Historia

Paradoks Czasu

sundowner 27 11 lat temu 12 748 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Maleńka dziewczynka zostaje podrzuca do sierocińca w Cleveland w 1945 roku. Jane, bo tak ją nazwano, dorastała samotnie i w wiecznym przygnębieniu nie wiedząc, kim są jej rodzice, aż pewnego dnia w 1963 odczuwa dziwny pociąg do włóczęgi. Zakochuje się w nim, ale kiedy pozornie zaczyna się wszystko układać, przydarza się jej seria nieszczęść. Najpierw zachodzi w ciążę z rzeczonym włóczęgą, który następnie znika. Następnie, podczas trudnego porodu lekarze odkrywają, że Jane ma zarówno żeńskie jak i męskie organy rozrodcze i aby uratować jej życie decydują się chirurgicznie zamienić ją w "niego". Na końcu tajemniczy nieznajomy porywa jej dziecko z sali porodowej.

Zaabsorbowana bez reszty tymi wydarzeniami, odrzucona przez społeczeństwo, wyśmiana przez przeznaczenie, już jako "on" stacza się i zostaje alkoholikiem i włóczęgą. Nie tylko straciła i rodziców i kochanka, ale także jedyne dziecko. Lata później, w 1970 roku, trafia na osamotniony bar zwany U Popa. Opowiada swoją żałosną historię podstarzałemu barmanowi. Pełen współczucia dla jej losu barman oferuje włóczędze możliwość rewanżu na nieznajomym, który porzucił ją, gdy była w ciąży, pod warunkiem, że dołączy do Oddziału Podróżników w Czasie. Oboje wchodzą do wehikułu czasu, a następnie barman pozostawia włóczęgę w roku 1963. Włóczęga odczuwa dziwny pociąg do młodej dziewczyny z sierocińca, która wkrótce zachodzi w ciążę.

Barman przenosi się w przyszłość o 9 miesięcy, porywa małą dziewczynkę ze szpitala i podrzuca ją w sierocińcu w 1945 roku. Potem barman ponownie zabiera zdezorientowanego już włóczęgę i przenosi go w czasie do 1985 roku, aby zapisał się Oddziału Podróżników w Czasie. Włóczęga ostatecznie układa sobie życie i staje się szanowanym, starszym członkiem oddziału, a następnie pod przykrywką barmana przystępuje do swojej najtrudniejszej misji: "randki" z przeznaczeniem, ma zamiar spotkać pewnego włóczęgę w barze U Popa w 1970 roku.

---

Tłu­ma­cze­nie: Sun­dow­ne

(CC) BY-NC-ND 3.0 © Przy kopiowaniu proszę zachować autora, tłumacza i oba źródła.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Mogło się jeszcze okazać że opiekunka z sierocińca też nim jest
Odpowiedz
Pogubiłam się po tym jak weszli do wehikułu xd
Odpowiedz
Film Przeznaczenie :) ogladalam to i kocham :)
Odpowiedz
Czy ktoś zna tytuł tego filmu? :)
Odpowiedz
Bar u Popa? Nie było takiego w Johnnym Bravo?xd
Odpowiedz
To jest opis (a właściwie spoiler) filmu.
Odpowiedz
Autor oglądał za dużo "Mody na sukces" :D
Odpowiedz
niedawno film ogladalam taki sam....
Odpowiedz
Jakie pokręcone. xd Ledwo ogarniam.
Odpowiedz
maskara! bardzo fajne :D
Odpowiedz
CHORE (takie właśnie lubię).
Odpowiedz
Łoessu, jaki paradoks. ;_;
Odpowiedz
To motyw z opowiadania Roberta Henleina "Wszyscy wy zmartwychwstali...". W grunie rzeczy to streszczenie tego opowiadannia...
Odpowiedz
ahahah :c Fajne :D
Odpowiedz
Po takich klasykach jak Jeff the killer, jane the killer, facebook, itp itd to nie robi żadnego wrażenia, to jest po pristu nudne...
Odpowiedz
Ona się w ogóle połapała że była każdą osobą w jej życiu?
Odpowiedz
ale bajeczka
Odpowiedz
za krótkie i beznadziejne
Odpowiedz
LooL
Odpowiedz
To jest zajefajnie psychiczne... Kocham to :D
Odpowiedz
Łoł, to dobre. Porąbane, ale świetne. Był wszystkimi postaciami naraz, niezłe : *
Odpowiedz
Creepypastcepcja
Odpowiedz
A już myślałam, że to będzie historia o Jane the killer :/
Odpowiedz
Wow, jakie jazzy
Odpowiedz
Jezusie
Odpowiedz
nie straszne ale za*ebiście napisane :D 9/10
Odpowiedz
O w morde, zmuszał samego siebie, do robienia dziecka samemu sobie, a potem porywaniu samego siebie i podrzucaniu sie do sierocińca, niezłe, chore i poryte kocham tą opowieść
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje