Historia

Tatusiu nie śpisz?

tłumacze straszne-historie.pl 16 11 lat temu 10 262 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jesteśmy małą rodziną: my i dwójka dzieci - w wieku czterech i trzech lat. Moja córka jest starsza i co jakiś czas miała koszmary. Niekiedy budziłem się, a ona spała sobie między mną, a żoną - nie przeszkadzało mi to, któż z nas tak nie robił?

Przeszkodziło mi co innego - kiedy zgasiliśmy światła w całym domu, przyszła, stanęła po mojej stronie łóżka i wpatrywała się we mnie. Miałem wtedy to uczucie, że ktoś mnie obserwuje i obudziłem się, widząc ciemny zarys mojej córki. Nie powiem - prawie spanikowałem (choć nie jest to coś, do czego ojcowie lubią się przyznawać). Przewałem ciszę - "tak, kochanie?", spytałem. Zapytała mnie czy nie śpię i powiedziała, że ma złe sny. Pozwoliłem jej wejść do łóżka. I tyle.

Ale ostatniej nocy stało się to samo - miałem uczucie, że nie jestem sam, otworzyłem oczy - i znów zarys jej sylwetki w ciemności, kilkanaście centymetrów od mojej twarzy.

Co się stało, kochanie? - zapytałem.

Nie odpowiedziała, tylko cisza. Wtedy przypomniało mi się - przecież dzieci zostały na noc u siostry żony.

Przestało mnie dziwić, że moja córka chce spać z nami w łóżku! Szybko zapaliłem światło, ale oczywiście nikogo już nie widziałem.

Jednak kiedy spojrzałem na korytarz zauważyłem jakby ciemną sylwetkę koło drzwi od pokoju córki. Wydaje mi się, że stoi tam i nie rusza się już od godziny.

Myślę, że to coś czeka, aż moja córka wróci do domu.

Tłumaczenie: scaryguy dla http://straszne-historie.pl

Autor: tortuga_de_la_muerte, www.reddit.com

(CC) BY-NC-ND 3.0 © Przy kopiowaniu proszę zachować autora, tłumacza i oba źródła.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

,, Jesteśmy małą rodziną : my i dwójka dzieci ". Został ktoś celowo pominięty, albo narratorowi zbyt bardzo spieszyło się do końca opowiadania. Ludzie, ogarnijcie się.
Odpowiedz
Ludzie ogar!Widać jacy z was katolicy...
Odpowiedz
Ja czsami widze wlasnie jakby ktos stal przy drWiach...
Odpowiedz
Ja widziałam ducha. Mam zdjęcie
Odpowiedz
Lubie takie cos. Mam nadzieje ze chociaz raz w zyciu zobacze jakas zjawe.
Odpowiedz
nawiedzone dziecko, NIE NO: od dzisiaj śpię ze strzelbą przy łóżku...
Odpowiedz
To dlatego czasem widzę obok moich drzwi ( mam w nich szybę ) jakąś sylwetkę?? O.o
Odpowiedz
mi sie podoba :D
Odpowiedz
Mój tata kiedyś zasnął i bardzo cicho oddychał. Myślałam że coś mu jest i zaczęłam go reanimować. Miałam coś koło 10 lat...
Odpowiedz
a mnie się podoba
Odpowiedz
Nie rozumiem ;_;
Odpowiedz
Nie jest straszne...ale skąd wiesz,że jeśli Twoje dziecko sie urodzi, to jakiś demon, zjawa, upiór, duch czy cokolwiek jeszcze, nie upatrzy sobie go jako swoją "ofiarę"? :/ Kto wierzy w demony czy zjawy, będzie wiedział o czym mówię...bo wcale nie trzeba dużo, aby jakiś duch czy demon,"zakolegował" się z małym dzieckiem, które go przyjmie do siebie, bo będzie się czuło samotne...
Odpowiedz
dziwne i nudne
Odpowiedz
NIe straszne, ale nawet fajne.
Odpowiedz
normalne
Odpowiedz
To nie jest ani trochę straszne.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje