Historia

Dzień Kobiet

Użytkownik usunięty 1 8 lat temu 1 394 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

8 Marca, Dzień Kobiet

Był to chłodny dzień, miejscami nawet pozostałości śniegu na którym można się nieźle przejechać, bo tak naprawdę to tylko białe błoto. W szkołach wszystkie dziewczyny dostają kwiaty, ale tylko w niewielu chłopacy przygotowują coś więcej. Dzień jak co roku, możnaby powiedzieć.

Wyszedłem wcześniej ze szkoły, żeby pojechać do swojej ukochanej, niestety zawiodę ją w ten wyjątkowy dzień, bo nie jestem w stanie jej dzisiaj czegokolwiek dać... Ale myślę, że nie jest to jedyny dzień w którym mogę jej okazać miłość, bo dziewczynę, kobietę, narzeczoną i żonę kocha się zawsze.

Ale w słowach 17-latka to głupie, co ja mogę wiedzieć.

Czekałem na przystanku jak skała, ale w środku byłem podekscytowany. To dosyć radosny dzień dla wszystkich, nikt nie był zasmucony. Autobus przyjechał punktualnie, przynajmniej komunikacja miejska działa stabilnie. Kupiłem bilet i usiadłem na wolnym siedzeniu pod oknem, było tylko kilka starszych osób, młodzi w szkole albo w pracy.

Dwa przystanki dalej wsiadł staruszek z ogromnym bukietem róż, były naprawdę piękne. Przeciągnął kartą po czytniku i oparł się o poręcz przy oknie, był rozpromieniony i szczęśliwy, ten widok to miłość w czystej postaci...

Na następnym przystanku wsiadła starsza pani, która widząc ten bukiet uśmiechnęła się i zapytała żartobliwie:

- Dla ilu kobiet Pan tych róż nakupował? -

- One nie wystarczą nawet dla tej jednej... -

- Żona będzie na pewno szczęśliwa! -

- Na pewno byłaby... Jadę na cmentarz. -

Wszyscy spoważnieli i nikt już nie rozmawiał.

W oczy rzucał się tylko staruszek, który patrzył pusto przez okno uśmiechając się cały czas...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

On już wiedział... że ukradnie te kwiatki XD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~2 minuty Wyświetlenia: 1 776
Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 22 147

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje