Zdjęcie

Włamał się do domu byłej dziewczyny i...

scaryguy 1 7 lat temu 7 463 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Włamał się do domu byłej dziewczyny i...

Mężczyzna widoczny na zdjęciu nazywa się Jason Hubbard, zasłynął faktem, że włamał się do domu swojej byłej dziewczyny - Margaret Adamcewicz - i przez trzy dni... mieszkał pod jej łóżkiem.

Hubbard zeznał, że dostał się do domu swojej eks-miłości kiedy jej matka wynosiła śmieci. Trzy doby spędził pod łóżkiem, do gniazdka znajdującego nieopodal wpiął ładowarkę do telefonu komórkowego aby zapewnić sobie rozrywkę i kontakt ze światem zewnętrznym.

Nie udało się ustalić w jaki sposób wymykał się spod łóżka aby zaspokoić potrzeby fizjologiczne, ani co jadł.

Sprawa wyszła na jaw kiedy mąż pani Adamciewicz, zaniepokojony dziwnymi dźwiękami, nakrył intruza pod łożem.

Margaret powiedziała dziennikarzom, że nie była ona przestraszona - była po prostu zła na byłego partnera, z którym związana była przez krótki czas przeszło pięć lat przed incydentem.

Hubbard nie potrafił wytłumaczyć dlaczego postanowił zamieszkać pod łóżkiem byłej dziewczyny - był on bezdomny i prawdopodobnie było to dla niego rozwiązanie tego problemu.

Pamiętajcie: nie jesteście bezpieczni nawet we własnym domu!

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Spoko opcja :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Czas czytania: ~19 minut Wyświetenia: 22 256

Artykuły i recenzje