Historia

Tajemnicza Kobieta

muru00 19 11 lat temu 12 237 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Historia ta jest prawdziwa i zdarzyła się u mojej babci na wsi.

Piękna wieś nieopodal Lublina która najmniej ucierpiała po wojnie skrywała straszną tajemnicę. Działo się to około 1950 roku i nie dawało spokoju wszystkim ludziom mieszkającym w pobliżu. Otóż mieszkańcy mieli domy bardzo blisko siebie (około 15m). Gdy mężczyzna wyszedł w nocy za potrzebą spojrzał w las i na drodze ujrzał kobietę. Miała białą szatę i cała się świeciła. Mężczyzna przerażony wrócił do domu i myślał że ma omamy gdyż wypił z sąsiadem spore ilości alkoholu.

Nazajutrz ten sam mężczyzna udał się w pole a jako że droga do pola wiodła właśnie tą ścieżką chciał sprawdzić co działo się w nocy. Niestety nic tam nie znalazł i był pewien że to po prostu przypadek.

Miesiąc później.

Ten sam mężczyzna wraz z żoną wracał do domu z pola (Było około godziny 22). Kobieta zaniosła warzywa do domu a mężczyzna poszedł odstawić łopatę i motykę.

W tej samej chwili znowu ujrzał tą kobietę nie miał wątpliwości że ją widzi. Z lasu dobiegały odgłosy: \"POMÓŻ MI PROSZĘ\". Mężczyzna wpadł na pewien pomysł.

Miesiąc później

Mężczyzna tym razem był gotowy i czekał aż kobieta znowu się pojawi. Pojawiła się tuż przed nim. Mężczyzna gdy ją ujrzał osłupiał. Zaczął z nią rozmawiać, aż po chwili zamilkł. Ujrzał bowiem dwóch żołnierzy którzy idą w ich stronę. Kobieta rzekła: To ich wina, to przez nich. Po tym wydarzeniu zniknęła. Następnego dnia gdy mężczyzna kopał w polu znalazł zwłoki małego dziecka.

Nagle znowu pojawiła się ta kobieta lecz tym razem spojrzała na niego, przytuliła go i podziękowała za to że odnalazł jej dziecko.

Okazało się że tej kobiecie dziecko zostało zabrane przez żołnierzy, zabite i zakopane. Kobieta ta wpadła w histerię i dwa dni po tym powiesiła się w lesie. Od tamtej pory duch bladej kobiety już się nie pokazuje.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ciekawe :-)
Odpowiedz
przytulanie się do zjawy, jakie to słodkie
Odpowiedz
Ja też mieszkam na wsi niedaleko Lublina przy lesie.W tej wsi teżrozstrzelano kilkoro ludzi.
Odpowiedz
Krótkie, życiowe i na temat, fajne :)
Odpowiedz
To nie jest straszne, a raczej wzruszajace
Odpowiedz
:O Ja mieszkam na wsi nieopodal Lublina o.o
Odpowiedz
Smutne ale piękne *-*
Odpowiedz
Ta, piszecie, że niestraszne, a jakby wam się objawiała taka kobieta, to byście się ze strachu zesrali. -,-
Odpowiedz
Malo straszne, ale za to smutne :(
Odpowiedz
Interesujące.Słodkie. *o*
Odpowiedz
kurwa tosz to legenda mojej wśi o kurwa :(
Odpowiedz
Ona pojawiała się, bo szukała dziecka <3 Słodkie *.*
Odpowiedz
Niezle. 9/10. - 1 Pkt. Stracony , Mało Wiarygodne. Lecz Wciagajace i Dajace do myslenia. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Nawet spoko :D
Odpowiedz
Ciekawe to jest, ale co do prawdziwej histori, to nie jestem przekonany...;)
Odpowiedz
Niezłe i oryginalne
Odpowiedz
Nie do końca w to wierze, ale fajne.
Odpowiedz
Cholera, ja mieszkam w takim miejscu, się zgadza :/ A tak serio - ciekawe, ale napisane trochę bez stylu, popracuj nad tym, będzie się przyjemniej czytało
Odpowiedz
Smutne, ale piękne.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje