Historia

Starsza kobieta

aria 5 11 lat temu 7 778 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Jestem wolontariuszką w domu starców już od dwóch lat i bardzo zaprzyjaźniłam się z kobietą o imieniu Matylda. Jest bardzo wesołą osobą lecz nigdy mi nic o sobie nie powiedziała, w sumie to rozmawiała tylko ze mną w swoim pokoju. Ja opowiadałam jej co słychać u mnie w szkole i że bardzo nie lubię matematyki. Matylda była taka miła i mi w niej pomagała.

Pewnego dnia poszłam jak zawsze po szkole do domu starców,miałam własnie opowiedzieć Matyldzie o mojej kolejnej trójce z matematyki, którą zyskałam dzięki niej, lecz nie było jej w swoim pokoju, ani w salonie ani w jadalni. Poszłam więc do pani która była tam pielęgniarką i opiekunką zarazem tych wszystkich starszych osób i spytałam się o panią Matyldę. Kobieta spojrzała na mnie dziwnie i powiedziała tylko abym poczekała. Poszłam za nią ale ona tego nie wiedziała i usłyszałam:

-- Czy mamy tutaj kobietę o imieniu Matylda ? -- spytała ta którą śledziłam. Usłyszałam jak ktoś przewraca kartki.

-- Nie, nie ma tutaj kobiety o takim imieniu. Ostatnia która miała tak na imię umarła dwa lata temu.-- Nie mogłam zrozumieć tych kobiet. Jak to nie ma kobiety o takim imieniu jak jest.... Szybko wróciłam na miejsce tam gdzie miałam czekać. Pielęgniarka powiedziała że nie ma kobiety o takim imieniu a ostatnia która tak miała na imię nie żyje od dwóch lat. Wtedy coś mnie tknęło i spytałam czy maja zdjęcie kobiety. Pielęgniarka zdziwiła się ale powiedziała że naturalnie, że mają. Po chwili wróciła ze zdjęciem. To była ONA ta kobieta którą odwiedziłam. Wracając do domu zaczęłam rozmyślać nad tym wszystkim. W końcu zrozumiałam. Nikt nigdy mnie z Matyldą nie widział. Zawsze byłyśmy same w jej pokoju. Ona nigdzie nie wychodziła nawet do toalety.... Nie wiem dlaczego teraz znikła ale wiem że mi jej brakuje.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Cos nowego, brawo! ?
Odpowiedz
Ta Matylda była chyba duchem
Odpowiedz
fajne...
Odpowiedz
super ! :)
Odpowiedz
Nie straszne choć ciekawe, podoba mi sie :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje