Historia

Lustro

erwinos1234 20 11 lat temu 7 704 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Myśleliście kiedyś o tym, że lustro może być jakby portalem pomiędzy dwoma takimi samymi światami?

Portalem przez który nie da się przejść, a jednak widać co dzieje się po drugiej stronie.

Jeśli galaktyka jest nieskończenie wielka, prawdopodobnie gdzieś we wrzechświecie znajduje się dokładnie taka sama kopia Ziemi, i wszystkich żyjących na niej ludzi, zwierząt,

roślin i tym podobne.

Być może lustro jest właśnie portalem między tymi dwoma światami.

Podświadomie ty i twoje "odbicie" wykonujecie te same ruchy, ponieważ jesteście swoją idealną kopią, jesteście jakby tą samą osobą.

Ale kto jest prawdziwy? Kto jest tym pierwszym?

Być może to nie to co widzisz w lustrze jest "klonem' ciebie.

Być może to ty jesteś klonem jego!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

żałosne . galaktyka nie jest nieskończona my żyjemy w drodze mlecznej a naszym najbliższym sąsiadem jest glaktyka andromedy .
Odpowiedz
Za mało. Można było stworzyć z tego tekstu coś naprawdę dobrego.
Odpowiedz
Ale ja nie mam odbicia
Odpowiedz
Spodziewałam się czegoś więcej po takim wstępie...
Odpowiedz
Jak jest kopia to znaczy że nie ma pierwszego bo wszystko się wydarzyło w tym samym czasie
Odpowiedz
Klaudia Szewczyk Tak ale jak napisali że wszystko jest takie same to daty też muszą myć takie same
Odpowiedz
przecież galaktyka jest skończenie wielka XDD i tak btw jeżeli nawet jesteśmy kopami czegoś to chuj? czego tu się bać skoro jesteśmy dokładną kopią to trudno niech oni sobie tam żyją i wgl. Zresztą istnienie dwóch takich samych planet we wszechświecie jest bardzo mało prawdopodobne. I jężeli istniały by nawet dwie ziemie to nie jest to portal do innego świata tylko na inną planetę po prostu.
Odpowiedz
Kurcze jak myśle kto jest prawdziwy, to mózg mi sie topi x"D
Odpowiedz
WTF ?
Odpowiedz
lol
Odpowiedz
To dlaczego w odbiciu jest wszystko na odwrót? :D
Odpowiedz
Nie straszne, aczkolwiek interesujące. Nie mam o tym jakiegoś bardziej szczegółowego zdania.
Odpowiedz
Ciekawe... nie straszne, ale pomysłowe ;d
Odpowiedz
To bardziej... Nie wiem na jaką str. Pasuje, ale nie tu. To nie straszne.
Odpowiedz
Tutaj nie ma Nic Strasznego Kazdy moze powiedziec ze jest "Prawdziwy" bo Ruchy ktore wykonuje on wykonuje tez "Osoba" w Lustrze. Paweł Osuch , Hmm ? Nawet Nawet.
Odpowiedz
Lustra to są portale, ale tylko wtedy, gdy lustra są naprzeciw siebie...poczytajcie sobie o tym, to dopiero jest ciekawe...:)
Odpowiedz
takie sobie jak dla mnie, choć można by się zagłębić w filozoficzny punkt widzenia tego, bo może i jest to choć trochę prawdopodobna :)
Odpowiedz
;_; Ale ja jestem ta prawdziiiiwaaaaa!
Odpowiedz
Nieważne czy jestem klonem, tym pierwszym czy jeszcze kolejnym, to on robi w lustrze to co ja :)
Odpowiedz
mmmmmhm.... no być może, ale co to zmienia ?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje