Historia

29 sierpień 1939

Użytkownik usunięty 6 11 lat temu 2 280 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

29 sierpień 1939

Dziś nastał wiekopomny dzień. Dziś odkryłem sposób aby przemieszczać się w kontinułum czasoprzestrzennym . Teraz tylko muszę znaleść ludzi którzy sfinansują budowę mego wehikułu. Cofne się w czasie i sprawie że Polska stanie się najpotężniejszych krajem świata !

1 września 1939

Przez jakieś incydenty na granicy z 3 Rzeszą muszę przerwać pracę. Będę musiał jakoś to przeczekać.

6 sierpnia 1945

Dziś 3 Rzesza zrzuciła bombę atomową na Nowy York . Nasza ostatnia nadzieja na wygranie wojny - Ameryka upadła. Jesteśmy zagubieni. Gdybym tylko mógł zbudować mój weh ikuł. Wszystko bym naprawił.

6 mają 1947

Dziś z ostatnim oddziałem AK udało się nam przechwycić transport kolejowy wiozący BOMBĘ ATOMOWĄ do garnizonu w Moskwie . Może jest jeszcze nadzieja . Mając uran z bomby atomowej mogę zbudować mój wehikuł.

18 grudnia 1948

Udało się ! Dokonałem tego. Zbudowałem wehikułu czasu. Lecz jest jeden problem, energia powstała z rozpadu uranu z bomby atomowej starczy mi tylko na cofnięcie się do 15 marca 1932. To musi wystarczyć . Mam tylko jedną szansę .

Jeżeli moja misja się powiedzie to 3 Rzesza przegra wojnę. Życzcie mi szczęścia !

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

hmm... takie luźne spostrzeżenie, że gdyby udał się zamach w Wilczym Szańcu, to nowy szef Niemiec (prawdopodobnie Donitz) dogadałby się z zachodnimi i walczył z Rosją do ostatniego Polaka...
Odpowiedz
No... Niestraszne, bez sensu, straciłam 30 sekund mojego życia...
Odpowiedz
O kurcze, udało mu się! :D Niemcy przgrali! Jesteśmy ocaleni! :D Nie wiem, czy ta historia napisana została dla "jaj" czy co...?
Odpowiedz
sierpNIA do cholery, nie żaden sierpIEŃ. 10 stycznIA, luteGO, marCA itd, a nie 10 styczeń, luty, marzec
Odpowiedz
chujowe pozdrawiam
Odpowiedz
...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje