Historia

Oczy szeroko zamknięte..

ladykotka 16 11 lat temu 10 655 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Witam Cię, kimkolwiek jesteś. Chciała bym się podzielić z Tobą moim przeżyciem...

Pamiętam jak by to było wczoraj. Leżałam późną nocą w łóżku próbując zasnąć. Jedyne światło jakie było to latarnia za oknem. Byłam odwrócona twarzą do ściany. Oczy miałam zamknięte. Gdy nagle zobaczyłam na powiekach dziwny cień. Więc odruchowo otworzyłam oczy.. I to był mój błąd... TO COŚ leżało przy mnie.. Tak przerażająco blisko.. Wpatrywało się w moje oczy.. Mnie sparaliżowało tak mocno, że nie mogłam nawet mrugnąć, czy odwrócić wzrok. Po chwili zauważyłam, że zaczyna rozmazywać mi się obraz.. Coraz mocniej i mocniej.. Aż w końcu przez sekundę nie widziałam nic.. Gdy odzyskiwałam wzrok zobaczyłam samą sienie.. Patrzyłam w moje własne sparaliżowane oczy.. Jednak były one dziwne.. Były całkowicie białe.. Nagle wszystko zgasło.. nie widziałam już kompletnie nic.. TO COŚ zabrało mi wzrok na prawie 3 lata.. Widziałam tylko i wyłącznie ciemność.. Nie widziałam też nic nawet oczyma wyobraźni.. Około dwa miesiące temu zaczęłam znów widzieć białe plamy. nic więcej.. Dopiero tydzień temu zaczęłam już widzieć wszystko normalnie. Choć dalej przy dłuższym patrzeniu zaczyna mi się obraz rozmazywać..

Więc TY, osobo która to czyta.. Nie popełnij mojego błędu.. Nie otwieraj oczu...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

A może TO czuło się samotne i potrzebowało tuli tuli <3 XDDD
Odpowiedz
A ja jak otworzyłam oczy to mi się pies w nie gapił O.O
Odpowiedz
To co robimy se piżama party z tym czymś, fajno będzie. Chce ktoś wpaść?
Odpowiedz
historia spoko ale komentarze lepsze :)
Odpowiedz
Sen , albo po prstu nie udalo ci sie , wgl nie jest to straszne, nawet glupie :D to jest po prostu glupie.
Odpowiedz
To się *kurwa* bierze telefon na noc pod poduszkę, potem jak coś to pizdu w... A to już jak kto woli... I w długą. Proste.
Odpowiedz
Twoje oczy były białe, ponieważ to coś dało ci soczewki :D
Odpowiedz
Ja: *spiernicza, że sie kurzy * To cos: Wracaj, masz takie pienkne oczenta ! Ja: *bierze dżem z lodówki, wraca do pokoju i mówi* : Łap dżemor ! :D To cos: Ło k***a ! *obrywa dżemem w mordke* Ja: :D To cos: -,-" Daj mi ręcznik... Ja: Hue hue xD To coś: No daj mi kurna ten rencznik, bo ci prześcieradło pobrudze -,-'' Ja: To posprzątasz, w końcu to u mnie jesteś :D To coś: T_T No ok... Dasz ten rencznik ? Ja: Chodź, umyjesz się ;)
Odpowiedz
Takie komentarze są żałosne :|
Odpowiedz
Taa, wszystko spoko. Nie podoba mi siee ;x
Odpowiedz
Zjebałabym z łóżka i tyle . :D
Odpowiedz
Zuza, no super :) świetnie mamy teraz kota w butach a jedna dawną znajomą krasnoludki odprowadziły do domu ( i o dziwo dotarła a była pijana w 3 d**y) :D Mam 24 lata i już wiem swoje :D Pozdro
Odpowiedz
to się nazywa paraliż przysenny i to się może każdemu zdarzyć/ nic nadzwyczajnego ;p a tam chyba miało być że ma 3 min a nie na 3 lata;p nie wierze w to ;p
Odpowiedz
lol, spierdoliłabym tak szybko, że by mnie fotoradar złapał ;x
Odpowiedz
Ja bym to z łóżka zrzucił :D Albo zaczął tak szybko spieprzać że to coś by pomyślało "co za debil" ^^
Odpowiedz
aha...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje