Zestawienie

10 najlepszych horrorów 2015 roku

admin 6 8 lat temu 430 076 odsłon Czas czytania: ~3 minuty
10 najlepszych horrorów 2015 roku

Zbliża się koniec roku, czas podsumowań, przyjrzyjmy się więc najlepszym horrorom, jakie trafiły do polskich kin w tym roku. Widzieliście któreś z nich? Które były najlepsze? Czy rok 2015 był dobry dla horrorów?


10 najlepszych horrorów 2015 roku

10. Reversal / Bound To Vangence Gwałciciel, który więzi i znęca się nad młodą kobietą, sam się staje ofiarą w momencie, gdy przepełnionej żądzą zemsty dziewczynie udaje się uciec.


10 najlepszych horrorów 2015 roku

9. Demonic Detektyw Mark Lewis i psycholog z wydziału zabójstw Elizabeth Klein przesłuchują podejrzanego. Jest nim skuty Ascot John, wyjaśniający okoliczności straszliwej rzezi, podczas której piątka jego przyjaciół została brutalnie zamordowana. Z jego opowieści dowiadujemy się, że wszyscy z nich byli amatorskimi łowcami duchów, szukającymi paranormalnych zjawisk w jednym z opuszczonych domów, uważanym za nawiedzony. Jednak ich niewinne i nieszkodliwe działania przerodziły się w coś naprawdę przerażającego. 


10 najlepszych horrorów 2015 roku

8. Tajemnica Instytutu Atticus (The Atticus Institute) Jesienią 1976 roku, małe laboratorium psychologii w Pensylwanii zostało opanowane przez serię niewytłumaczalnych wydarzeń. Rząd USA przejął kontrolę nad laboratorium AQ pod rozkazami bezpieczeństwa narodowego, a wkrótce po tym po prawie 40-tu latach wychodzą na jaw eksperymenty które prowadzą do serii śmiertelnych zachorowań.


10 najlepszych horrorów 2015 roku

7. Krampus. Duch Świąt (Krampus) To nie będzie białe Boże Narodzenie. W tym roku przybierze kolor krwi. Dwunastoletni Max stara się przeżyć święta, które nie kojarzą mu się ze standardowymi obrazkami z telewizji. Jego święta to przepracowana, niedoceniana matka (nominowana do Oscara Toni Collette), siostra, która nie zwraca na niego uwagi, wreszcie ojciec starający się scalić rodzinę. Świątecznej atmosfery jakoś nie czuć. A to nie wszystko, bo na święta ma przyjechać rodzina. Dziwna rodzina. I tak Max traci wiarę w święta. A to poważny błąd, bo w ten sposób uruchamia lawinę zła. Zła, które nawiedzi dom i przemieni każdy świąteczny symbol w pułapkę śmierci. Mikołaj, pluszowe misie, nawet świąteczne aniołki przemienią się w monstra, a rozbita rodzina będzie musiała scalić się, by wspólnie stawić czoła złu. Co nie będzie łatwe, bo pojawi się Zły Duch Świąt - Krampus, który według wierzeń, przybywa zza światów, by w świąteczny czas ukarać niegodziwych...


10 najlepszych horrorów 2015 roku

6. Extinction Po tym jak nieznany wirus zamienił ludzi w zombie, niewielka grupka ocalałych odnajduje schronienie w opuszczonym miasteczku. Z nadzieją, że uda im się przetrwać, postanawiają się tam osiedlić na kilka kolejnych lat. Okazuje się jednak, iż w tym czasie wirus zmutował się w coś jeszcze gorszego.


10 najlepszych horrorów 2015 roku

5. Sinster 2 Zwolniony z pracy zastępca szeryfa kontynuuje śledztwo, podążając tropem demona Bhugula. Chcąc przerwać serię morderstw, trafia do domu zamieszkałego przez Courtney i jej dwóch synów.


10 najlepszych horrorów 2015 roku

4. Wizyta (The Visit) Mroczny, pełen zaskakujących wydarzeń film opowiada historię wizyty dwojga nastolatków, którzy spędzają kilka dni u dziadków. Dziadków, których nigdy wcześniej nie widzieli. Niezrozumiałe, dziwne, niepokojące zachowanie babci i dziadka jest wynikiem przerażającej tajemnicy...


10 najlepszych horrorów 2015 roku

3. Naznaczony: rozdział 3 (Insidious: Chapter 3) Rozdział trzeci odsłoni przed nami historię sprzed wydarzeń, jakie działy się w nawiedzonej rodzinie Lambertów w obu poprzednich częściach. Początkująca aktorka Quinn Brenner (Stefanie Scott) czuje, że z zaświatów próbuje się z nią skontaktować matka. O pomoc zwraca się do utalentowanego medium - Elise Rainier. Elise, poruszona sytuacją wrażliwej nastolatki, próbuje ochronić ją przed duchami, ale tragedia, jaką przeżyła sprawia, że niechętnie używa swoich mediumicznych zdolności. Podczas gdy owdowiały ojciec dziewczyny, Sean (Dermot Mulroney), próbuje scalić rodzinę po śmierci żony, szokujący wypadek przykuwa nastolatkę do łóżka. To właśnie wtedy nad bezsilną Quinn gromadzą się złe, nadprzyrodzone moce. Wciąż niechętna Elise, walcząc z własną wiarą, postanawia pomóc przerażonej nastolatce i skontaktować się ze zmarłymi. Pomagają jej w tym nielicencjonowani parapsychologowie - Tucker (Angus Sampson) i Specs (Leigh Whannell). Szybko okazuje się, że duch, któremu ma stawić czoła Elise jest najbardziej bezwzględnym wrogiem, z jakim kiedykolwiek przyszło jej się zmierzyć - nienasyconym demonem o niepowstrzymanym głodzie ludzkiej duszy.


10 najlepszych horrorów 2015 roku

2. Bone Tomahawk Czterech mężczyzn wyrusza na ratunek grupie jeńców porwanych przez prymitywny lud kanibali.


10 najlepszych horrorów 2015 roku

1. Crimson Peak. Wzgórze krwi Po rodzinnej tragedii młoda pisarka trafia do mrocznego domu, którego ściany pamiętają duchy przeszłości, a jej nowy mąż - sir Thomas Sharpe nie jest tym, za kogo się podawał. Rzecz dzieje się w mrokach XIX wieku, w zimnym, górzystym hrabstwie Kumbria.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

W opisie Crimson Peak wspominają, że mąż pisarki nie jest tym, za kogo się podaje. Pewnie jej wmawiał, że jest człowiekiem - okazał się bogiem Lokim
Odpowiedz
No kurde, nie mogłem sobie przypomnieć skąd go znam.
Odpowiedz
z tych tu, najbardziej podobał mi się Naznaczony 3 <3, nie żeby przestraszył, z horrorów nic mnie już nie straszy czy obrzydza, a w dodatku w tych czasach i tak nie ma strasznych horrorów,mimo to jestem wielkim maniakem wszelakich horrorów, a serię naznaczony zawsze lubiłem, tym bardziej że bardzo lubię Stefanie Scott
Odpowiedz
To w 2015 były jakieś straszne horrory ?
Odpowiedz
Zabrakło mi w tej liście "Pay the ghost"
Odpowiedz
Kampus nie był straszny. Myślałam, że to film dla dzieci w stylu "Gęsiej skórki". "Crimson Peak" też nie było specjalnie straszne, ale bardzo fajne.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje