Historia

creepy dog

entry666 3 11 lat temu 1 373 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Dzień 1

Spotkała mnie dzisiaj niespodzianka. Niespodzianka na którą czekałem od wielu lat. Dostałem psa! Wielki, ale przyjazny owczarek niemiecki. Widzę po jego oczach, że mnie kocha. Mam nadzieję, że wie, że odwzajemniam uczucie. Oprócz tego nic się nie stało, jak zwyke szmata od polskiego sie przystawiała do mnie o byle co... ale nic nie umie mi zniszczyć dziś humoru. Nic!

Dzień 2

Wyjątkowy dzień! Dzisiaj jest sobota, mogę zajmować się Chuckiem cały dzień i nikt nam nie przeszkodzi!

Dzień 3

Ten pies okazał się moją podporą... cały dzień, pomimo wielkiego zmęczenia, miałem uśmieh na twarzy. Jutro 8 lekcji, ale zaraz po szkole idziemy do parku.

Dzień 4

Nie wiem w ogóle co się dzieje, to wszystko jest takie chore... gdy wróciłem, Chuck leżał sobie na ziemi... a za nim obrzydliwy napis wyryty na ścianie "Wash me sometimes". Przeszły mnie ciary, oprócz tego dostałem szlaban, bo to oczywiście zdaniem rodziców ja zrobiłem...

Dzień 5

Boże, dzisiaj jest najgorszym dniem w moim życiu! Gdy tylko wszedłęm do mojego pokoju, stał tam Chuck... a wokół niego pełno krwi i martwy kot... nasz kot! Ale najstraszniejsze było to, że na ścianie, zaraz za chuckiem, wyryte były słowa "I just wanna be loved". Normalny pies dostał by w dupe, ale ten pies był tak okropny...

Dzień 6

NIE WYTRZYMAM! Leżę w łóżku, odwracam się, a Chuck stoi nad moim łóżkiem i patrzy na mnie!!! Wlepia we mnie te obrzydliwe martwe oczy i stoi nade mną... czego on chce... Tego już za wiele... odwozimy go do schroniska...

Dzień 7

USŁYSZAŁEM, JAK OTWIERAJĄ SIĘ DRZWI OD MOJEGO POKOJU ZE STRACHU NIE WYTRZYMAŁEM LEŻE POD KOŁDRĄ W SZCZYNACH I CZEKAM AŻ KTOŚ WEJDZIE DO TEGO JEABNEGO POKOJU I ZABIJE TO COŚ SŁYSZE SRAPANIE CZUJE NA SOBIE JEGO WZROK PRZESZYWA MNIE NA WYLOT PŁACZE NIE WYTRZYMAM OCALCIE MNIEEE

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Najwyżej średnie... Bohater wydaje się niepełnosprawny widząc tyle znaków i nie reagując. Ponadto cała historia nie ma za grosz klimatu i buduje zerowe napięcie, a inspiracją filmem "the Boy" zalatuje na kilometr. Autor ewidentnie nie ma pojęcia jak napisać dobrą pastę
Odpowiedz
Boisz sie pieska, oddaj do schroniska :P A tak ogółem nawet fajne.
Odpowiedz
Dobre... ;D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje