Historia

strona 697

mrboo 15 11 lat temu 11 211 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Od wielu tygodni Ann dostawała anonimowe listy, każdy z nich był tej samej treści: „gdy nadejdzie czas otwórz Biblię na stronie 697". Ignorowała to, miała nadzieję, że to tylko głupie żarty dzieci z sąsiedztwa, albo kolegów z pracy.

W sobotę rano obudziło ją ciche pukanie do drzwi. Nie wstała z łóżka od razu. Miała nadzieję, że ktoś da sobie spokój i pozwoli jej spać do południa. Pukanie rozległo się ponownie, ale tym razem mocniej. Ann wstała i w półprzeźroczystej koszuli nocnej otwarła drzwi. Na progu siedziała mała dziewczynka z długimi do pasa blond włosami.

-Dzień dobry-powiedziała- przyszłam do mojej mamy.

-Dzień dobry-odparła Ann, ale nic więcej nie zdołała z siebie wydusić. W tym dziecku było coś niepokojącego. Może nienaturalnie jasne, wręcz białe, blond włosy, może ogromne jednolicie czarne oczy, a może po prostu to, że cały przód jej błękitnej bluzeczki jest utytłany ziemią.

-Czy mogę wejść? Chciała bym spotkać się z moją mamą.

-Tu nie ma twojej mamy, może pomyliłaś adresy?

-Nie!- wykrzyknęła nagle dziewczynka nienaturalnie grubym, prawie męskim głosem- na pewno jest tutaj. Czy mogę wejść, wpuścisz mnie do środka?

-A jak masz na imię?

Dziecko westchnęło jak gdyby przerabiało tą rozmowę milion razy.

-Mam na imię Lamia, miło mi- wyciągnęła do Ann rękę z nienaturalnie ostrymi pazurami-czy teraz mogę wejść do twojego mieszkania.

-A znasz może telefon do swojej mamusi albo adres, łatwiej było by mi cię do niej odprowadzić- Ann zachowywała się tak jak gdyby nie widziała wydłużających się pazurów i miliona białych robaków wijących się w przyjaznym uśmiechu dziewczynki. Jedyne co ją zastanawiało to czemu dziewczynka ma brudną bluzeczkę.

-Moja mama nie ma telefonu, ale adres znam, ulica Kamionka 14.

-Dobrze to wejdź do dużego pokoju i poczekaj a ja sprawdzę gdzie jest ta Kamionka 14.

-Dobrze, dziękuję ci- odparła Lamia i obnażyła w uśmiechu ogromne kły.

Ann włączyła szybko komputer i wpisała w Zumi „Kamionka 14". Ku jej zdumieniu jedynym wynikiem wyszukiwania był Cmentarz komunalny imienia Jadwigi Kamionki. Nagle uświadomiła sobie jaki błąd popełniła. Pobiegła pędem do sypialni wymijając szczerzącą się dziewczynkę. Usłyszała z za pleców : „weź mnie na rączki, chcę cię mocno ucałować". Zatrzasnęła drzwi od sypialni i przekręciła klucz. Wzięła z półki Biblię. Pamiętała radę z bezimiennych listów. W głowie ciągle kołatała się jedna myśl: „czemu ona ma brudną bluzkę?". Z za drzwi dobył się cichy i przesiąknięty słodyczą głosik:

-Ubrudziłam się przy wychodzeniu z krypty Ann. Po ostatnich ulewach błoto zablokowało właz.

Kartki Biblii przesuwały się z szumem. 690,962,694,696,699.Nigdzie nie było 697, ktoś wyrwał tą stronę. Ann pomyślała: „co teraz?"

Usłyszała tuż za swoimi plecami głos: "Daj się pocałować, bardzo mocno".

Odwróciła się na tyle szybko by zobaczyć jak dziewczynka zwinnie przepływa przez zamek w drzwiach i materializuje się na białej wykładzinie w sypialni. Uśmiechała się bardzo szeroko a z oczodołów kapały jej wijące się białe robaki. Zapadła ciemność.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

"W tym dziecku było coś niepokojącego. Może jednolicie czarne oczy?" Gdzie tam, brudna bluzka xD
Odpowiedz
Oprócz tego męski głos, nienaturalnie długie pazury, "milion" białych robaków w ustach i ogromne kły, ale czemu ma brudną bluzeczkę!?
Odpowiedz
Naprawdę??? Najbardziej zastanawiało ją, czemu ten "duch" ma brudną bluzkę??? Ok, myśli adekwatne do sytuacji, :)
Odpowiedz
Gdyby zakonczenie bylo inne.... ale tak to fajne
Odpowiedz
Super pasta :D
Odpowiedz
nie zauwazyla robakow w buzi, nie zobaczyla wydluzajacych sie pazurow, nie przejela sie tym ze nie ma bialek oczu ani ze ma kolor wlosow (tleniony bijacz) nieodpowiedni dla malej dziewczynki, typowa kobieta patrzyla tylko na to ze dziewczynka ma brudna koszule
Odpowiedz
doobre:D:D
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
Lamia to imię demona
Odpowiedz
Aż jestem ciekawa co jest na 697... historia taka sobie 5/10
Odpowiedz
Szybko Sie Konczy Lecz Fajne ;) 9/10 - 10 Daje tylko tym "Wyjatkowym" Historiom , Pozdrawiam.
Odpowiedz
beznadziejne, kto wpuszcza taka istote do siebie do domu.
Odpowiedz
otwarła -,- fajne :D
Odpowiedz
Aż jestem ciekaw co jest na tej stronie 967....
Odpowiedz
Fajne, nawet bardzo, szybko sie kończy ale fajne.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje