Film

"Pink_car.jpeg"

białadama 4 11 lat temu 2 914 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W internecie na stronach pornograficznych znajdują się różne wirusy. Czasem można przypadkowo pobrać keyloggera, a czasem coś poważniejszego. Przy pobieraniu z sieci torrent sprawy mają się inaczej - można pobrać nawet zainfekowane pliki systemowe. Krążą plotki, że takie pliki mogą uszkodzić kartę graficzną, co doprowadzi do pojawiania się tak zwanych artefaktów. Głośno w sieci zrobiło się ostatnio o pliku "pink_car.jpeg", który był załączony do kilkunastu filmów pornograficznych na thepiratebay.se, jednakże nie było to przede wszystkim softporno, lecz nielegalne produkcje z udziałem nieletnich. Ten sam plik znajdował się na wielu stronach w tzw. "darknecie", w każdym razie, nie wygląda to na działanie nieprzypadkowe. Być może ktoś nie przepada za pedofilami i w ten sposób chciał się odegrać. Żadnego z "ataku hackerskiego" nie zgłoszono na policję, z wiadomych i oczywistych przyczyn.

Zgodnie z kilkoma zeznaniami, artefakt nasilał się i dawał coraz bardziej widoczne oznaki, poza zniekształceniami pulpitu.

To jest ostatnie nagranie z dokumentacji prowadzonych przez "ofiary" złośliwego oprogramowania nagrane przez współdzielenie ekranu "live". Po zakończeniu nagrywania ślad po świadkach się urwał, a także przestały dochodzić dalsze informacje w związku z pink_car.jpeg i atakami tego typu.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

grubas pornograficzny wstawia takie filmiki a robić to nie ma komu
Odpowiedz
Bardzo dobrze robi...wszystkie powinien zainfekować...to te zboki niech się wezmą za robotę,a nie siedzą i wyszukują pożywki dla swego chorego umysłu.
Odpowiedz
omg.... O.o boże jakie schizy...O.o
Odpowiedz
kur*a jakie dźwięki..egzorcyzmy Anneliese Michel normalnie :o
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje