STRASZNE-HISTORIE.PL prezentują:

Panopticum

Zbiór opowiadań osobliwych.

Kup teraz

Nakład wyczerpany, przejdź niżej aby pobrać darmowy e-book

Książka Panopticum

Noc w zakładzie pogrzebowym, zamach terrorystyczny w Wigilię, kolacja u ekscentrycznego szefa kuchni, odwiedziny w nietypowym sklepie z antykami, czy też… niejedno porwanie! Tyle, a nawet więcej mrocznych atrakcji, zapewni Ci Panopticum!

Okładka Okładka

Zbiór opowiadań grozy, w napisaniu którego wzięli udział młodzi, zdolni autorzy związani z portalem Straszne-Historie.pl. Pisanie horrorów mają we krwi – Ty zaś po przeczytaniu Panopticum zanotujesz w niej znaczny skok adrenaliny!

Panopticum to ponad 330 stron czystego strachu. 12 opowiadań, które powrócą do Ciebie w koszmarach!

Zobaczysz, jak wygląda praca żartownisiów na nocnej zmianie w prosektorium, uśmieszek prędko spełznie z Twojej twarzy. Odwiedzisz spokojne miasteczko Perun szykujące się do świąt Bożego Narodzenia; wesoły nastrój ustąpi panice, gdy wręcz z boskim gniewem eksplodują bomby. Poznasz młodego psychologa, który uwierzył, że może zmienić coś na świecie, lecz jego życie nieoczekiwanie podmieniono. Na nasz koszt zjesz kolację w najlepszej przedwojennej restauracji w Warszawie, u samego mistrza Baumanna. Jeden z bohaterów zabierze Cię na sentymentalną wycieczkę po rodzinnych stronach, gdzie będzie próbował odnaleźć przyjaciół z dzieciństwa. Zrobisz zakupy w szczególnym sklepie z antykami – oferuje tylko przedmioty „z duszą”, jakich nie znajdziesz nigdzie indziej! Zmierzysz się oko w oko z porywaczem, który bez litości katuje swoje ofiary. Napotkasz odpychającego dręczyciela wiedzącego o wszystkich wszystko, nawet o Tobie, wystarczy że korzystasz z portalu społecznościowego. Wybierzesz się w Bieszczady, tam poznasz dwóch uroczych staruszków I ich psa, lepiej bądź uprzejmy i uważaj, gdzie śmiecisz! Na końcu zobaczysz ciekawe życie „nieciekawych” ludzi i bliski im brudny, narkotykowy półświatek!

Czeka Cię emocjonalny rollercoaster! Mrok, obłęd, krew, zjawiska, które trudno objąć rozumem. To co, ODWAŻYSZ SIĘ?!

Pobierz za darmo

Kup już teraz!

Zamów za jedyne 33,90 zł i już po kilku dniach ciesz się jeszcze pachnącą farbą drukarską książką.

Pobierz za darmo!

Niestety nakład drukowanego Panopticum wyczerpał się i nie przewidujemy dodruku w najbliższym czasie. Ciągle dostajemy zapytania o możliwośc zakupu książki - postanawiamy wyjść tym pytaniom na przeciw i...

Z okazji siódmych urodzin portalu Straszne-Historie.pl udostępniamy książkę Panopticum całkowicie za darmo, w formacie PDF oraz do przeczytania bezpośrednio w portalu Straszne-Historie.pl.

Uwaga! NIE ODPOWIADAMY ZA KOSZAMRY JAKIE MOŻESZ MIEĆ PO PRZECZYTANIU PANOPTICUM!

Kliknij aby przeczytać w PORTALU
Kliknij aby pobrać e-book PDF

Poznaj naszych autorów!

Kliknij kogoś!

marek
Marek Trusiewicz
michalina
Michalina Horoszkiewicz
marcin
Marcin Młynarczyk
mikolaj
Mikołaj Godziszewski
julia
Julia Kierepka
bartek
Barłomiej Krawczyk
adrian
Adrian Pezda
barbara
Barbara Czaicka
patryk
Patryk Korcz

Pokaż wszystkich

zdjecie Marek Trusiewicz Niezwykle uzdolniony pisarz młodego pokolenia z Dolnego Śląska. Jeżeli jest coś czego mu brakuje, to może odrobiny wiary we własne teksty. Dawno związał się ze Straszne-Historie.pl, od dawna jest tam jednym z poczytniejszych autorów. MagLitwor, bo taki przyjął pseudonim, to znana i ceniona wśród czytelników marka. Wykreował on własne uniwersum – miasto Perun i jego okolice.

Marek do Panopticum napisał dwa opowiadania, które mrokiem i klimatem przyprawią Wam ciarki na skórze. Bo czy może być coś bardziej pokręconego niż zamach terrorystyczny w Wigilię? A to tylko początek, potem napięcie tylko rośnie!

Przypomnijcie sobie poprzednie teksty Marka, a nie zawahacie się ani chwili, by sięgnąć po Panopticum.

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Michalina Horoszkiewicz Pochodzi z Gdańska, uczy się we Wrocławiu. Jak przystało na kreatywną duszę, zajmuje się nie tylko pisaniem. Oprócz nałogowego słuchania muzyki, sama również grywa – nietypowo jak dla kobiety, bo na perkusji. Należy również do grupy teatralnej! Ma tylko jedną wadę – nie potrafi ugotować kisielu o idealnej konsystencji.

W Panopticum odwiedzimy wraz z Michaliną sklep z antykami. Wśród zakurzonych przedmiotów z zamierzchłych czasów, ukryło się coś, czego się nie spodziewacie. Zapraszamy zatem na wspólną wycieczkę w to klimatyczne miejsce. Pytanie tylko, czy uda nam się powrócić?

Michalina od dawna tworzy opowiadania w portalu Straszne-Historie.pl pod pseudonimem Kier. Fanów jej twórczości do Panopticum przekonywać nie musimy, jeśli zaś jeszcze nie znacie poprzednich historii jej autorstwa, nadróbcie czym prędzej, a nasz zbiór stanie się dla Was obowiązkową pozycją!

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Marcin Młynarczyk Najstarszy z autorów, który pisał do Panopticum, jednocześnie piszący najbardziej zaskakujące fabuły. W książce znajdziecie aż trzy jego teksty, a każdy bardziej pokręcony od poprzedniego. Przy zakończeniach będziecie potrzebować czasu, by wyjść z zaskoczenia!

Historie, które napisał do książki zabiorą Was na nocną wyprawę do domu pogrzebowego, na obiad do genialnego (szalonego?) szefa kuchni oraz uzmysłowią, dlaczego lepiej szanować naturę!

Krakus z krwi i kości (przeszczepiony z Częstochowy), z rozległą wiedza o tematach medycznych. Jego opowiadania wyraźnie wskazują, że z niejednego pieca chleb jadł – widać życiowe doświadczenie i autentyzm w opisywanych sytuacjach. Od dawna pisze pod pseudonimem Marcinov123 na Straszne-Historie.pl, gdzie jego teksty zdobyły rzeszę oddanych fanów. Sami sprawdźcie, peany w komentarzach są najlepszą rekomendacją!

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Mikołaj Godziszewski Licealista z Warszawy, pochodzący z Zamościa. Z zamiłowania pisarz grozy, zainteresowany kulturą orientu, zapalony gracz. Autor opowiadań, które zdobyły uznanie czytelników z całej Polski, co potwierdzają setki pozytywnych komentarzy. Uparty, ciągle rozwijający pisarski warsztat i styl, z podejściem perfekcjonisty.

W Panopticum opisał historię młodego psychologa, który wierzył, że swym zaangażowaniem i ciężką pracą może zmienić świat. Niestety na skutek tragicznych wydarzeń to jego świat stanął na głowie, co spowodowało serię groteskowo-mrocznych wydarzeń. Wciąż męczy się i trudzi jest jedną z dłuższych pozycji w zbiorze. Zaskakujący, szokujący, z meandrami ludzkiej psychiki w tle.

Na Straszne-Historie.pl posługuje się pseudonimem Mr_Donut064, zachęcamy do zapoznania się z jego poprzednimi pracami.

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Julia Kierepka Kolorowa dusza Tomaszowa Lubelskiego. Pozytywnie zakręcona, pisze, rysuje, tworzy. Do tego niezwykle skromna – zapytana z jakiego opowiadania jest najbardziej dumna, odparła, że takiego jeszcze nie napisała. Nie dajcie się zwieść – jest jedną z najbardziej uzdolnionych autorek związaną z portalem Straszne-Historie.pl.

Marzyła, żeby zostać piratem, okazało się, że nie jest to takie łatwe i kształci się w kierunku dziennikarskim.

W Panopticum przedstawi historię zwyrodnialca, bezlitośnie nękającego młodą dziewczynę. Czy zrobi jej krzywdę, czy też może kobiecie uda się przechytrzyć napastnika i jego psychopatyczne zapędy? Odpowiedź znajdziecie w zbiorze!

Poprzednie teksty Julii – w tym niezwykle popularną i rozbudowaną serię Wciąż Patrzą znajdziecie na Straszne-Historie.pl, tego nie można przegapić!

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Bartłomiej Krawczyk Wszechstronnie uzdolniony lublinianin, piszący świetne historie, zainteresowany techniką oraz informatyką. Przyszłość wiąże z militariami. Miejmy nadzieję, że kariera wojskowa nie przeszkodzi mu w dalszym tworzeniu!

W zbiorze opisał sprawę serii tajemniczych porwań, do których doszło w małym, dotąd nieznającym podobnych wydarzeń, miasteczku. Główny bohater postanawia odnaleźć porwaną koleżankę, do której od dawna czuje coś więcej niż przyjaźń. Czy uda mu się uratować ją z rąk oprawcy? Poznajcie Asumpt Porywacza, a nie pożałujecie. Tak zaskakującego tekstu nie czytaliście dawno!

Na Straszne-Historie.pl pisze pod nazwą Mroczny Wilk, zachęcamy do zapoznania się z jego poprzednimi pracami.

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Adrian Pezda Niezwykle kreatywny i dbający o najmniejsze szczegóły autor. Pochodzi z gór, z okolic Szczyrku. Student filologii polskiej, który swą przyszłość najchętniej związałby z pisaniem.

Jest jednym ze zwycięzców konkursu na opowiadanie, który został ogłoszony na Straszne-Historie.pl, nigdy wcześniej nie publikował tekstów w portalu.

W Panopticum przedstawi historię mężczyzny, który wróci na wieś, do dziadków, u których spędzał wakacje i przeżył w dzieciństwie wiele zaskakujących przygód. Czy uda mu się odnaleźć starych znajomych? Jak zmieni się okolica, którą pamięta z młodzieńczych lat? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w książce!

Pokaż wszystkich

zdjecie Barbara Czaicka Przyszła pani informatyk, którą śmiało można by nazwać współczesnym człowiekiem renesansu, bo oprócz technologii zna się również na pisaniu. Pochodzi z Kurowa, obecnie mieszka w Krakowie. Świetnie odnajduje się w górach, nie pogardzi dobrym filmem, serialem czy grą.

Barbara jest zwyciężczynią konkursu na opowiadanie, który ogłosiliśmy na Straszne-Historie.pl, wcześniej nie publikowała w portalu.

Przedstawi nam historię niezwykłego przypadku, z którym zmierzyć będzie musiał się utytułowany psychiatra. Jak poradzi sobie z tak nietypowym i skrajnym zadaniem? O tym dowiecie się z Kultu mięsa – tekstu autorstwa Barbary, który znajdziecie w Panopticum.

Sprawdź opowiadania autora

Pokaż wszystkich

zdjecie Patryk Korcz Wydawca książki Panopticum, właściciel portalu Straszne-Historie.pl, autor okładki i dwóch tekstów. Twórcy opowiadań do Panopticum mieli z nim nie lada przeprawę, nie wahał się odrzucać słabszych opowiadań i ostro krytykować, co pozytywnie wpłynęło na jakość przedsięwzięcia. Fakt, że nie zwariował od ilości pracy nad książką, możemy rozpatrywać w kategorii cudu.

Wrocławianin od urodzenia, z tematyką grozy związany od ponad pięciu lat.

Do Panopticum napisał przedmowę oraz artykuł opisujący, co znajduje się na okładce zbioru i o praktykach związanych z tą fotografią.

Pytania? Wątpliwości?

Skontaktuj się z nami! Jesteśmy do Twojej dyspozycji na Facebooku oraz poprzez pocztę elektroniczną. Jeśli tylko chcesz o coś zapytać lub dowiedzieć się czegoś więcej - śmiało! Zapraszamy do kontaktu!