Historia

"Pan z kopytami"

dziwnaja 0 9 lat temu 3 847 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewna rodzice kazali dzieciom zostać w domu ponieważ jadą na wieś do chorej cioci. Kazali im zamknąć dom i nie wpuszczać nikogo.

Po wyjściu rodziców zamknęli dom i włączyli telewizor. Nagle program przerwały ważne wiadomości. "Ze szpitala psychiatrycznego uciekł człowiek z kopytami zamiast nóg. Uważajcie, ponieważ nosi długi czarny płaszcz. Zamknijcie swoje domy"

Dzieci uznały, że to kłamstwa, więc wyłączyły telewizor i zaczęli grać w karty. Nagle do domu ktoś zapukał. Był to wysoki mężczyzna w czarnym kapeluszu i w długim czarnym płaszczu do ziemi, tak, że nie było widać butów."Czy rodzice są w domu?"-zapytał."Nie"-odpowiedziała najstarsza córka. Jej młodszy brat spytał czy zagra z nimi w karty. Człowiek zgodził się. Nagle najmłodszej córce spadła karta. Weszła pod stół, żeby ją podnieść. Zobaczyła, ze tajemniczy mężczyzna jest panem z kopytami z telewizji. Szybko uciekła do swojego pokoju i zamknęła się w nim. Nagle usłyszała krzyki. Zaszła na dół zobaczyła martwe ciała swojego rodzeństwa. Na ścianie był napis"ta dama kier uratowała Ci życie"

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje