Historia

Julia była mądrą dziewczynką

tłumacze straszne-historie.pl 44 8 lat temu 41 763 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Julia wiedziała, że jest mądra. Była ona jedną z tych bystrych dziewczynek, które dość wcześnie odkrywają, że rodzice to nie istoty wszechwiedzące i posiadające supermoce.

Pierwszy raz zdała sobie z tego sprawę kiedy się przestraszyła. Usłyszała dziwne dźwięki w swoim pokoju. Dochodziły one spod łóżka lub z szafy.

Julia wybiegła na korytarz, cała zapłakana.

„Mamo! Tato!” - krzyczała.

„Co się stało, kochanie?!” - zapytali zaniepokojeni rodzice.

„Sły-sły-słyszałam po-po-potwora” - wydukała przez łzy.

Oczekiwała, że rodzice pocieszą ją, albo tylko przewrócą oczami, albo nawet się zdenerwują. Zamiast tego wystrzelili jak z procy i pobiegli do jej pokoju. Sprawdzali pod łóżkiem, dokładnie przeglądnęli szafę. Sprawdzili czy okna są pozamykane. Przetrząsnęli cały pokój, milimetr po milimetrze.

Julia szybko zrozumiała co się dzieje. Wiedziała, że przeczytali o tym w jakimś poradniku o tym jak wychowywać dzieci. Poprzez potraktowanie jej strachu poważnie mieli pokazać oni swojej małej dziewczynce, że jest bezpieczna i kochana.

Ale dla Julii była to lekcja, która nauczyła ją jak wielką „moc” posiada. Budzenie rodziców stało się conocnym rytuałem. Krzyczała i płakała, a oni biegli do jej pokoju. Julia ukrywała swój uśmieszek za łzami, udając jak bardzo się boi. A rodzice nigdy się nie skarżyli i nie mieli do niej pretensji.

Jednej nocy dziewczynka nie mogła już dłużej znieść tej zabawy, wybuchnęła śmiechem kiedy ojciec schylił się i zaczął sprawdzać kontakty przy podłodze - tak, jakby potwór mógł przez nie przejść.

„Co cię tak bawi?” - zapytał, wstając i masując obolałe plecy.

„Wy” - odrzekła rozbawiona córka - „Wy zawsze mi wierzycie!”.

Ojciec nie zezłościł się. Tylko spojrzał na mamę.

„Raz” - powiedział szeptem - „tylko raz nie uwierzyliśmy twojemu bratu”.

Julia, jedynaczka - jak do tej pory myślała, nie spała dobrze tej nocy.

Tłumaczenie: scaryguy dla http://Straszne-Historie.pl

Autor: IPostAtMidnight @ Reddit Short Scary Stories

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mocne ! Nagralem te paste do siebie na kanal ! Zapraszam ;) https://www.youtube.com/watch?v=BCEnM7ZFSbg&ab_channel=Sami-Creepypasta
Odpowiedz
lol gdybym ja tak wołała co noc a potem bym się tak zaśmiała z tego co zrobiłam rodzicom (Czyli pranka dla nierozumiejących) to dupa była by sina xD
Odpowiedz
naprawdę w końcu znalazłam coś orginalnego
Odpowiedz
Dobree
Odpowiedz
10/10
Odpowiedz
Ej, genialne. Jak mnie kiedyś mój syn tak w konia zrobi, powiem to samo ;D
Odpowiedz
Sorry, nie kumam.
Odpowiedz
Raz nie sprawdzili pokoju jej brata kiedy ich wołał i ten potwór go najwyraźniej zabił
Odpowiedz
Albo jakiś potwór (sci-fi) albo moze morderca? Ja bym szczerze wolała mordercę :P
Odpowiedz
O �
Odpowiedz
mamo co to aborcja spytaj brata ale ja nie mam..........
Odpowiedz
Hahaha dobre ;)
Odpowiedz
Dobre.
Odpowiedz
Krótkie, sensowne i bardzo dobre 9,5/10 ;)
Odpowiedz
lol xD
Odpowiedz
Ekstra!
Odpowiedz
No i co stało się wtedy no ja tam wole mieć jakieś zakończenie. Ale tak to pasta zarombista ! ;)
Odpowiedz
Super !!!
Odpowiedz
extra, szokujące zakończenie ;)
Odpowiedz
Nwm udawała że coś jest pod łóżkiem? Nie zrozumiałam zakończenia :D
Odpowiedz
Nie. Rodzice Julii zanim się urodziła mieli syna, któremu nie uwierzyli że w jego pokoju coś jest i potwór go zabił. Dlatego jej tak wierzyli. Tak sądzę.
Odpowiedz
Moim zdaniem ta Julia miała starszego brata, który też usłyszał potwora, ale rodzice mu nie uwierzyli i to coś go zabiło, a dziewczynki nie było na świecie, więc o nim nie wiedziała.
Odpowiedz
No shit, Sherlock :D
Odpowiedz
wie-dzia-łam
Odpowiedz
Świetne.
Odpowiedz
Fajne, fajne :3
Odpowiedz
I love it
Odpowiedz
nie straszne
Odpowiedz
Krótkie .Dobre. Płynnie się czyta a zakończenie mało przewidujące! Czego chcieć więcej ?
Odpowiedz
Bardzo fajne. Nie spodziewałam się takiego zakończenia 8/10
Odpowiedz
Naprawdę ujmujące, choć nie straszne... na tej stronie nie ma żadnych historii, które wzbudzają autentyczny strach u czytającego, a, proszę mi wierzyć - zaglądam tu każdego dnia i czytam naprawdę wiele z tutejszych opowiadań.
Odpowiedz
Hahahaha dobre XD
Odpowiedz
Świetne! Nic więcej nie ma potrzeby dodawać. Nawet można napisać: zajebiste!
Odpowiedz
Genialna historia. Nie wiem czy wymyślili brata żeby dać córce nauczkę, czy powiedzieli prawdę. To jest najlepszy element tej historii.
Odpowiedz
Nie uwierzyli bratu wiec zginal.
Odpowiedz
Nie podobało mi się
Odpowiedz
Zacne !
Odpowiedz
Zaskakujące zakończenie- takie lubię najbardziej. 7/10.
Odpowiedz
Chyba jednak przechytrzyli swoją córę :)
Odpowiedz
pomysłowe
Odpowiedz
GE NIAL NE mega zakończenie , zaskakujące i straszne no i tajemnicze
Odpowiedz
Mnie bardziej śmieszyło :D
Odpowiedz
spoczi :)
Odpowiedz
podobało mi się. nic więcej nie moge powiedzieć
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje