Historia

tajemnicze zagadki

abimore 1 8 lat temu 3 359 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

1.korektor

chciałam zakorektorować błąd który zrobiłam kiedyś.Błąd którego tak nie cierpiałam.Wypowiedziałam magiczne słowa zatoczyłam krąg wokół stolika i poszłam spać czekałam na efekty.Zbudziłam się wcześnie.Chciałam się dowiedzieć czy błąd wreszcie zniknął.Weszłam do pokoju i spojrzałam ten błąd nadal tam był nadal...Chciało mi się płakać boże co ja najlepszego zrobiłam.Mój mąż wstał i dowiedział się o moim planie.

-Jak mogłaś to zrobić!

-Ten błąd musi zniknąć na zawsze rozumiesz!

-Nie Nazywaj ..błędem!

-TERAZ ZROBIŁAM COŚ CZEGO ŻAŁUJE

-Ale ten twój błąd nadal żyje!

-WIEM I OTO MI CHODZI ...!

-O boże.. co ty zrobiłaś.

-Ja chciałam tylko pozbyć się błędu..

Mąż mnie przytulił.Tak bardzo go kocham ale nie mogę żyć z myślą że to zrobiłam...

2.Moja ukochana

Tuliłem moją żonę kochałem ją ponad wszystko a ona była niema i niepełnosprawna.Razem prowadzimy sklepik lalkarski moich zmarłych rodziców.Oni sprzeciwiali się związkowi mojemu i mojej ukochanej.Ale to nieważne.Kocham ją i jesteśmy razem długo.Teraz gdy siedzę w psychiatryku i krzyczę żeby ktoś zajął się moją niepełnosprawną żoną mówią że nic jej się nie stanie.Tak strasznie się o nią boje.

3.Przyjaciele mojej córki.

-Mamusiu mogę iść spotkać się z przyjaciółmi?

-Jasne córeczko

Moja córka zawsze spotykała się z przyjaciółmi na klatce.Strasznie śmierdziało zgnilizną.Postanowiłam wyrzucić śmieci.Moja córka nadal czekała pod klatką na przyjaciół.I co skarbie idą?Jeszcze nie smutno mi...

Wyrzuciłam śmieci i wróciłam do domu mój mąż tam czekał..

-DLACZEGO DO CHOLERY WYRZUCIŁAŚ ŚMIECI

-BO MUSIAŁAM !

-NIE WIESZ CO TY ZROBIŁAŚ KOBIETO !

4.Lalka Sara

Pamiętam gdy dostałam na urodziny moją wymarzoną lalkę Sarę.W pewnym momencie już mi mi się znudziła.Wyrzuciłam ją przez okno.Moja mama jak się o tym dowiedziała płakała a potem już nigdy jej nie zobaczyłam.Tak strasznie rozpaczała jak pozbyłam się tej lalki?Czy co

5.Pamiętnik

Grzebałam na strychu bo mi się nudziło.Znalazłam tam stary pamiętnik.Otworzyłam to na pierwszej lepszej stronie:"Nie mogę tego jeść JUŻ NIE MOGĘ PO PROSTU!"

Wyglądało mi jak wspomnienia anorektyczki.Ruszyłam do babci opowiedzieć jej o tym.Gdy to przeczytała natychmiast się rozpłakała.Przeżyła wojnę.Ale nie straciła nóg w wojnie.Nigdy nikomu nie powiedziała jak i dlaczego je straciła.

-To mój pamiętnik-powiedziała z płaczem babcia

-Babciu ty byłaś anorektyczką?-zapytałam

-Nie..

Zrozumiałam gdy przeczytałam dalej pamiętnik.Obie z babcią płakaliśmy.

Rozwiązania:

1.Błędem było jej dziecko okazało się że podmieniono je w szpitalu i zabiła swoje prawdziwe dziecko.Zrozumiała to dopiero gdy zobaczyła że jej nieprawdziwe dziecko nadal żyje.

2.Jego żona była lalką nic nie mówiła i się nie ruszała.Siedział w psychiatryku za zabicie rodziców którzy uważali syna za wariata.

3.Ojciec zabił jej przyjaciół i wyrzucił do worka na śmieci

4.Ta lalka była jej siostrą a jej matka z żalu zabiła się

5.Babcia straciła nogi dlatego że psychopata podawał jej niebezpieczne leki.Babcia uciekła ale nie była w stanie ruszać nogami.Jej pamiętnik opisuje jak nie mogła jeść tych leków.

To tyle wiem że niektóre mogą być troszkę podobne do innych zagadek ale zapewniam sama je wymyśliłam.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

I 3
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje