Historia

Witaj

kapi702 9 9 lat temu 8 783 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Witaj. Może mnie nie znasz, lecz ja znam Cię od dawna. Ale dopiero dzisiaj postanowiłem Ci się przedstawić.

Jesteś jednak pewien, że na pewno mnie nie kojarzysz? Podpowiem Ci: nie przez przypadek zacząłeś ostatnio miewać naprawdę ciekawe sny. W każdym z nich pojawiała się bliska Ci osoba. W każdym z nich ta osoba umierała, śmiercią gwałtowną i wyjątkowo brutalną. Traciła przy tym oczy, ręce nogi, głowę... Budziłeś się zlany potem i starałeś się o tym nie myśleć.

Ale przede mną nie ukryjesz, że Ci się to podobało. Nie martw się, mi też. Dlatego właśnie to ciebie przyszedłem odwiedzić. Powinieneś się cieszyć. Jesteś wyjątkowy.

Mam dla Ciebie propozycję. Pozwolę Ci realizować twoje sny. Dodatkowo będę podsuwać ci coraz lepsze pomysły. Propozycja nie do odrzucenia, zgodzisz się?

Będę Cię strzec, stanę się Twoim stróżem. Dam Ci siłę, nikt Cię nie pokona. Będziesz wiódł wspaniałe życie pełne przyjemności.

Widzę jednak, że się wahasz. Cóż, chyba najwyższy czas poinformować Cię o konsekwencjach odmówienia mi.

Bowiem nawet wtedy, gdy nie wyrazisz zgody, ja zostanę z Tobą. Będę w twoich snach, całe życie będę Ci przypominał o możliwości wolności, której nie wykorzystałeś. Rozpacz będzie Cię zżerała kawałek po kawałku. Wizje będą coraz paskudniejsze, a Ty zatracisz się w swojej paranoi.

Nie pozbędziesz się mnie. Nie jestem potworem spod łóżka, Boogeymanem czającym się w szafie. Nie przepłoszysz mnie lampką nocną. Bo ja mieszkam w Twojej głowie.

To co – zaczynamy zabawę?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ja mam takie sny O.o
Odpowiedz
Nie mam takich snów ale możemy wyjść na piwo
Odpowiedz
Jeśli mieszkasz w mojej głowie to będziesz z niej szybko spierdalał jak zobaczysz moje myśli ^^
Odpowiedz
Jezu, tak. Z mojej też spierdoli jak zobaczy o czym ja myślę ^^
Odpowiedz
Ja chce ja chce!!!!
Odpowiedz
Wersja audio: https://www.youtube.com/watch?v=yCMGs-FRL9g
Odpowiedz
Nie mam takich snów ale lubie ciastka. ^^
Odpowiedz
ja nie mam takich snow .... Widac poadli ci zly adres
Odpowiedz
ja też xD Nie patrz w moje myśli bo się przerazisz :( I to ty będziesz tym pogrzywdzonym :(
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje