Zdjęcie

Dziewczyna z obrazu

scaryguy 16 11 lat temu 18 382 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Dziewczyna z obrazu

Tytuł obrazu? Nieznany. Autor? Również. Kim jest dziewczyna z obrazu? Do dziś niewiadomo.

Obraz zbyt często zmieniał właściciela, by jego historia była w pełni znana. Wędrował z domu do domu niezliczoną ilość razy – nigdy długo w żadnym nie gościł, bowiem każdy nowy posiadacz obrazu szybko pragnął się go pozbyć.

Człowiek wpatrujący się w malowidło doświadczał uciążliwej niepewności – jak gdyby ktoś za nim stał, a wzrok dziewczyny z obrazu podążał właśnie ku tej postaci. Każdy dla uspokojenia nerwów odwracał się, mówiąc sobie w duchu, że nic tam nie ma. Czynność ta nie tłumiła jednak wszechogarniającego strachu – obserwatorowi wciąż zdawało się, że ktoś mu się przygląda i tym razem miał być to portret dziewczyny.

Każdy przebywający z obrazem w pokoju był święcie przekonany, że jest przez kogoś bacznie obserwowany. Wszyscy świadkowie regularnie zgłaszali – poza uczuciem niepewności – kompletne wytrącenie z równowagi, częste odgłosy kroków i szurania, a niektórzy nawet twierdzili, że słyszą czyjś oddech.

Jak się okazuje, usunięcie obrazu z domu wcale nie rozwiązuje sprawy. Atmosfera panująca w miejscu i oddziaływująca na przebywające tam osoby ulega permanentnej zmianie już po krótkiej ekspozycji malowidła. Co więcej, nie tylko pierwowzór obrazu wywołuje u ludzi negatywne doświadczenia – również jego reprodukcje i fotografie. Uważajcie!

Opracowanie: Lia

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Kuzynka wysłałą mi zdjęcie tego obrazu i powiedziała że jestem do niej podobna. Może i trochę miała rację :/
Odpowiedz
Faktycznie, coś jest w tym obrazie.
Odpowiedz
co ona paczy?
Odpowiedz
po lewej sa zarysy innej postaci
Odpowiedz
ja słyszę... moje siostry jedzą chipsy -_-
Odpowiedz
Co ja Pacze?
Odpowiedz
Zwykla ludzka wyobraźnia. Nie palcie tego zielska;D
Odpowiedz
eII a może to zwykły obraz ludzie robią z tego niewiadomo co :)
Odpowiedz
straszne ....
Odpowiedz
Nic wielkiego, patrzę i patrzę, ona faktycznie patrzy za mnie jakby ktoś miał tam być, ale odwracam się i nic więc znowu patrzę na sifhg ivxcvbxvbcxiuyxgvc
Odpowiedz
bardziej wygląda jak przerobione zdjęcie niż obraz.. ale może się nie znam ;;"
Odpowiedz
O ile obraz tej dziewczyny, który miał powodować myśli samobójcze, na mnie nie zadziałał, to tu faktycznie niepokój odczuwam.
Odpowiedz
Bardzo ładne ma oczy muszę przyznać :)
Odpowiedz
jasne, na mojego brata z tyłu XD
Odpowiedz
Ta dziewczyna z obrazu lampi się na moją świnkę morską.
Odpowiedz
Podobna do Emmy Watson xD a to pewnie właśnie osoba z ich rodu... Zagadka rozwiązana, autografy później, dziękuję i DOBRANOC :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje