Zestawienie

9 najbardziej tajemniczych zaginięć

admin 5 8 lat temu 158 452 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty
9 najbardziej tajemniczych zaginięć

Zaginione osoby, rejony, w których dochodzi do zaginięć, a nawet cała zaginiona wioska! Czy kiedykolwiek uda się rozwikłać tajemnicę wszystkich z nich?


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


9 najbardziej tajemniczych zaginięć


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Heeej, a co z Iwoną Wieczorek? W jej sprawie jest także tajemnicze zniknięcie bardzo ważnego świadka Pana z Ręcznikiem oraz zachowanie Patryka...
Odpowiedz
historia 8 - co pieniadz robi z ludzmi ...
Odpowiedz
Boli mnie coś gdy widzę rosyjskie nazwisko napisane przez w. Anastazia Romanova...
Odpowiedz
Jest jeszcze historia z książki i filmu "Piknik pod Wiszącą Skałą".
Odpowiedz
Historia nr 8. Nie wiem, czy historia jest prawdziwa, ale jeśli tak, to wydaje mi się, że odnaleziony chłopiec był prawdziwym Bobbym Dunbarem, tylko nie był biologicznym dzieckiem ludzi, którzy go wychowywali. Chłopak miał 4 lata. Nawet gdyby się zdarzyło (co i tak jest skrajnie nieprawdopodobne), że obcy ludzie wzięli go za swoje dziecko, potrafiłby przecież powiedzieć, jak się nazywa, gdzie mieszka i kto jest jego matką. Poza tym ta kobieta (Julia) miała chyba jakichś znajomych, sąsiadów, krewnych, którzy (gdyby była to prawda) zeznaliby, że wychowywała to dziecko, odkąd się urodziło, więc to na pewno nie może być zaginiony Bobby. Prawdopodobnie Julia oddała dziecko Dunbarom, a potem zapragnęła je odzyskać.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje