Zestawienie

10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

admin 4 8 lat temu 137 967 odsłon Czas czytania: ~4 minuty
10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

Są miejsca na Ziemi, od których można wyczuć okrucieństwo. Pewnie nigdy nie zastanawiałeś się, czy jakiś budynek może mieć w sobie pierwiastek zła. Okazuje się , że może. Są takie obszary, przez które przechodnie dostają gęsiej skórki. Wszystkie miejsca, które dzisiaj Wam zaprezentujemy zostały skażone przez swoją okrutną i makabryczną historię. Nawet jeśli są już tylko pozostałościami ciemnej przeszłości to wystarczy by przerazić przechodnia. Zastanów się, może kiedyś byłeś w pobliżu jednego z tych miejsc? A może w przyszłości je zwiedzisz?


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

1. Dom Riddlów - dom ten zlokalizowany w Palm Beach na Florydzie początkowo był zakładem pogrzebowym. w 1920 roku stał się prywatna własnością Karla Riddla. jeden z byłych pracowników Karla powiesił się na strychu budynku. Można przypuszczać, że samobójca nienawidzi mężczyzn ponieważ każdemu kto przekroczy próg domu dzieje się krzywda.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

2. Helltown - obszar mieszczący się w północnej częśc hrabstwa Summit w Ohio. w 1970 roku częśc Hrabstwa została wykupiona przez rząd. Nastąpiła wtedy masowa eksmisja mieszkańców. Obecnie miasteczko przypomina cmentarzysko domów jednorodzinnych stojących pośród lasu. Niegdyś droga prowadząca do miasteczka została wysadzona. Jadąc Stanford Road można natknąć się na szlaban z zakazem wjazdu. To miejsce nazywane jest przez okolicznych jako Koniec Świata. Mówi się, że w Helltown ludzie słyszeli odgłosy nieistniejących pociągów, byli nawiedzani przez widma karawanów, odczuwali fetor rozkladającego się mięsa i miewali wizję ruszających się drzew.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

3. Cmentarz w Stull, Kansas - jest to mała wioska w hrabstwie Douglas. W początkach 20 wieku mieszkańcy doświadczyli dwóch tragedii. Pewnego dnia właściciel jednej z wielu farm w okolicy postanowił podpalić swoje pole. Kiedy kontrolowany przez niego płomieć przygasł mężczyzna odnalazł w zgliszczach zwęglone ciało swojego syna. Po tym wydarzeniu ojciec zaginął, odnaleziono go po paru tygodniach odnaleziono jego powieszone zwłoki w pobliskim lesie. Po tych wydarzeniach wiejski cmentarz został uznany za nawiedzony. Jeśli wierzyć pogłoskom jest on postrzegany jako jednm z siedmiu wrót do piekieł.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

4. The Ridges - Pod tą nazwą kryje się opuszczony szpital psychiatryczny w Athen w stanie Ohio. łączą się z nim takie historie jak zabiegi lobotomi przeprowadzane na pacjentach ze schizofrenią, znikający w dziwnych okolicznościach pacjenci, nawiedzony oddział dla gruźlików, cmentarz satanistyczny. Mówi się, że jest to najbardziej nawiedzone miejsce na świecie.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

5. Humberstone and LaNoria – są to miasteczka w okolicy opuszczonych kopalni saletry w Chile. W 1872 miasteczko było znane z dobrobytu. Po Wielkim Kryzysie nastąpił regres, a pracownicy zaczęli być tratowani niemal jak niewolnicy. Ostateczny upadek kopalni nastąpił w 1958 roku. Okolica została opuszczona w 1960 roku. Obecnie miasteczka uważane są za nawiedzone dlatego mieszkańcy sąsiedzkiego Iquique walczą o nieudostępnianie okolicy.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

6. Szpital Psychiatryczny Byberry – ten szpital z Philadelphi znany jest z licznych aktów maltretowania pacjentów. Został założony w 1907 roku i przekroczył limit przyjmowania pacjentów. W roku 1960 liczba ludzi przebywających na oddziałach osiągnęła 7000. Z powodu złego stanu oddziałów i nieludzkiego traktowania pacjentów szpital został zamknięty i opuszczony w 1990 roku. W 2006 zburzono budynek, jednak do dziś uważa się to miejsce za nawiedzone ze względu na rzeczy jakie w nim dokonywano.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

7. Zamek Leap (Irlandia) – miejsce to ma długą i przerażającą historię. O prawa do zamku toczyły wojnę dwie rodziny. Podczas jednej z bitew mężczyzna będący księdzem i zarazem członkiem jednej z rodzin został brutalnie zamordowany przez swojego rywala. Miało to miejsce w kaplicy do dziś zwanej Krwawą ku pamięci tamtych zdarzeń. Plotki głoszą, że zamek jest nawiedzony przez setki dusz osób, które zginęły na terenie zamku.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

8. Droga Śmierci (New Jersey) – droga ta est pasem jezdni ciągnącym się przez ponad siedem mil. Wzdłuż niej rozciągają się wsie i jeziora, które większość nazywa Jeziorami Duchów. Pewnego dnia w 1990 roku para przyjezdnych odnalazła setki polaroidów porozrzucanych między drzewami. Większość z tych niepokojących fotografii przedstawiała telewizor z różnymi kanałami oraz kobiety, które trudno było rozpoznać ze względu na duże rozmycie zdjęcia. Co dziwne postacie leżały na trudnych do zidentyfikowania metalowych przedmiotach. Widać były, że są świadome, jednak nie uśmiechały się. Polaroidy przekazano specjalistom do analizy, jednak nie byli oni w stanie odnaleźć ich źródeł.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

9. Muzeum Tuol Sleng Genocide (Phnom Penh, Cambodia) – miejsce to początkowo było Szkołą Średnią, jednak w 1975 roku zostało przekształcone w Więzienie Bezpieczeństwa 21 przez ugrupowanie Czerwonych Khmerów. Było ono stosowane jako miejsce do torturowania i brutalnego mordowania głównie przeciwników rządzącej partii. Wielu więźniów osadzonych w tym miejscu poprzez tortury było przymuszanych do zdradzania rodzin i przyjaciół i zeznawania na ich niekorzyść. Duchy 17000 ofiar kontynuują swoją wędrówkę po korytarzach muzeum.


10 miejsc, które przyprawią Cię o dreszcze.

10. Kopalnie Paryża – Mało osób wie, że pod ruchliwymi ulicami Paryża jest pełno pustych tuneli, które nie są słynnymi Paryskimi Katakumbami. Ich zwiedzanie jest nielegalne, a złamanie zakazu grozi słoną grzywną. Obecnie kopalnie są opuszczone i jest niemal niemożliwe by się tam nie zgubić. Tysiące ludzkich szczątków wyścieła posadzkę tuneli podobnie jak w przepełnionych paryskich cmentarzach. Co więcej ściany są pokryte bardzo dziwnymi malunkami. Wchodząc do tych kopalni trzeba mieć świadomość, że już się z nich nie wyjdzie. A może ktoś z Was się zdecyduje?


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Krystian idziemy ..? xDD
Odpowiedz
Zawsze chciałam zwiedzić szpital psychiatryczny i zagrać w filmie droga bez powrotu o.O ta jezdnia właśnie mi to przypomina
Odpowiedz
leczcie sie :oo najgorszy film ever ;(
Odpowiedz
Ja bym dodał jeszcze Prypeć.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje