Zestawienie

10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

admin 28 8 lat temu 206 009 odsłon Czas czytania: ~5 minut
10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

Jestem pewny, że słyszałeś mnóstwo historii o nawiedzonych miejscach i strasznych rzeczach, które się w nich działy, ale co czyni je nawiedzonymi? Nawiedzenia mogą przytrafić się każdemu. Nawet sławnym ludziom jak na przykład Nicolas Cage, Gwyneth Paltrow i Dane Cook - przyznali oni, że żyli w nawiedzonych miejscach, chociaż większość albo się wyprowadziła albo oczyściła miejsce ze złych duchów. Jest mnóstwo znaków, które świadczą o nawiedzeniu danego miejsca, oto dziesięć z nich.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

10. Dziwne zapachy Zwykle jednym ze znaków świadczących o tym, że Twój dom jest nawiedzony to dziwne zapachy, których normalnie nie czujesz. Te zapachy mogą pojawić się nagle i pochodzić znikąd. Duch może czasem "przyprowadzić" znany zapach jak na przykład dym z cygara lub świeże kwiaty. Wiedza o tym czy zapachy pochodzą z domu czy z ducha jest jednym ze sposobów określenia czy dom ma innych mieszkańców, o których możesz nie wiedzieć.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

9. Dziwne sny o ludziach bądź miejscach, których nie znasz Jeśli duch mieszka w domu, czasem może on spowodować abyś śnił lub nawet miał o nim koszmary. Możesz śnić o dziwnych miejscach, w których nigdy nie byłeś lub o ludziach, których nie możesz rozpoznać. To może być znak, że chce on wyjaśnić swoją historię lub chce się z Tobą skontaktować. Musisz zrozumieć, że czasem są to duchy ludzi, którzy zginęli z powodu bardzo nieszczęśliwych zbiegów okoliczności. Sny o nich lub o miejscach im znanych są oznaką, że dom jest nadal opatrzony ich podpisem i jeszcze go nie oddali. Często możesz poznać historię swojego domu poprzez sprawdzenie rejestrów publicznych i czy możesz rozpoznać jakąkolwiek historię bądź skojarzyć ludzi zawartych w archiwach.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

8. Uczucie bycia obserwowanym Niektórzy ludzie są bardziej czuli na świat duchowy i mogą odczuwać, że są obserwowani przez coś, co czai się w cieniu. Chociaż nie powinieneś polegać tylko na tym uczuciu i stwierdzić, że dom jest nawiedzony. To może być znak. Jeśli wyczuwasz, że ktoś lub coś Cię obserwuje obejrzyj się i zobacz czy możesz wykryć jakieś inne zjawisko wokół Ciebie. Czasami kiedy ludzie wprowadzają się do nowego domu, ciągle odczuwają, że ktoś ich obserwuje. Nie powinno to być ignorowane, oczywiście jeśli towarzyszą temu inne znaki.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

7. Ciężar w powietrzu Niektórzy ludzie są wrażliwi na pola powstałe gdy duch jest obecny w domu, co często daje poczucie ciężkości w powietrzu tak, że czasami trudniej się oddycha. Nagłe zmiany w powietrzu mogą być wywołane przez ducha objawiającego się w domu i jest to kolejny znak mówiący o tym, że coś może czaić się w domu. Normalni ludzie również są w stanie wykryć te zmiany. Zazwyczaj po oczyszczeniu lub nawet egzorcyzmie, w ekstremalnych przypadkach ludzie mówią, że powietrze staje się lżejsze niemal natychmiast po zakończeniu rytuału.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

6. Hałasy Czy słyszysz dziwne hałasy/dźwięki lub nawet szepty, których nie da się wyjaśnić? Jest powód tych hałasów/dźwięków i dzieje się tak dlatego, że duch chce pokazać swoją obecność. Oczywiście może też być wiele dźwięków w domu, które wywołują przedmioty codziennego użytku ale wiedząc, który dźwięk jest normalny, a który nie, może pozwolić Ci określić możliwe przyczyny. Większość duchów nie wytwarza dźwięków, które są słyszalne przez ludzkie ucho, dlatego do tego potrzeba sprzętu EVP. Jednakże istnieją duchy, które nazywa się poltergeistami (głośne/hałaśliwe duchy). Są one znane z wytwarzania przeraźliwych dźwięków poprzez rzucanie przedmiotami i uderzanie nimi w nocy.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

5. Zmiany w temperaturze Nagłe zmiany w temperaturze wokół Ciebie zwykle świadczą o duchu, który znajduje się w pobliżu. Jeśli chodzisz po domu i odczuwasz, że niektóre pokoje są zimniejsze od innych lub odczuwasz, że powietrze wokół Ciebie nagle robi się niższe (ang. air suddenly getting lower), to prawdopodobnie nie jest to Twoja klimatyzacja. Czasem, gdy duchy są w pobliżu, powietrze staje się zimniejsze, ponieważ absorbują one energię wokół w celu ujawnienia. Czasem możesz przejść przez niezwykle zimne miejsce w domu nawet jeśli powietrze wokół niego jest normalne. Jednakże jeśli powietrze robi się zimne, nie oznacza to, że zobaczysz postać, ale jest to znak, że coś jest w pobliżu.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

4. Rzeczy, które się przesuwają Niektóre duchy lubią przesuwać rzeczy, czasem gdy nie ma Cię w pobliżu. Powinieneś zwrócić uwagę kiedy dzieją się takie rzeczy. Jeśli jesteś pewny, że przedmiot, który wcześniej położyłeś, zmienił swoje miejsce z pierwotnego, to powinieneś wziąć pod uwagę obecność obcych bytów. Duchy w domu mogą próbować pokazać swoją obecność poprzez przesuwanie przedmiotów lub mogą zgrywać się z Ciebie poprzez chowanie ich (przedmiotów) w miejsca, w które normalnie byś ich nie położył. Wiedza o tym gdzie kładziesz przedmioty może pomóc Ci określić jaki zachodzi typ zjawiska. Czasem rzeczy mogą przemieścić się podczas gdy Ciebie tam nie ma, jak na przykład otwieranie się i zamykanie drzwi lub obiekty, które spadają ze stołu. Wiedz, że jeśli jakikolwiek typ ducha ma taką moc, to może on nie być tym przyjaznym duchem. Te duchy chcą, aby właściciele domu wiedzieli o ich obecności i powinny być brane na poważnie.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

3. Bycie dotkniętym Czy zostałeś dotknięty gdy nikogo nie było w pobliżu, czasem tak, że został ślad na Twojej skórze? Cóż, to może być wskaźnik sugerujący, że dom ma innych mieszkańców. Musisz być jednak ostrożny, odświeżanie przed czymś (ang. brushing up against something) lub poczucie lekkiej bryzy, może sprawić, że odbierzesz to jako dotyk. Ważnym jest abyś wiedział co Cię dotknęło, więc nie wysnuwaj żadnych wniosków tylko dlatego, że czujesz mrowienie na karku, które wywołały dotykające Cię tam Twoje włosy. Jeśli jednak po spotkaniu zostały jakieś znaki a nawet siniaki lub skaleczenia, których nie potrafisz wyjaśnić, to może to być oznaka złego ducha. Jeśli problem narasta, powinieneś poczytać trochę tematów o tym aby wiedzieć jak się bronić przed tego typu duchami, ponieważ mogą być one bardzo niebezpieczne.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

2. Nagłe zmiany w nastroju bądź zachowaniu Choć rzadko, w zależności od rodzajów znaków jakie masz, czasem bardziej złowroga istota może przebywać w Twoim domu. Te duchy w zasadzie mogą w cale nie być duchami ale mogą być demonicznego pochodzenia. Czasami strach, złość, lęk i inne emocje, które istota posiada, mogą zostać przekazane mieszkańcom domu, wywołując zmianę nastroju i zachowania. Trzeba mieć się na baczności i uważać na siebie i na innych jeśli jest to ten przypadek. Jakiekolwiek zmiany w nastroju bądź zachowaniu rodziny powinny być analizowane dogłębniej aby zapobiec ewentualnym powikłaniom w przyszłości.


10 oznak, które świadczą o tym, że Twój dom jest nawiedzony

1. Zobaczyć znaczy uwierzyć Najlepszym sposobem na to, aby wiedzieć czy Twój dom jest nawiedzony jest widzenie danej istoty. Duchy mogą pojawić się przed Twoimi oczami i jeśli masz dobre oko, będziesz w stanie je zauważyć. Zobaczyć znaczy uwierzyć i to prawie pewny sposób aby wiedzieć czy Twój dom jest nawiedzony. Figury osób posiadających ciało (chodzi o duchy, które pojawią się w postaci ciała- dop. tłumacz) w niektórych przypadkach mogą się pojawiać i znikać. Możesz widzieć osoby, które wyglądają całkiem normalnie a później widzieć ich jak znikają przed Twoimi oczami. Te osoby mogą być blade, ranne, zakrwawione lub w tym samym stanie w jakim zmarli. Ci ludzie nie są tymi typowymi cienistymi postaciami (ang. shadow figure) lub mgłami jakie zauważasz kątem oka i często są to dusze ludzi, którzy zginęli w straszny sposób. Przykład tego jest na polu bitwy Gettysburg, niektórzy odwiedzający mogą zobaczyć maszerujących do walki i znikających w nocy żołnierzy. Czasami te upiorne obrazy (chodzi tutaj o postać duchów- dop. tłumacz) mogą powtórzyć to co wcześniej zrobili, gdy zginęli, często powtarzając to w kółko jak zapis wideo. Ich dusze odeszły ale ich obrazy pozostają opieczętowane w środowisku. źródło: paranormalnewscentral.com tłumaczenie: Connor


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mój dom ma tyle samo lat co ja, jak 99% u mnie na ulicy, jednak mam wszystkie objawy nawiedzenia domu wymienione powyżej... Co raz częściej mam też sny o chłopcu w bogatym domu którego chce zabić macocha/niania (coś jak Granny)...
Odpowiedz
Ja mieszkam po przeprowadzce już sześć lat.I od zawsze czułam się obserwowana.Kiedyś w obudziłam się w środku nocy i zobaczyłam w otwartych dziewczynkę w sukience i z czepkiem na głowie.Prawdopodobnie była to moja siostra, która zmarła rok wcześniej, zanim się urodziłam.Zmarła przy porodzie. Czasami w mieszkaniu słychać też jakiś poważny stukot, chichot.Zapachy też są.Wiem, że głupio to zabrzmi, ale często czuję popcorn z masłem. A gdy idę z góry na dół lub na odwrót, to często potrafię złapać kątem oka jakieś cienie i czarne postacie.
Odpowiedz
TO ZOBACZYĆ ZNACZY UWIERZYĆ MOŻE BYĆ OZNAKĄ HALUCYNACJI
Odpowiedz
*wcale
Odpowiedz
Wszedłem w ten temat tylko dlatego, że uważam, że mój dom jest nawiedzony. Mam/miałem wszystkie objawy oprócz ostatniego, ale co do tego też nie jestem pewny. Nasilone to jest tylko w jednym pokoju. W tym, który zaraz będzie mój. Dom, a raczej coś na kształt kamienicy z jednym mieszkaniem na piętro zbudował mój dziadek razem z moim tatą i wujkiem w 1986r. (Rok skończenia budowy). nikt oprócz nas tu nie mieszkał i nikt nie zginął, ale czynnikiem, który może sprawiać, że coś u mnie jest, może być cmentarz, który jest jakieś
Odpowiedz
50 m od domu. Sorki, że kończe w odpowiedzi tutaj, ale przez przypadek opublikowałem touchpadem na laptopie. Jak ktos chce znac wiecej szczegółów to niech pisze na fb.
Odpowiedz
8/10 zawsze tak mi się zdawało. Idzie się przyzwyczajić do dziwnych snów lodowatego dotyku itp.
Odpowiedz
I jakby co... #Down to była prawda ;-;
Odpowiedz
Gdy byłem dzieciakiem... Teraz jestem gimbem miewałem ciągle! NOC W NOC KOSZMARY ;-; Co ku#wa ma to znaczyć... Jakaś osa mi w jednym z nich łaziła po mieszkaniu i próbowała mnie zabić (Była ludzkiego wzrostu) omfg bojem siem
Odpowiedz
Lol ja ostatnimi czasy mam sny o osie,która jest ogromna i atakuje moją szyję xD budzę się wtedy nagle i szaleńczo próbuję uderzać w coś,co rzekomo siedzi na mojej szyi. Raz okazało się,że to tylko słuchawki przewieszone przez szyję.. rozwaliłam je ;-;
Odpowiedz
Julia Kowalska Dusiołek ^^ wdg slowianskich wierzen xD
Odpowiedz
JAK DZIECKO Z FNAF 4
Odpowiedz
Copy-Paste z Paranormalne.pl: http://www.paranormalne.pl/topic/28920-10-oznak-ktore-swiadcza-o-tym-ze-twoj-dom-jest-nawiedzony/. To już jest legalne?
Odpowiedz
Zgadzają mi się dwie rzeczy. Hałas i Dziwne sny o ludziach bądź miejscach, których nie znasz. Śnił mi się koleś z książki. Chciał mnie porwać do laboratorium. Dziwnie coś mamrotał. Albo inny sen, moja siostra nie żyła. Znaczy, tak mi się zdawało. Nie było jej po prostu. Do domu ciągle wchodzili nieznajomi. Niektórzy normalni, inni nieco wyglądający jak zwierzęta. Ale wszyscy mieli ludzkie twarze. Twarze, których nigdy nie widziałam..
Odpowiedz
Naukowcy udowodnili że nie można śnić o kimś kogo się nigdy nie widziało. Możliwe że te wszystkie twarze należą do jakichś przechodniów z ulicy, na których jedynie przelotnie się patrzyło i nawet się ich nie pamięta :)
Odpowiedz
Weronika Dąbrowska W sumie kojarzy mi się z jednym aktorem, ale zobaczyłam go dopiero we wrześniu w jednym filmie, a sen miałam w wakacje.
Odpowiedz
Twarze ludzi zostaja w podswiadomosci i ujawniaja sie w snach. Mozna snic o kims kogo widzialo sie przelotnie na ulicy majac 5 lat
Odpowiedz
6. Czasami słyszę coś w kuchni mimo że wszyscy śpią
Odpowiedz
lodówka buczy
Odpowiedz
CHICA ! LOL
Odpowiedz
O nIe!!! MAM NAWIEDZONY DOM!!!!
Odpowiedz
Ta i teraz niby wszystkie domy są nawiedzone XDDD
Odpowiedz
3. Czasem mam takie sny. Gdy byłem młodszy, miałem je częściej. 4. Bardzo często. 5. Czasami oddycham ciężkim powietrzem. I to w tym samym pokoju, gdzie minutę wcześniej było normalne. 6. Tak, trzeszczenie w nocy, jakby ktoś chodził, ale nikt nie chodzi... 7. Za nic nie wchodzę do jednego pokoju w domu. Bo zaraz cały się trzęse z zimna. 10. Współdomownicy nie, ale np. kot tak, jest spokojny, a nagle nerwowy. Nie ma żadnego logicznego wytłumaczenia zachowania jego zachowania.
Odpowiedz
#7 Foto. Czy tylko ja widzę na tym zdjęciu kota pod krzakiem po lewej stronie?
Odpowiedz
Oliwia Strychacz Chodzi o to co jest pod 5 numerem, ewidentnie widać tam kota pod krzakiem.Przyjrzyj się dokładniej.
Odpowiedz
Agata Jończyk no widać kota. Co to ma do rzeczy?
Odpowiedz
Niektóre,przypomninają objaw psychozy.
Odpowiedz
To wiele tłumaczy, nieprawdaż? :P
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje