
Kacper Zdanikowski Co to ma być. Hehehe jak ktoś wolno czyta to współczuje :D
Odpowiedz
przed chwilą była 14:45 WTF!!!! oddawaj moje 50 minut frajerze!
Odpowiedz
To samo jest w książce "Momo" książka stara, pozycja dla dzieci, ale fajna. ;)
Odpowiedz
Nie ma za co *.*
Odpowiedz
Minuta. ;D
Odpowiedz
Wzięte na podstawie filmu "Wyścig z czasem"
Odpowiedz
Proszę.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje