Zestawienie

Straszne zagadki

admin 39 8 lat temu 657 824 odsłon Czas czytania: ~7 minut
Straszne zagadki

Przestawiamy zbiór strasznych zagadek. Każda z tych króciutkich opowieści zawiera w sobie tajemnicę, którą trzeba rozwikłać? Czy potrafisz to zrobić? Daj znać jak Ci poszło w komentarzach! Odpowiedzi znajdziesz na samym końcu.


Straszne zagadki

Klątwa Znalazłem starą księgę, dotyczyła ona czarnej magii i między innymi tłumaczyła jak nałożyć na kogoś klątwę. Instrukcja była następująca: „Jeśli wykonasz dokładnie to co napisano poniżej klątwa zostanie nałożona na osobę, którą wybierzesz. Jeśli zaś zrobisz jeden, choćby drobny błąd, klątwa dotknie ciebie. Postępuj więc ostrożnie. Czy na pewno chcesz to zrobić?” Oczywiście, że chcę! W końcu mam wrogów! Jest taka osoba, której nienawidzę z całego serca. Ktoś, komu życzę strasznej śmierci. Chcę nałożyć na niego klątwę! Tak właściwie, to dlatego szukałem tej księgi w całym kraju! Naprawdę chcę, żeby wszystko zadziałało. Wykonam każdy krok dokładnie tak jak trzeba! „Krok 1: zamknij oczy i wyobraź sobie twarz swojego wroga”. To proste. Nie mogę zapomnieć twarzy tego człowieka, nawet jakbym chciał. Ok, co mamy dalej? Zobaczmy. „Krok 2: wyobraź sobie klątwę którą chcesz nałożyć na wroga i jakie krzywdy ma ona mu wyrządzić”. Chcę, żeby ta osoba cierpiała najgorszy, niewyobrażalny ból. Chcę, żeby cierpiała tak mocno, że będzie żałowała, że jeszcze żyje. No dobra, jaki jest następny krok? „Krok 3: otwórz oczy”.


Straszne zagadki

Wyprawa w góry Rzecz działa się w Stanach Zjednoczonych. Grupa 8 studentów należących do klubu wspinaczkowego postanowiła sprawdzić swoje umiejętności i wybrać się zimą na najwyższy szczyt w całym stanie. Podczas wchodzenia na górę pogoda drastycznie się pogorszyła i musieli oni zostać w pobliżu szczytu na dwa tygodnie. W końcu ekipa ratunkowa zdołała do nich dotrzeć. Było tylko 7 ocalałych. Zostali oni przetransportowani do najbliższego szpitala. Po kilku dniach 6 z nich w pełni wyzdrowiało, tylko jeden z mężczyzn - jak się wydawało - oszalał. Został przeniesiony do szpitala psychiatrycznego. Policja przesłuchała 6 wyzdrowiałych osób na temat tego co wydarzyło się podczas dwóch tygodni spędzonych na górze. Pytali co stało się z zaginionym kolegą z grupy. „Po prostu odszedł i nigdy nie wrócił” - zgodnie twierdzili. Policja przesłuchała wszystkich, każdy z nich potwierdził tę wersję. W końcu policja pojechała do szpitala psychiatrycznego aby przesłuchać ostatniego z uczestników wyprawy, nie mogli jednak zrozumieć o co mu chodzi. Kiedy zapytali go o zaginionego towarzysza wyprawy uderzał on tylko głową o ścianę i powtarzał w kółko bełkotliwie: „8… 8… 8…”. (eight… eight… eight… - posługiwali się językiem angielskim - dop. tłum.).


Straszne zagadki

Telefon Byłem dzisiaj świadkiem okropnego wypadku. Chciałem przejść przez ulicę, czekałem na zielone światło. I wtedy po prostu wpadł na mnie jakiś facet na mnie jakiś facet! Uderzył we mnie impetem całego ciała. Nawet nie przeprosił! Już chciałem go zacząć opieprzać, kiedy zauważyłem, że ma laskę. Nie wyglądał na starego. Musiał mieć jakiś problem z nogami. I wtedy zadzwonił mój telefon. Miałem głośny i piskliwy dzwonek, zanim zdołałem wygrzebać komórkę z kieszeni usłyszałem przed sobą pisk opon i głośne uderzenie. Facet, który na mnie wpadł leżał w kałuży krwi na środku przejścia dla pieszych. Jego okulary przeciwsłoneczne leżały obok niego całe roztrzaskane. Kierowca wyszedł z auta i zaczął krzyczeć: „wyskoczył mi przed maskę!”. Mówił, że to pewnikiem jakiś samobójca. Ja myślę, że ten facet był strasznie nieuważny, to była jego wina. Powinien zachować większą ostrożność.


Straszne zagadki

Facet z sąsiedztwa Nie wychodziłem z mojego mieszkania już kolejny miesiąc. Dzień za dniem. Nic się nie zmieniało, nic się nie działo. Każdy dzień wyglądał tak samo. Monotonia. Tylko jedna rzecz utrzymywała mnie przy zdrowych zmysłach. To ta miła dziewczynka, która mieszkała naprzeciwko. Czasami przychodziła, żeby się ze mną pobawić. Była u mnie też dziś. Jednak jej matka przyszła dziś wcześniej z pracy, powiedziałem więc jej, że musi już iść. Udało mi się usłyszeć o czym rozmawiają, kiedy mała dobiegła do mamy. „Gdzie byłaś” - zapytała matka. „Bawiłam się z panem, który mieszka na przeciwko” - odpowiedziała dziewczynka. „Mówiłam ci, żebyś więcej nie kłamała!” - krzyknęła na nią mama.


Straszne zagadki

Nawiedzony tunel Był pewien tunel, który miał opinię nawiedzonego. Trzy licealistki postanowiły postanowiły sprawdzić to nocą. Kiedy weszły do tunelu było tam okrutnie ciemno. Dziewczyny bardzo się zlękły i postanowiły złapać się za ręce. Postanowiły szybko przejść przez cały tunel i nie zatrzymywać się dopóki nie przejdą na drugą stronę. Udało im się przejść przez cały tunel, nic dziwnego ani nadprzyrodzonego się nie stało. Stanęły obok siebie, wyraźnie już rozluźnione, zaczęły się śmiać. „Trzymanie się za ręce sprawiło, że mniej się bałam!” - powiedziała jedna z nich. „Cieszę się, że byłam w środku” - powiedziała druga. „Ja też!” - dodała trzecia.


Straszne zagadki

Odmłodzenie Stary mężczyzna: Czy naprawdę możecie odmłodzić moje ciało i sprawić, że znów będę młody? Naukowiec: Oczywiście, nasza firma opracowała maszynę, która na podstawie pańskich komórek wygeneruje młode, zdrowe ciało. Następnie, pańskie wspomnienia zostaną wyizolowane i zaszyte w pana nowym ciele. Stary mężczyzna: A więc tak! Bardzo dobre! Stary mężczyzna położył się na szpitalnym łóżku. Minęło kilka godzin. Naukowiec: przepraszam, że kazaliśmy panu tyle czekać! Młody mężczyzna: Dziękuję, zabieg przeszedł bardzo sprawnie! Tak przy okazji, co zamierzacie zrobić z moim starym ciałem? Naukowiec: zostanie ono zutylizowane w naszej placówce. Naukowiec podszedł do starego mężczyzny i zaczął pchać łóżko szpitalne do pokoju zabiegowego. Stary mężczyzna: O, w końcu moja kolej! Ten mężczyzna przede mną - widzę, że jego odmłodzenie świetnie się powiodło!


Straszne zagadki

Zawalony most Przejechałem przez podwieszany most zaraz przed 22, wczoraj wieczorem. Pojechałem do sklepu po jedzenie i wróciłem do domu. Następnego dnia oglądałem wiadomości naszej lokalnej stacji. Reporterka powiedziała „Wczoraj zawalił się podwieszany most w naszym mieście. W gruzach odnaleziono kilka ciał, nie zostały one jeszcze zidentyfikowane. Do zawalenia doszło między 22 a 23”. Na ekranie pojawił się most, który wczoraj przejechałem.


Straszne zagadki

Dom pogrzebowy Mężczyzna wszedł do domu pogrzebowego. Chciał ustalić szczegóły pogrzebu żony. Pracownik pokazał mu jakie trumny maja w ofercie. Mężczyzna wybrał najdroższą. „Dla niej tylko to co najlepsze!” - powiedział mężczyzna. „Ona zawsze chciała wszystkiego co najlepsze” - dodał. Po uzgodnieniu wszelkich szczegółów, kiedy mężczyzna wychodził już z zakładu pracownik spytał:” „kiedy zmarła?”. Mężczyzna zatrzymał się i powiedział: „ona jeszcze nie zmarła”.


Straszne zagadki

Winda Mieszkam w bloku, na ósmym pietrze. Zawsze wjeżdżam tam windą. Tego dnia, kiedy wracałem z pracy, usłyszałem coś dziwnego w windzie. Dźwięk przypominający „kszkszkszksz kszkszkszksz”. To było bardzo dziwne, jakby dochodziło spod windy. Słychać to było przez całą drogę na moje piętro. „Kszkszkszksz kszkszksz”. Jakby jakiś potwór drapał w podłogę widny swoimi pazurami. Ten dźwięk spowodował, że miałem ciarki na całym ciele. W końcu - po dotarciu na moje piętro - kiedy otworzyły się drzwi dźwięk ustał. Poszedłem do mieszkania. Tej nocy, około północy, zostałem obudzony przez cichy, tępy dźwięk.


Straszne zagadki

Tatusiu, to boli! „Tatusiu, to boli” - powiedział mały chłopiec. Jego ojciec zbadał ranę na jego ramieniu. Była ona bardzo głęboka. „Nie martw się, to tylko zadrapanie” - powiedział ojciec. Wyciągnął pistolet, załadował go. Kiedy pojękiwania chłopca zaczęły robić się coraz głośniejsze ojciec powiedział: „kocham cię”. Potem przyłożył broń do głowy chłopca i pociągnął za spust.


Straszne zagadki

Podobało się? Chcesz więcej zagadek? Znajdziesz je tu: Zagadkowe historie 1 Zagadkowe historie 2 Zagadkowe historie 3 Zagadkowe historie 4 Zagadkowe historie 5 Zagadkowe historie 6 Odpowiedzi: Klątwa: osoba, która chciała rzucić klątwę miała otwarte oczy podczas czytania instrukcji. Nie mogła więc dokładnie wykonać ostatniego kroku - klątwa spadnie na osobę, która ją rzucała. Wyprawa w góry: osoba ze szpitala psychiatrycznego wcale nie bełkotała słowa eight - 8, lecz ate - zjeść. Są to słowa podobne w wymowie w języku angielskim. Zaginiona osoba została zjedzona przez towarzyszy wspinaczki. Telefon: osoba, która wpadła na tego chłopaka była tak naprawdę niewidoma (stąd laska i ciemne okulary), a dzwonek telefonu został przez niewidomego pomylony z dźwiękiem sygnalizacji świetlnej informującym niewidomych o zielonym świetle. Facet z sąsiedztwa: mężczyzna nie był świadomy, że jest duchem i tylko ta mała dziewczynka mogła go zobaczyć. Nawiedzony tunel: były trzy dziewczyny, a dwie powiedziały, że były w środku kiedy trzymały się za ręce. Jedną z nich chwycił za rękę duch lub inne stworzenie z tunelu. Odmłodzenie: młodszy mężczyzna był odmłodzoną wersją starego mężczyzny. Posiadał on „kopię” wspomnień starca. Starzec zaś został „zutylizowany”, nie wiedział, że ten młodzian to on już po zabiegu. Zawalony most: mężczyzna przejechał przez most przed 22. Ale potem musiał wrócić do domu, tym samym mostem. Był on jednym z tych ciał. Telewizje oglądał, nieświadomie, jako duch. Dom pogrzebowy: mężczyzna zamierzał zabić żonę po ustaleniu szczegółów pogrzebu. Winda: dźięk „kszkszksz” słyszany przez mężczyznę to nie był żaden potwór - lecz dźwięk pękających powoli lin utrzymujących windę. To co słyszał w nocy to dźwięk windy, która zerwała się z liny kiedy ktoś próbował jej użyć. Tatusiu, to boli: chłopiec został ugryziony przez zombie i ojciec zastrzelił go aby nie przemienił się w jednego z nieumarłych. --- Tłumaczenie: scaryguy dla http://straszne-historie.pl Źródło: scaryforkids.com


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Proste. Mial miec zamkniete oczy caly czas a ptworzyl zeby zobaczyc krok 2
Odpowiedz
ja myślałam, że w tym z windą chodzi o to, że jakimś dziwnym trafem ktoś się jej złapał od dołu, bo awaria drzwi czy coś i kiedy bohater słyszał to kszsz, to ta osoba drapała, żeby zwrócić uwagę i żeby jej pomóc, a potem o północy ta osoba już dłużej nie mogła i wreszcie się puściła i spadła z 8-go piętra
Odpowiedz
Niektóre są dziwne np. rozwiązanie 8.
Odpowiedz
O co chodzi z tym tunelem?
Odpowiedz
z trzema licealistkami? zapewne jedna z nich naprawdę była w środku a druga która mówiła że jest w środku musiała złapać uwięzioną duszę która zmarła w tunelu i chciała się wydostać :)
Odpowiedz
6 dobrze :/
Odpowiedz
Klątwa: osoba, która chciała rzucić klątwę miała otwarte oczy podczas czytania instrukcji. Nie mogła więc dokładnie wykonać ostatniego kroku - klątwa spadnie na osobę, która ją rzucała. Wyprawa w góry: osoba ze szpitala psychiatrycznego wcale nie bełkotała słowa eight - 8, lecz ate - zjeść. Są to słowa podobne w wymowie w języku angielskim. Zaginiona osoba została zjedzona przez towarzyszy wspinaczki. Telefon: osoba, która wpadła na tego chłopaka była tak naprawdę niewidoma (stąd laska i ciemne okulary), a dzwonek telefonu został przez niewidomego pomylony z dźwiękiem sygnalizacji świetlnej informującym niewidomych o zielonym świetle. Facet z sąsiedztwa: mężczyzna nie był świadomy, że jest duchem i tylko ta mała dziewczynka mogła go zobaczyć. Nawiedzony tunel: były trzy dziewczyny, a dwie powiedziały, że były w środku kiedy trzymały się za ręce. Jedną z nich chwycił za rękę duch lub inne stworzenie z tunelu. Odmłodzenie: młodszy mężczyzna był odmłodzoną wersją starego mężczyzny. Posiadał on „kopię” wspomnień starca. Starzec zaś został „zutylizowany”, nie wiedział, że ten młodzian to on już po zabiegu. Zawalony most: mężczyzna przejechał przez most przed 22. Ale potem musiał wrócić do domu, tym samym mostem. Był on jednym z tych ciał. Telewizje oglądał, nieświadomie, jako duch. Dom pogrzebowy: mężczyzna zamierzał zabić żonę po ustaleniu szczegółów pogrzebu. Winda: dźięk „kszkszksz” słyszany przez mężczyznę to nie był żaden potwór - lecz dźwięk pękających powoli lin utrzymujących windę. To co słyszał w nocy to dźwięk windy, która zerwała się z liny kiedy ktoś próbował jej użyć. Tatusiu, to boli: chłopiec został ugryziony przez zombie i ojciec zastrzelił go aby nie przemienił się w jednego z nieumarłych.
Odpowiedz
Spisać to se możesz
Odpowiedz
Szymon Kopec skopiowałem, a nie spisałem xD
Odpowiedz
3- kanibalizm
Odpowiedz
haha ja w tym z klątwą nie otworzylem oczy zeby zobaczyc punktu 2, bo najpierw przeczytalem a potem robilem ;)
Odpowiedz
Oj tam,u mnie winda wciąż wydaje taki dziwaczny dźwięk :)
Odpowiedz
Może kupuje jej trumnę zawczasu żeby już była ;P
Odpowiedz
Szczagóły pogrzebu raczej nie są omawiane przed śmiercią. Bo skąd wiadomo kiedy umrze? ;P
Odpowiedz
W zagadce z windą stawiałem, że pod windą jest ktoś uwięziony (w szybie windy) i drapie żeby zwrócić uwagę, a głuchy dźwięk w nocy to spadające ciało - gość nie miał siły już się trzymać.
Odpowiedz
ale wkurwiające są te wyskakujące reklamki to najwiekszy horror na tej stronie pogieło was
Odpowiedz
2. Było ich tylko 8. 8 i jeść po ang wymawa się tak samo. Więc nie bełkotał tylko w przerażniu powtarzał że zjedli usmego. 8. Jak już ktoś pisał. Dom i sklep sa po tej samej stronie. Wedlug tekstu wynika że przejechał przez most a potem się udał do sklepu i domu. więc most>sklep>dom. Nie wracał przez most i nie widział że się zawalił. 9. Ludzie kupują sobie za życia tryumny i miejsca na cmentarzu by zminimalizować koszty pogrzebu dla bliskich lub gdy ich nie mają by ich tam pogrzebano.
Odpowiedz
Maciek Mikiciuk ate - zjedli
Odpowiedz
Nie potrafisz angielskiego, ani polskiego? ate to nie jeść tylko zjeść. Czas przeszły! Eat to jeść. I na serio? Usmego? Pisze się ósmego!
Odpowiedz
Co to odmłodzenia to właśnie ono przeraża mnie w nieśmiertelności
Odpowiedz
A więc co do licealistek. Sądzę, że to był duch jakiegoś dziecka zabitego w tunelu gdy przez niego przechodziło. Wróciło więc na jego początek . Chciało po prostu bezpiecznie przejść przez ten tune.
Odpowiedz
Chyba czytam za dużo "dziwnych" rzeczy, bo ostatnie pytanie wydało mi się najbardziej oczywiste :"D
Odpowiedz
Mi też :D xd
Odpowiedz
Na dwie dobrze odpowiedziałem, na ta z mostem i na tą z domem pogrzebowym.
Odpowiedz
To 6. jest zbyt proste.
Odpowiedz
Moje odpowiedzi (przed wpisaniem prawdziwych): 1. Klątwa uderzy w osobą, która ją rzuciła, ponieważ za wcześnie otworzył oczy. 2. Słowo "eight" wymawia się tak jak "ate" (czyli zjedli), co oznacza, że prawdopodobnie jakiś potwór zjadł zaginionego podróżnika. 3. Niewidoma osoba pomyliła dźwięk telefonu z sygnalizatorem, przez co przypadkowo potrącił go samochód. 5. Nikt nie widział tego pana z sąsiedztwa, tylko ta dziewczynka, co oznacza, że owy pan jest duchem. 6. Obie dziewczyny stwierdziły, że były pośrodku. Co oznacza, że ktoś trzymał tą trzecią za rękę. 7. Ta młoda osoba była jego odmłodzoną kopią, natomiast to on miał być "wyrzucony". 8. Jechał przez most i prawdopodobnie nie pamięta jak on się zawalił - dlatego normalnie wraca do domu i ogląda wiadomości w których mówią o śmierci kilku osób. 10. Mężzyzna chciał zabić kobietę po odwiedzinach w domu pogrzebowym, albo jego żona jest czymś w rodzaju zombie, lub wampira (który jest pomiędzy śmiercią a życiem), 11. Albo jego ojciec był psychicznie chory, albo jego syn został ugryziony przez zombie (potwierdza to zdanie o głębokiej ranie, która mogła być zadana po ugryzieniu przez stwora, oraz to "Kocham cię" i strzelenie w głowę) Punkt 9. został celowo ominięty, bo nie mam pomysłu na wytłumaczenie. :)
Odpowiedz
To raczej koledzy zjedli 8 :)
Odpowiedz
Kinga Duk Nie przeczytałaś pierwszego zdania?
Odpowiedz
Kurde to oznacza, ze to on został zjedzony przez resztę.
Odpowiedz
Moje odpowiedzi, które wypisałem sobie przed sprawdzeniem tych właściwych. 8 i 10 się nie zgadzają, ale i tak uważam, że mogłyby być i takie :) 2. Klątwa uderzy w tego, który chce ją rzucić, ponieważ chcąc przeczytać drugi punkt otworzył oczy wcześniej niż powinien. 3. eight wymawia się podobnie jak ate (zjedli) 4. Niewidomy Facet uznal dzwiek telefonu za dzwiek sygnalizacji. 5. Narrator jest duchem. 6. Cos trzymało trzecią licealistkę za rękę z drugiej strony (czyli jednak wydarzyło się coś nadprzyrodzonego). 7. Wspomnienia nie zostały wyizolowane, a skopiowane? 8. Dom narratora jest po tej samej stronie mostu co sklep, więc aby wrócić do domu nie musiał ponownie przejeżdżać przez most. Żyje. 9. Mam dwie teorie: Mężczyzna chce zabić żonę ALBO żona jest długowieczną, nieśmiertelną wampirzycą (ZAWSZE chciała wszystkiego co najlepsze). 10. Winda przygniotła wcześniej jakieś ciało i gdy bohater wjeżdżał na górę, fragment tego ciała ocierał się o liny co powodowało ten dziwny dźwięk. O około północy natomiast, ciało oderwało się od spodu windy i spadło z powrotem na dół. 11. Chłopiec został ugryziony i zainfekowany przez zombi.
Odpowiedz
Twoje wyjaśnienie dziesiątego bardziej mi się podoba.
Odpowiedz
Ziomek podmiot liryczny jest w wierszach
Odpowiedz
Bartek Klocek Słuszna uwaga, poprawiłem. :)
Odpowiedz
6 zdj: oczywista oczywistosc
Odpowiedz
4 zdj: facet byl niewidomy a dzwiek telefonu uznal za dzwiek sygnalizacji
Odpowiedz
Myślałam, że jedną z dziewczyn w tunelu coś wpieprzyło:D
Odpowiedz
A ja nie przeczytałam początku i myślałam, że weszły dwie a gdy wyszły był z nimi duch innej dziewczyny
Odpowiedz
Basia Czkawka Tarasiuk Haha, ja tak samo :D
Odpowiedz
Basia Tarasiuk Ty fejmie
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje